دوشنبه ۱۶ خرداد ۰۱ | ۲۳:۰۳ ۳۱ بازديد
باید بدانید که سئو (SEO به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو) یا در فارسی همان بهینه سازی سایت از دو بخش سئو داخلی (On-Page SEO) و سئو خارجی (Off-Page SEO) تشکیل شده است. همانطور که از نام آن پیداست، سئو داخلی به مجموعه فعالیت هایی اطلاق می شود که در داخل سایت برای بهینه سازی وب سایت انجام می شود، در حالی که سئو خارجی به مجموعه فعالیت هایی اطلاق می شود که در خارج از سایت انجام می شود. به عنوان مثال تغییر ساختار لینک های داخلی و آدرس های اینترنتی در سایت در حیطه سئو داخلی است. از طرفی خرید لینک های معتبر برای وب سایت شما در حوزه سئو خارجی است. توجه به این نکته ضروری است که برای ارائه خدمات سئوی یک وب سایت به بهترین شکل ممکن باید به هر دو مورد توجه ویژه ای داشت. اما در این میان نکته مهم این است که هیچ یک از این دو قسمت به تنهایی موثر نخواهد بود.
احتمالا بسیار برایتان جالب خواهد بود که بدانید تجربه ما در کار با سئو در موارد مختلف این است که به طور عجیبی حدود نیمی از سئوکاران تنها از سئو خارجی راضی هستند! یعنی ابتدا سفارش را می پذیرند و بلافاصله برای وب سایت سفارش خرید بک لینک محمد جانبلاغی بازخورد می دهند. افراد زیادی را اینگونه دیده ایم و این پدیده نشان دهنده اهمیت زیاد سئو خارجی در سئو و بهینه سازی است.
سوال اول: فروش بازخورد چیست و چقدر موثر است؟
پاسخ:
تعریف لینک ها: اگر بخواهیم به صورت ساده تعریف کنیم به طور کلی به هر لینکی که از سایتی به سایت دیگر داده می شود فیدبک می گویند. مثال رایج بسیاری از لینک ها این است که در واقع، اگر سئو را با صفحه شطرنج مقایسه کنیم، لینک ها مانند مهره خواهند بود. (یعنی قسمت اصلی سئو لینک ها هستند!) تا جایی که بسیاری از متخصصان سئو حرفه ای معتقدند سئو بدون لینک های قوی چیزی نیست! توجه: همانطور که در تعریف بالا گفتیم، لینک ها باید از یک سایت به سایت دیگر هدایت شوند. یعنی لینک های داخلی یک سایت لینک محسوب نمی شوند و به آنها لینک داخلی می گویند. لینک ها برای سئو نیز بسیار مفید هستند.)
نکته مهم: با توجه به تعریف فوق، لینک ها یا لینک هایی که از سایت های دیگر به سایت شما ارائه می شود در زمینه سئو خارجی (Off-Page SEO) می باشد.
اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد ماهیت مراجع و انواع آن هستید، می توانید بر روی دکمه کلیک کرده و مقاله جامع تهیه شده توسط ما در مورد آن را مطالعه کنید:
بازخورد چیست؟
?
سوال 2: خرید بازخورد قوی تر است یا خرید گزارش ثابت؟ به عبارت دیگر کدام یک از این دو تاثیر بهتری روی سئوی ما دارد؟
پاسخ: افرادی که می خواهند رتبه گوگل خود را بهبود بخشند، در اولین قدم از خود می پرسند که با توجه به اینکه سایت شما هم بازخورد و هم گزارش قوی ارائه می دهد، کدام بهتر است. ? (به همین دلیل این سوال را پرسیدیم.) در واقع پاسخ این سوال کاملا به وب سایت شما و شرایط آن (مثل زندگی، مجازات و...) بستگی دارد! تجربه نشان داده است که بک لینک ها نسبتا سریعتر هستند و وب سایت شما را در نتایج گوگل به روزتر می کنند. بنابراین پس از خرید لینک ها و گزارش ها در عرض دو ماه قطعا شاهد تغییرات محسوسی خواهید بود. (مثلا در لینک های خودمان در سایت در تاریخ 6 ژانویه 1996 خریداری شد و تا 17 فوریه تغییر خاصی احساس نشد. در 20 فوریه وب سایت از رتبه 18 به رتبه 3 تغییر کرد!!! صفحه دوم یک بار به رتبه سوم رسید. رتبه در صفحه اول!)
از سوی دیگر، تجربه متنوع ما و دیگران نشان می دهد که تأثیر خرید یک گزارش دائمی بسیار آرامتر از بازخورد است، اما در عین حال ایمن تر یا سالم تر است. (ایمن) کسانی که می خواهند به طور کامل در برابر جریمه های گوگل در امان باشند یا در گذشته لینک های نامناسبی خریداری کرده اند و می خواهند با ایجاد اصولی در محتوا این اثر را از بین ببرند.. یعنی اگر در دسته افراد هستید اگر قبلا خرید کرده اید. لینک های مضر و یا با خرید لینک ها و گزارش های ضعیف، اعتماد وب سایت شما به گوگل از بین می رود، می توانید با استفاده از طرح رپورتاژ ما به تدریج اعتماد گوگل را جلب کرده و وب سایت خود را بازسازی کنید. به ابتدای نتایج برگردید. اما تاثیر گزارش همانطور که گفتیم نسبتا کندتر و کندتر است و در بسیاری از موارد تاثیرات اصلی را بعد از سه ماه مشاهده کرده ایم. همچنین گزارش دهی به دلیل یکنواختی، محبوبیت شما را نزد گوگل افزایش می دهد و باعث می شود وب سایت شما قابل اعتمادتر شود. (گزارش چیست؟)
به طور خلاصه، با این تفاسیر از گزارش ها، می توان گفت که از آنجایی که لینک های مورد نظر شما هسته اصلی محتوای مرتبط با موضوع کار شما هستند، می توان گفت که لینک سازی در این مورد کاملا طبیعی است. . به همین دلیل می توان گفت که احتمال تاثیر منفی آن کاملا منتفی است. به همین دلیل، افراد یا شرکت هایی که مدل «آهسته و پیوسته» را برای سایت خود در نظر گرفته اند، ترتیب گزارش دهی را به ترتیب بازخورد ترجیح می دهند.
https://www.trahysite.ir/powerful-pyramid-backlinks/
احتمالا بسیار برایتان جالب خواهد بود که بدانید تجربه ما در کار با سئو در موارد مختلف این است که به طور عجیبی حدود نیمی از سئوکاران تنها از سئو خارجی راضی هستند! یعنی ابتدا سفارش را می پذیرند و بلافاصله برای وب سایت سفارش خرید بک لینک محمد جانبلاغی بازخورد می دهند. افراد زیادی را اینگونه دیده ایم و این پدیده نشان دهنده اهمیت زیاد سئو خارجی در سئو و بهینه سازی است.
سوال اول: فروش بازخورد چیست و چقدر موثر است؟
پاسخ:
تعریف لینک ها: اگر بخواهیم به صورت ساده تعریف کنیم به طور کلی به هر لینکی که از سایتی به سایت دیگر داده می شود فیدبک می گویند. مثال رایج بسیاری از لینک ها این است که در واقع، اگر سئو را با صفحه شطرنج مقایسه کنیم، لینک ها مانند مهره خواهند بود. (یعنی قسمت اصلی سئو لینک ها هستند!) تا جایی که بسیاری از متخصصان سئو حرفه ای معتقدند سئو بدون لینک های قوی چیزی نیست! توجه: همانطور که در تعریف بالا گفتیم، لینک ها باید از یک سایت به سایت دیگر هدایت شوند. یعنی لینک های داخلی یک سایت لینک محسوب نمی شوند و به آنها لینک داخلی می گویند. لینک ها برای سئو نیز بسیار مفید هستند.)
نکته مهم: با توجه به تعریف فوق، لینک ها یا لینک هایی که از سایت های دیگر به سایت شما ارائه می شود در زمینه سئو خارجی (Off-Page SEO) می باشد.
اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد ماهیت مراجع و انواع آن هستید، می توانید بر روی دکمه کلیک کرده و مقاله جامع تهیه شده توسط ما در مورد آن را مطالعه کنید:
بازخورد چیست؟
?
سوال 2: خرید بازخورد قوی تر است یا خرید گزارش ثابت؟ به عبارت دیگر کدام یک از این دو تاثیر بهتری روی سئوی ما دارد؟
پاسخ: افرادی که می خواهند رتبه گوگل خود را بهبود بخشند، در اولین قدم از خود می پرسند که با توجه به اینکه سایت شما هم بازخورد و هم گزارش قوی ارائه می دهد، کدام بهتر است. ? (به همین دلیل این سوال را پرسیدیم.) در واقع پاسخ این سوال کاملا به وب سایت شما و شرایط آن (مثل زندگی، مجازات و...) بستگی دارد! تجربه نشان داده است که بک لینک ها نسبتا سریعتر هستند و وب سایت شما را در نتایج گوگل به روزتر می کنند. بنابراین پس از خرید لینک ها و گزارش ها در عرض دو ماه قطعا شاهد تغییرات محسوسی خواهید بود. (مثلا در لینک های خودمان در سایت در تاریخ 6 ژانویه 1996 خریداری شد و تا 17 فوریه تغییر خاصی احساس نشد. در 20 فوریه وب سایت از رتبه 18 به رتبه 3 تغییر کرد!!! صفحه دوم یک بار به رتبه سوم رسید. رتبه در صفحه اول!)
از سوی دیگر، تجربه متنوع ما و دیگران نشان می دهد که تأثیر خرید یک گزارش دائمی بسیار آرامتر از بازخورد است، اما در عین حال ایمن تر یا سالم تر است. (ایمن) کسانی که می خواهند به طور کامل در برابر جریمه های گوگل در امان باشند یا در گذشته لینک های نامناسبی خریداری کرده اند و می خواهند با ایجاد اصولی در محتوا این اثر را از بین ببرند.. یعنی اگر در دسته افراد هستید اگر قبلا خرید کرده اید. لینک های مضر و یا با خرید لینک ها و گزارش های ضعیف، اعتماد وب سایت شما به گوگل از بین می رود، می توانید با استفاده از طرح رپورتاژ ما به تدریج اعتماد گوگل را جلب کرده و وب سایت خود را بازسازی کنید. به ابتدای نتایج برگردید. اما تاثیر گزارش همانطور که گفتیم نسبتا کندتر و کندتر است و در بسیاری از موارد تاثیرات اصلی را بعد از سه ماه مشاهده کرده ایم. همچنین گزارش دهی به دلیل یکنواختی، محبوبیت شما را نزد گوگل افزایش می دهد و باعث می شود وب سایت شما قابل اعتمادتر شود. (گزارش چیست؟)
به طور خلاصه، با این تفاسیر از گزارش ها، می توان گفت که از آنجایی که لینک های مورد نظر شما هسته اصلی محتوای مرتبط با موضوع کار شما هستند، می توان گفت که لینک سازی در این مورد کاملا طبیعی است. . به همین دلیل می توان گفت که احتمال تاثیر منفی آن کاملا منتفی است. به همین دلیل، افراد یا شرکت هایی که مدل «آهسته و پیوسته» را برای سایت خود در نظر گرفته اند، ترتیب گزارش دهی را به ترتیب بازخورد ترجیح می دهند.
https://www.trahysite.ir/powerful-pyramid-backlinks/
- ۰ ۰
- ۰ نظر