آرشیو تیر ماه 1401

راز موفقيت در دنياي كسب و كار آنلاين

ویژگی های یک شرکت طراحی وب سایت برای ساخت و طراحی سایت

۲۴ بازديد
برای شرکت طراحی وب سایت اینکه بدانیم اهداف یک شرکت توسعه وب سایت چیست،شرکت طراحی وب سایت ابتدا باید بدانیم که راه اندازی و ایجاد یک کسب و کار بدون شرکت طراحی وب سایت تعیین هدف در واقع مانند سوار شدن به ماشین و شروع رانندگی بدون داشتن نقشه و مکان مشخص است. البته ممکن است در انتهای جاده جواهری پیدا کنید شرکت طراحی وب سایت که باعث شود مقصدتان را از دست بدهید و گم شوید و بدون مقصد خاصی به رانندگی ادامه دهید.

اهمیت هدف گذاری در یک شرکت طراحی سایت
برای سایت شما کافی نیست که یک تجربه خوب برای بازدیدکنندگان فراهم کند، شرکت طراحی وب سایت اگر می خواهید طراحی سایت شرکت شما به گونه ای باشد که برای شما نتیجه ای داشته باشد، ابتدا باید اهداف طراحی سایت خود را مشخص کنید.

دلیل اهمیت اهداف سایت چیست؟
احتمالاً هنگام طراحی یک سایت جدید یا اصلاح آن، چندین هدف در ذهن دارید، مانند نمایش نام تجاری خود، برجسته کردن کیفیت محصولات و خدمات خود و آسان کردن انتخاب برای کاربران.

قبل از اینکه به رنگ، طرح و محتوای سایت فکر کنید، باید به این فکر کنید که از طراحی یک سایت چه چیزی به دست خواهید آورد. اینجاست که اهداف طراحی وب سایت واقعاً در این امر به شما کمک می کند.

اهداف شرکت طراحی سایت چیست؟

به خاطر داشته باشید که اهداف شرکت طراحی سایت شما با اهداف کاربران متفاوت است. در درخواست های شما، میزان مکالمات، ورودی ایمیل یا دانلودها، در حالی که کاربران شما احتمالاً علاقه مند شرکت طراحی وب سایت به دریافت اطلاعات ویژه در مورد یک شی خاص هستند. ترفندی بیابید که کاربران شما را تشویق به انجام یک اقدام خاص کند و همچنین به رشد و توسعه کسب و کار شما کمک کند.

تعیین اهداف به شما کمک می کند تا در مورد طراحی وب سایت، نحوه ساخت آن و نحوه سنجش میزان موفقیت آن تصمیم بگیرید، اهداف وب سایت شما باید اهداف کسب و کار شما باشد، اما اگر کسب و کار شما آنلاین باشد، بسیار شبیه به هم خواهند بود.

تعیین اهداف سایت به شما کمک می کند تا کارهای زیر را انجام دهید:

مخاطب شما کیست؟
اگر به اسپانیا بروید به سختی یک ایتالیایی می بینید، این موضوع در مورد وب سایت نیز صدق می کند، توجه به خواسته ها و علایق مخاطبان خود در طراحی وب سایت به نتایج بهتری منجر می شود.

مدتی را صرف درک این موضوع کنید که مخاطب شما چه کسی است، چه چیزی برای آنها مهم است و چه چیزی در زندگی آنها مهم نیست.

چرا آنها به سایت شما آمدند اکثر بازدیدکنندگان به دنبال چیزی خاص هستند، شرکت طراحی وب سایت در مورد آن فکر کنید و مطمئن شوید که سایت شما مکانی آسان برای انتخاب است.

چگونه محتوای موثر ایجاد کنیم
هنگامی که مخاطبان خود را شناسایی کردید، برای ایجاد حضور آنلاین خود وقت بگذارید. در اینجا یک تمایز مهم وجود دارد، مخاطب هدف شما بر اساس داده های جغرافیایی و جمعیتی مانند جنسیت، درآمد و موقعیت مکانی تعریف می شود. در حالی که شخصیت‌های آنلاین شما به رفتار آنها، از جمله چالش‌هایی که با آن روبرو هستند شرکت طراحی وب سایت و مشکلی که می‌خواهند حل کنند، نگاه می‌کنند. به عنوان مثال، بازدیدکنندگان یک سایت پوشاک زنانه ممکن است زنانی باشند که می خواهند برای خود یا دوستانشان لباس بخرند یا مردانی که می خواهند برای همسرانشان خرید کنند.

با ایجاد پرسونای آنلاین و تعیین اهداف کلی خود برای سایت خود، می توانید محتوای موثری ایجاد کنید که هم برای مخاطبان شما جذاب باشد و هم تأثیر مطلوبی بر روی آنها بگذارد.

چگونه سایت خود را سازماندهی کنیم
با تعریف اهداف شرکت طراحی سایت خود، ابزارهای لازم را برای سازماندهی و اولویت بندی محتوای سایت و افزایش اثربخشی آن ایجاد کنید.
مطمئن شوید که سایت شما به وضوح فعالیتی را که دنبال می کنید تعریف می کند و سازمان سایت خود را با استفاده شرکت طراحی وب سایت از ناوبری بر علیه افراد آنلاین آزمایش کنید. تعیین کنید که چه چیزی آنها را به سایت شما سوق می دهد و مسیریابی ایده آل برای رساندن آنها به اطلاعات مورد نظر چیست.

چگونه عملکرد سایت خود را اندازه گیری کنیم
در نهایت، با تعریف اهداف سایت خود و پیگیری آنها، ابزارهای سنجش عملکرد سایت را دریافت خواهید کرد که به کسب و کار شما کمک می کند. با اندازه گیری موفقیت اهداف خود در بازه های زمانی مختلف، می توانید ببینید که آیا به اهداف خود رسیده اید یا از دست داده اید یا از انتظارات خود فراتر رفته اید.

اهداف شرکت طراحی سایت چیست؟

تعیین اهداف سایت
اهداف شرکت های مختلف طراحی سایت متفاوت است، بنابراین اهداف شما بسته به نوع کسب و کاری که دارید متفاوت است. بنابراین وقتی اهدافی را تعیین می کنید، باید مطمئن شوید که آنها هوشمند هستند:

واضح باشید: "افزایش ترافیک وب سایت" یک هدف خاص نیست و نحوه دستیابی شرکت طراحی وب سایت به آن اهمیتی ندارد. اما افزایش 6 ماهه ترافیک سایت با حجم 50 درصد به شما کمک می کند تا به آنچه به دنبال آن هستید برسید و همچنین به شما امکان می دهد هدف خود را بسنجید.

قابل اندازه گیری باشید: شرکت طراحی وب سایت تنها راه برای ردیابی پیشرفت به سمت اهداف خود اندازه گیری آن است. به عنوان مثال، به عنوان ch
http://jso8f7faa3c.iwopop.com/ 

مشخصات و خرید توری مرغی با قیمت مناسب

۱۷ بازديد
تور مرغ چیست؟
توری سیمی مرغی یکی از نازک ترین و سبک ترین توری های سیمی بافته شده است توری مرغی  فنر شش ضلعی دارد. توری مرغ به دلیل وزن سبکی که دارد کاربرد و کاربردهای زیادی دارد و توری مرغی  یکی از تورهای پرطرفدار و پرفروش به حساب می آید. توری مرغ را می توان برای پرورش حیوانات، دام، طیور و برای صنعت ساختمان استفاده کرد. توری مرغی سنگین شش ضلعی شامل توری توری و توری گابیون می باشد.

مشخصات توری مرغ
نوع سیم
توری مرغ به صورت گالوانیزه سرد و گرم تولید می شود.
ضخامت سیم
قطر سیم بین 0.42 تا 0.5 میلی متر است.
فنر (ابعاد مشبک)
توری های 1/2 - 1 - 4/3 اینچی بافته می شود.
عرض ارتفاع)
3 ارتفاع 90-120-150 سانتی متر وجود دارد.
طول (ابعاد بسته بندی)
در رول های 45 متری بسته بندی می شود.
تور مرغ پرفروش و پرطرفدار اساسا دارای فنر 4.3 اینچ (حدود 1 سانتی متر) با ارتفاع 120 سانتی متر و رول 45 متری می باشد. ارتفاع 48 اینچ به دلیل دسترسی آسان به مرغ برای غذا می باشد.

انواع توری مرغی از نظر سیمی
مش چیکن را می توانید در دو نوع ایرانی و چینی در بازار تهیه کنید.
هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند که در ادامه به بررسی هر یک از آنها می پردازیم.

1- توری مرغ ایرانی
بهترین نوع مفتول مرغی نوع ایرانی آن است که از سیم گالوانیزه گرم ساخته می شود.
استاندارد تولید:
عرض 90 سانتی متر در رول 45 متری به مساحت 40.5 متر مربع.
ارتفاع 120 سانتی متر در رول 45 متری به مساحت 54 متر مربع.
عرض 150 سانتی متر دارای وزن 9.5-10 کیلوگرم در رول 45 متری است توری مرغی  که مساحتی معادل 76.5 متر مربع را پوشش می دهد.

2- توری مرغ چینی
جنس آن سیم گالوانیزه سرد است.
استاندارد تولید:
عرض 90 سانتی متر با وزن 5.5-5 کیلوگرم در رول 45 متری به توری مرغی مساحت 40.5 متر مربع می باشد.
عرض 120 سانتی متر با وزن 7.5-7 کیلوگرم در رول 45 متری به مساحت 54 متر مربع.
عرض 150 سانتی متر دارای وزن 9.5-9 کیلوگرم در رول 45 متری است که مساحتی معادل 76.5 متر مربع را پوشش می دهد.

سیم گالوانیزه گرم به دلیل مقاومت در برابر رطوبت و زنگ زدگی عمر طولانی تری نسبت به سیم گالوانیزه سرد دارد بنابراین سیم مرغ ایرانی از مقاومت بالا و کیفیت بهتری برخوردار است. مش سیم گالوانیزه گرم سنگین تر از سیم گالوانیزه سرد است.

کاربرد توری مرغ
برای حصارکشی مکان های پرورش حیوانات کوچک و مزارع مرغ
برای حفظ عایق صوتی و حرارتی مانند پشم شیشه در سوله ها و خانه های دارای سقف شیروانی
جهت نگهداری گچ، سیمان و کاشی در صنعت ساختمان
نرده برای مراقبت از درختان و گیاهان در باغ ها و خانه ها
تقویت و دوام بتن (گچ) در مصالح ساختمانی
برای ساختن مجسمه
برای جلوگیری توری مرغی  یا تضعیف پارازیت (اختلال) امواج فرکانس
مناسب برای کارهای طولانی مدت
مناسب برای محیط های اسیدی و مرطوب
مکان های پرورش و حفاظت از پرندگان و حیواناتی مانند مرغ، خروس، کبوتر، بلدرچین، فنچ و ... حصارکشی شده است.
همچنین به دلیل وزن سبکی که دارد در صنعت ساختمان سازی نیز استفاده می شود، به عنوان مثال برای محافظت و نگهداری پتوهای پشم شیشه و پشم سنگ که برای عایق کاری و عایق کاری سقف استفاده می شود. سایبان و سایبان سازی سقف، کارهای ساختمانی مانند فونداسیون سنگ تراشی، نصب کاشی، دور ستون برای نگهداری مصالح، قابل استفاده در دیوارهای سیمانی، گچ کاری و حصار موقت از انواع کاربردهای توری مرغی است.

اطلاعات قبل از خرید توری مرغی 
یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از خرید باید به آن توجه کنید، جنس آن است. به دلیل شرایط آب و هوایی بارانی و رطوبت بالا، محصول خریداری شده باید در برابر این شرایط مقاوم باشد تا عمر طولانی و کارایی بیشتر داشته باشد تا مقرون به صرفه باشد.
نکته بعدی انتخاب فنر مناسب است زیرا در صورت سفارش فنر کوچک به دلیل وزن زیاد آن باید هزینه خرید بالایی را پرداخت کنید.
به کارشناس فروش فولاد صنعت در مورد ارتفاعی که باید از توری استفاده شود ذکر کنید، توری مرغی زیرا ارتفاع بیشتر منجر به استفاده بیشتر از سیم برای تولید می شود که منجر به افزایش وزن توری می شود که توری مرغی  باعث افزایش قیمت تمام شده آن می شود که افزایش می یابد. قیمت خرید برای شما پوشش خواهد داد.

بهترین روش انتخاب شرکت طراحی سایت

۳۰ بازديد
یک شرکت طراحی سایت یا وب سایت را می توان با در نظر گرفتن اصول سئو شرکت طراحی سایت کرد و از نیاز به بازگشت در تاریخ بعدی برای سرمایه گذاری در تعمیرات و ارتقاء غیر ضروری اجتناب کرد.

اعتبار شرکت طراحی سایت به عنوان اثبات اجتماعی

بسیاری از اخبار جعلی و مارک های بی کیفیت وجود دارد. و در نتیجه، شرکت طراحی سایت فیلتر کردن همه چیز برای رسیدن به کرم محصول (شما) می تواند یک مبارزه واقعی باشد. هنگامی که شرکت طراحی سایت مشتری بالقوه شما وارد سایت شما شد، می خواهید با اثبات اجتماعی مانند مطالعات موردی، توصیفات و غیره به آنها فشار بیشتری بدهید.

هویت و ثبات برند شرکت طراحی سایت

تعجب آور است که چگونه بسیاری از کسب و کارها راهنمای برندی ندارند که رنگ ها، فونت ها و غیره انتخابی خود را مشخص کند. اگر شما یکی از آنها هستید، وب سایت شما یک مکان عالی برای شروع است!

شما باید مطمئن شوید که آنچه در وب سایت خود دارید به همه کانال های تجاری دیگر از جمله رسانه های اجتماعی منتقل می شود. این ثبات برند باعث می شود که تجارت شما به راحتی قابل تشخیص باشد و به اعتبار آن کمک می کند. ابتدا راهنمای برند و وب سایت خود را تهیه کنید تا همه چیز به طور طبیعی دنبال شود.

طراحی ضعیف وب سایت چگونه به کسب و کار من لطمه می زند؟

به عنوان یک آژانس طراحی وب رو به رشد، ما سال هاست که وب سایت هایی با عملکرد بالا طراحی می کنیم. ما وارد عمل شدیم (به همان اندازه که می‌خواهیم آن را ببینیم) تا از روزی که مشتریان آسیب زیادی به شهرت، فروش از دست داده، نتایج کم موتور جستجو، نظرات منفی و موارد دیگر متحمل شده‌اند، نجات دهیم. طراحی یا عملکرد ضعیف وب

با این حال، ما معتقدیم که شما همیشه می توانید همه چیز را تغییر دهید و هیچ وقت برای شروع دوباره دیر نیست!

نحوه انتخاب آژانس شرکت طراحی سایت

هنگام انتخاب یک آژانس طراحی سایت، باید مطمئن شوید که به چیزی جز بهترین ها رضایت نمی دهید.

مراحل مختلفی برای طراحی یک وب سایت حرفه ای وجود دارد. بنابراین شرکت طراحی وب سایتی که با آن کار می کنید باید تمام نکات و نکات مربوط به طراحی و توسعه وب سایت، طراحی وب سایت و بازاریابی را درک کند.

امروز برای تمام خدمات طراحی وب سایت خود با ما تماس بگیرید و ما مطمئن خواهیم شد که وب سایت شما از نظر بصری خیره کننده است و به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک می کند.
چرا طراحی سایت مهم است؟
درک اینکه چرا اکثر کسب و کارها مایلند برای کار طراحی وب، دلار بالایی بپردازند، می تواند دشوار باشد. به هر حال، داشتن یک وب سایت کاربردی مهمتر از ظاهر آن است، درست است؟ متاسفانه اینطور نیست.امروزه مهم ترین جنبه حضور یک کسب و کار آنلاین طراحی وب سایت است.

این بدان معناست که کسب و کارها باید همیشه سعی کنند بهترین سبک های وب را پیدا کنند که برای کسب و کارشان مناسب است. اگرچه افراد زیادی هستند که می توانند وب سایت ایجاد کنند، اما برای ایجاد وب سایتی شیک و کاربردی نیاز به یک فرد ماهر است. در اینجا دلایل بیشتری وجود دارد که چرا طراحی وب برای کسب و کار خوب مهم است.

یک وب سایت خوب باعث افزایش جذب مشتری می شود
وقتی یک کسب و کار دارای یک وب سایت خوب طراحی شده باشد، دریافت تبدیل بیشتر از مشتریان آسان تر می شود. این شرکت طراحی سایت به این دلیل است که یک وب سایت با طراحی خوب از عناصر خود برای هدایت مستقیم مشتریان به آنچه که نیاز دارند استفاده می کند بدون اینکه حواس آنها را پرت کند.

منتظر کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های مدرک دانشگاه شرکت طراحی سایت نباشید!

یک وب سایت واکنش گرا به کسب و کار کمک می کند تا مشتریان بیشتری را جذب کند
بر اساس مطالعه اخیر مرکز تحقیقات پیو، مشخص شد که مصرف کنندگان بیشتری از تلفن همراه خود برای تجارت استفاده می کنند. این بدان معناست که کسب‌وکارها باید با ایجاد وب‌سایت‌هایی که می‌توانند دور از رایانه‌شان به مشتریان دسترسی پیدا کنند، از این مجموعه جدید مشتریان بهره ببرند.

وب سایت ها به برندسازی یک کسب و کار کمک می کنند
یک وب سایت بد به برند هر شرکتی آسیب می زند، در حالی که یک وب سایت زشت مشتریان را دور می کند. با این حال، یک وب سایت زیبا به افراد کمک می کند تا با برند تجاری ارتباط برقرار کنند. یک وب سایت با صفحه کاربر پسند به احتمال زیاد مشتریان را به سمت کسب و کار جذب می کند.

چرا باید حرفه ای در زمینه طراحی وب در نظر بگیرید؟
اخباری که به صورت آنلاین می خوانیم، وب سایت هایی که مرور می کنیم و هدایایی که به صورت آنلاین سفارش می دهیم، همگی توسط توسعه دهندگان وب امکان پذیر شده اند. این متخصصان به شدت در ایجاد وب‌سایت‌ها، از جنبه‌های زیبایی‌شناسی اولیه طراحی وب، مانند رنگ و طرح، تا جنبه‌های فنی‌تر یک وب‌سایت، مانند نحوه مدیریت میزان معینی از ترافیک، مشارکت دارند.

زمینه توسعه وب نه تنها یکی از هیجان انگیزترین مشاغل است، بلکه یکی از سریع ترین در حال رشد است. با توجه به BLS، (دفتر آمار کار) صنعت طراحی وب با نرخ 13٪ در حال رشد است که سریعتر از میانگین ملی است. اگر قصد دارید به صنعت طراحی وب بپیوندید، این زمان بسیار خوبی است.

آموزش رسمی بگیرید
در حالی که می توانید زبان های برنامه نویسی را به تنهایی و بدون آموزش رسمی یاد بگیرید، به زودی متوجه خواهید شرکت طراحی سایت شد که توسعه وب بسیار بیشتر از برنامه نویسی است. توسعه دهندگان وب که می توانند مهارت های کد خود را اعمال کنند.

https://site30471.onlc.fr/

نکات مهم هنگام سفارش طراحی سایت

۴۳ بازديد
نکته بعدی سفارش سایت فروشگاهی که بسیار مهم است این است که همه چیز را در فروشگاه اینترنتی خود نفروشید. اگر قصد راه اندازی و ساخت یک فروشگاه اینترنتی موفق را دارید و می خواهید با سفارش طراحی سایت فروش بالایی داشته باشید به شما پیشنهاد می کنم فقط یک دسته یا یک گروه از محصولات را برای فروش انتخاب کنید.
مثلاً سفارش طراحی سایت برای مواد شوینده یا ساعت هوشمند بفروشید. در ابتدای سفارش طراحی سایت و سفر برای فروش انواع محصولات مانند مواد شوینده، موبایل، ساعت هوشمند، تلویزیون و ... فروشگاه اینترنتی راه اندازی نکنید، هر چه فروشگاه تخصصی تر باشد، یعنی اگر گروهی از محصولات خاص را قرار دهید.
برای فروش در فروشگاه آنلاین شما، شانس موفقیت شما بیشتر خواهد شد. در اصطلاح به این روش بازاریابی طاقچه می گویند.

اگر قصد رقابت با فروشگاه های اینترنتی موفق ایرانی را دارید، حتما باید از این روش برای رقابت با آنها استفاده کنید.

مرحله دوم سفارش طراحی سایت شناخت مخاطب هدف است

قدم دوم در سفارش طراحی سایت و ساخت یک فروشگاه اینترنتی این است که مخاطبان هدف خود را به طور کامل بشناسید. اگر مخاطبان هدف خود را بشناسید، فروش سایت شما افزایش می یابد. هدف از شناخت مخاطبین هدف این است که چه کسانی وارد فروشگاه اینترنتی شما می شوند و محصولات و خدمات شما را خریداری می کنند.
به عنوان مثال، اگر فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی دارید، قطعاً مخاطبان شما زنان و دختران جوان یا مردانی هستند که می خواهند برای همسر خود هدیه بخرند. یا اگر یک سایت آموزشی در زمینه سئو و بهینه سازی سایت راه اندازی می کنید، مخاطبان و کاربران هدف شما افرادی هستند که می خواهند سایت خود را به اولین نتایج گوگل برسانند و شما می توانید با تولید محصولات و ارائه خدمات به آنها کمک کنید.

بهترین راه سفارش طراحی سایت برای شناخت مخاطبان هدف، طراحی پرسونای مخاطب برای آنهاست. به عنوان مثال، مخاطبان هدف شما به چه محصولات و خدماتی نیاز دارند؟ برخی از مشکلات مخاطبان هدف شما چیست؟ چگونه می توانیم مشکل مخاطبان شما را حل کنیم؟ مخاطب هدف شما به چه محصولی علاقه دارد؟ چرا باید از محصولات و خدمات شما استفاده کنند و...

مرحله سوم انتخاب نام فروشگاه اینترنتی است

انتخاب نام فروشگاه اینترنتی یکی از مهم ترین مراحل راه اندازی و ساخت فروشگاه اینترنتی می باشد. در این مرحله باید نام مناسبی برای فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنید. نامی که انتخاب می کنید بسیار مهم است و باید نامی را انتخاب کنید که در ذهن مخاطبتان بماند.

در انتخاب سفارش طراحی سایت و نام فروشگاه اینترنتی خود بسیار دقت کنید و حتما وقت بگذارید. زیرا نامی که انتخاب می کنید باید با محصولات و موضوع فروشگاه اینترنتی شما مطابقت داشته باشد. همچنین باید نامی برای فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنید که خاص و جذاب باشد و به کسب و کار و محصولات شما نیز مرتبط باشد.

همانطور که گفتم سفارش طراحی سایت نامی که انتخاب می کنید باید نامی باشد که در ذهن مخاطبان و کاربران شما بماند. زیرا پس از انتخاب نام فروشگاه اینترنتی خود، مخاطبان و کاربران شما را با آن نام خواهند شناخت. البته نام فروشگاه اینترنتی شما با نام برند شما یکی در نظر گرفته می شود. پس به همین دلیل باید در انتخاب نام فروشگاه اینترنتی خود نهایت دقت را به خرج دهید و نامی متناسب با موضوع فروشگاه اینترنتی خود برای سایت خود انتخاب کنید.

به این نکته توجه کنید که نام فروشگاه اینترنتی شما با نام دامنه سایت شما یکی باشد. شما باید نام فروشگاه اینترنتی خود را با توجه به دامنه ای که می خواهید دریافت کنید انتخاب کنید. درست مثل سایت جانبلاغی که دامنه آن www.janbalaghi.com است.


برای انتخاب و تهیه دامنه مناسب برای فروشگاه اینترنتی خود می توانید از ارائه دهندگان هاست و دامنه استفاده کنید. فقط توجه داشته باشید که انتخاب نام دامنه برای فروشگاه اینترنتی شما بسیار مهم است و نام فروشگاه اینترنتی شما باید با نام دامنه سایت شما یکی باشد.

فقط توجه داشته باشید که پس از راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود نمی توانید نام دامنه فروشگاه اینترنتی خود را تغییر دهید. پس از انتخاب نام دامنه برای فروشگاه اینترنتی خود، بسیار مراقب باشید که بعداً پشیمان نشوید!


پس از سفارش خدمات طراحی سایت ,  انتخاب و تهیه نام مناسب برای فروشگاه اینترنتی خود، در مرحله بعد باید به فکر فضای میزبانی مناسب و هاست با کیفیت برای فروشگاه اینترنتی خود باشید. هاست یعنی فضایی که تمام اطلاعات سایت فروشگاه شما در آن ذخیره می شود. انتخاب هاست برای فروشگاه اینترنتی بسیار مهم است. این است که باید در انتخاب هاست مناسب دقت کنید و از هاست های با کیفیت و پر سرعت استفاده کنید.

در انتخاب و تهیه هاست برای فروشگاه اینترنتی خود دقت کنید زیرا هاستی که برای فروشگاه اینترنتی انتخاب می کنید با یک سایت معمولی متفاوت است.


فروشگاه اینترنتی دارای یک سری ماژول و افزونه های بیشتر برای افزودن امکانات به سایت فروشگاهی شماست، به همین دلیل باید هاست های باکیفیت و پرسرعت را انتخاب کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

میزبانی که انتخاب می کنید باید سریع و قدرتمند باشد. اگر تصمیم به ساخت فروشگاه اینترنتی دارید سفارش طراحی سایت و می خواهید فروشگاه اینترنتی خود را طراحی کنید، بهتر است به فکر انتخاب هاست و سو باشید.

https://www.janbalaghi.com/web-design/

طراحی سایت فروشگاهی چه مراحلی دارد؟

۲۹ بازديد
طراحی سایت فروشگاهی چیست و طراحی سایت فروشگاهی چه مراحلی دارد؟ یک وب سایت حرفه ای ایجاد کنید
طراحی و ساخت یک وب سایت حرفه ای فراتر از مراحل خدمات طراحی سایت فروشگاهی و برنامه نویسی است و در طول یک پروژه وب سایت حرفه ای تسلط بر مراحل طراحی سایت فروشگاهی باعث سهولت و سرعت بیشتر می شود و می تواند کیفیت نهایی طراحی سایت فروشگاهی را افزایش دهد.

یک سایت حرفه ای دارای ویژگی های مختلفی از جمله گرافیک زیبا و جذاب، استفاده آسان، بارگذاری سریع صفحه، قابلیت مقایسه، امنیت بالا، محتوای جدید و مرتبط و ... می باشد.

وب‌سایت را می‌توان به عنوان یک وب‌سایت حرفه‌ای دانست که در طول زمان می‌تواند با نیازهای مشتریان سازگار شود و همچنین طراحی سایت فروشگاهی با همه یا اکثر مرورگرها سازگار است و کاربر می‌تواند با کمترین کلیک به آن دسترسی داشته باشد. آنچه می خواهد در وب سایت شما به دست آورد. هر یک از این موارد که در ساخت و طراحی وب سایت مورد توجه قرار نمی گیرد، می تواند تأثیر مستقیمی بر وب سایت ایجاد شده داشته باشد.

طراحی و توسعه وب سایت حرفه ای

آخرین کلمه طراحی سایت فروشگاهی
یک وب سایت حرفه ای الزاماتی دارد که باید به آنها توجه شود، مانند رعایت اصول سئو و افزایش نرخ تبدیل سایت. طراحی یک وب سایت حرفه ای به اندازه نیازهای شما و همچنین مشتریان و مخاطبان مهم است. این سایت باید بر اساس نیازهای مخاطبان این سایت طراحی سایت فروشگاهی شود و این نیازها را برآورده کند.

زمانی که یک وب سایت تمام ویژگی های ذکر شده را داشته باشد می تواند تعداد کاربرانی را که قصد خرید از شما یا بازدید از وب سایت شما را دارند افزایش دهد.
اگر نمی دانید طراحی وب چیست، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. اگر می دانید طراحی وب چیست، در این مقاله توضیحات کاملی در مورد نحوه کار طراحی وب ارائه می شود. برای شروع، اجازه دهید در مورد هدف این کار صحبت کنیم.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام آموزشکده آزاد فنی و حرفه ای آریا در تهران، اگر می دانید طراحی سایت چیست، در این مقاله توضیحات کاملی در مورد کار طراحی وب ارائه شده است. برای شروع، اجازه دهید در مورد هدف این کار صحبت کنیم.

هدف از طراحی سایت چیست؟
با توجه به گسترش روزافزون فناوری و همچنین بسیاری از مشاغل آنلاین، رقابت و تجارت در وب نیز در دهه های اخیر افزایش یافته است.

به جرات می توان گفت که احتمالاً در 20 سال آینده کسب و کاری پیدا نخواهید کرد مگر اینکه در وب باشد. با توجه به این مورد، توسعه یک کسب و کار در حوزه وب نیازمند پلتفرم های خاصی است که یکی از این بسترها وب سایت یا پیچ های وب است.

بنابراین، هدف از طراحی وب سایت را می توان با اهداف اقتصادی و برندینگ توضیح داد. اگر شرکتی اقدام به توسعه وب سایت نکند و در نتیجه وب سایتی برای ارائه خود و محصولات خود نداشته باشد، از داشتن مخاطبان و کاربران وب زیاد محروم می شود.

اگر صاحب کسب و کار هستید یا قصد ایجاد وب سایت دارید، از خدمات یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

طراحی سایت ارزان

مراحل طراحی سایت چیست؟
همانطور که گفته شد طراحی وب سایت به معنای طراحی، ساخت و راه اندازی یک وب سایت یا بهینه سازی یک وب سایت قدیمی در اینترنت است. طراحی وب از 4 مرحله اصلی تشکیل شده است که در ادامه به شرح هر کدام می پردازیم.

طراحی وایرفریم

طراحی گرافیک سایت

کدنویسی و برنامه نویسی

وب سایت ناهار

ابتدا با توجه به نوع سایت و نیاز مشتری یک نمای کلی از سایت ایجاد می کنیم. این طراحی سایت فروشگاهی نما شامل یک نقشه کلی از صفحات سایت و تعیین مکان و چیدمان عناصر مختلف می باشد. به این مرحله از طراحی سایت «طراحی وایرفریم» می گویند.

پس از تعیین چیدمان عناصر سایت، نیاز به طراحی سایت داریم. در این مرحله سایت با توجه به نوع کسب و کار اینترنتی طراحی شده و از نرم افزارهای گرافیکی ویژه استفاده می شود.

بسته به سایت طراحی شده و نیاز مشتری می توان از روش های مختلف مدیریت سایت در این مرحله طراحی سایت فروشگاهی استفاده کرد. سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس یا طراحی یک چارچوب نرم افزاری اختصاصی. تصمیم گیری در این بخش بر اساس هزینه و نیاز مشتری گرفته می شود.

پس از انجام 3 مرحله قبل، سایت را در بستر اینترنت جهانی راه اندازی خواهیم کرد. در این مرحله پس از تهیه «هاست» و «نام دامنه صحیح»، سایت را پیکربندی کرده و در دسترس عموم قرار می دهیم.

اگر علاقه مند به طراحی وب سایت بدون یادگیری کدنویسی هستید، روی لینک زیر کلیک کنید.

دوره وردپرس

طراحی سایت فروشگاهی چیست؟

کار طراحی وب چیست؟
خب با توجه به توضیحات قبلی و همچنین تقاضای بالای حضور در دنیای وب، افراد زیادی وقت خود را صرف یادگیری طراحی وب سایت حرفه ای و ارائه خدمات می کنند. خدماتی از جمله طراحی سایت، راه اندازی، نگهداری و مدیریت.

یک شغل برد-برد هم برای کارفرما و هم برای مدیران اجرایی.

طراحی سایت فروشگاهی ابتدا باید ظاهر سایت را در ذهن شما مجسم کند. سپس به K فکر کنید

https://www.evernote.com/shard/s400/client/snv?noteGuid=28718dd2-2acd-b166-2200-82972bd266b3¬eKey=e6d22b534a685e05488e5addc5d424b1&sn=https%3A%2F%2Fwww.evernote.com%2Fshard%2Fs400%2Fsh%2F28718dd2-2acd-b166-2200-82972bd266b3%2Fe6d22b534a685e05488e5addc5d424b1&title=%25D8%25B7%25D8%25B1%25D8%25A7%25D8%25AD%25DB%258C%2B%25D8%25B3%25D8%25A7%25DB%258C%25D8%25AA%2B%25D9%2581%25D8%25B1%25D9%2588%25D8%25B4%25DA%25AF%25D8%25A7%25D9%2587%25DB%258C%2B%25D8%25A8%25D8%25A7%2B%25D9%2588%25D8%25B1%25D8%25AF%25D9%25BE%25D8%25B1%25D8%25B3

طراحی سایت را چگونه شروع کنیم؟

۳۲ بازديد
طراحی سایت را چگونه شروع کنیم؟ و آیا فقط داشتن یک وب سایت و طراحی سایت کافی است؟
طراحی سایت این اشتباه است که بگوییم من فقط یک وب سایت دارم و همیشه برنده خواهم بود. یک وب سایت حرفه ای و خوب طراحی سایت یکی از ابزارهایی است که می تواند محتوای شما را به بهترین نحو به نمایش بگذارد و مخاطب جدا از اینکه جذب وب سایت شما می شود، باید به آسان ترین شکل به محتوای و طراحی سایت مورد نظر خود نیز دسترسی داشته باشد.

یک سایت مدرن و حرفه ای سرعت بارگذاری مناسبی دارد و مخاطب را خسته نمی کند و بازخورد مناسبی را در مقیاس های مختلف نشان می دهد، به عنوان مثال اگر مشتری در حال مشاهده سایت شما با گوشی باشد، سایتی مناسب برای بهترین چیدمان، مناسب برای تلفن باید به مخاطب نشان داده شود.

طراحی سایت
بسیاری از شرکت‌ها، وب‌سایت‌هایی که طراحی می‌کنند و به خدمات طراحی سایت مشتریان ارائه می‌کنند، از امتیاز گوگل خوبی برخوردار هستند و همین موضوع باعث افزایش ترافیک سایت می‌شود. همه ما این را به خوبی می دانیم که وب سایتی که بازدید کننده ای ندارد قطعاً ارزشی نخواهد داشت، بنابراین رتبه سایت بسیار مهم است.

شرکت های طراحی سایت

همیشه به یاد داشته باشید که حتی اگر بهترین وب سایت دنیا را با تمام امکانات رفاهی داشته باشید، به تنهایی نمی توانید به آنچه می خواهید برسید، بلکه باید برای وب سایت خود محتوای حرفه ای و مرتبط تهیه کنید تا مخاطب جذب کند. شرکت های معتبری وجود دارند که به شما کمک می کنند تا وب سایت خود را به روز کنید و پس از طراحی وب سایت اطلاعات را به درستی قرار دهید.

یک وب سایت حرفه ای مانند یک موجود زنده است که با گذشت زمان تغییر می کند و پس از انجام طراحی وب سایت درست نیست که آن را به حال خود رها کنید. یک شرکت برای شما مناسب است که یک وب سایت حرفه ای ایجاد کنید که مشتریان شما را از هر نظر راهنمایی کند و تا رسیدن به نتیجه نهایی در کنار مشتری باشد.

شرکت‌های طراحی سایت که قابل اعتماد هستند و به رضایت مشتری فکر می‌کنند، جدا از مسائل مربوط به بازاریابی دیجیتال، معمولاً بعد از طراحی وب‌سایت در کنار مشتریان خود هستند.

اگر اطلاعات کافی در مورد طراحی سایت یا مسائل مربوط به آن ندارید، حتما از کارشناسان شرکت های معتبر مشاوره لازم را دریافت کرده و مطمئن شوید که در حال ایجاد وب سایتی برای خود و محصولات و خدماتتان به روش صحیح هستید. ، می توانید در مدت زمان کوتاهی تعداد مشتریان خود را افزایش دهید و به هدف سود خود برسید.

طراحی سایت با استفاده از سایت سازهای آماده در ایران [گزارش آگهی]
طراحی سایت در یک نگاه
در نهایت می توان گفت که یک وب سایت صفحه اصلی یا صفحه اصلی است که ممکن است شامل بخش ها و صفحات دیگری نیز باشد که هر کدام برای اهداف خاصی در زمان طراحی وب سایت ایجاد شده اند. اما مهمترین قسمت سایت صفحه اصلی یا صفحه HOME است که در مورد اهداف اصلی وب سایت و کلیه به روز رسانی هایی که در وب سایت انجام می شود به کاربران ارائه می شود.

تمامی صفحاتی که در وب سایت وجود دارند شناسایی و در صفحه اصلی آن ارائه می شوند به گونه ای که از آن ها لینکی به صفحه اصلی داده می شود و کاربر می تواند با کلیک بر روی لینک به آنها مراجعه کند و بخش های مربوطه علاقه خود را مشاهده کند. . در یک جمله می توان گفت که صفحه اصلی مادر همه صفحات است. ساده ترین چیزی که در وب سایت به وضوح دیده می شود این است که هر کسی در هر کجای دنیا می تواند به اطلاعات وب سایت دسترسی داشته باشد و محدودیت جغرافیایی وجود ندارد.

طراحی وب سایت

مزایای داشتن وب سایت
داشتن یک وب سایت قطعا مزایای زیادی برای صاحبان به همراه دارد. این مثال ساده را در نظر بگیرید طراحی سایت: فرض کنید یک فروشگاه لباس در یک منطقه تقریبا کم جمعیت دارید، آیا می توانید در این مورد درآمد بیشتری کسب کنید یا یک فروشگاه لباس با دسترسی به کل کشور در اختیار داشته باشید؟

داشتن وب سایت مانند یک کاتالوگ است که مشتری به راحتی و بدون محدودیت زمانی می تواند بدون نگرانی از ترافیک و غیره محصولات را مطالعه و مشاهده کند.

مزیت دیگری که در داشتن وب سایت نباید از آن غافل شد، تعامل بیشتر با مشتری است. هنگام طراحی و ساخت یک وب‌سایت، الزاماً بخش‌هایی برای بیان نظرات و دیدگاه‌های مشتریان در نظر می‌گیرید که می‌توانند نظر، پیشنهاد یا انتقادی را که در مورد محصولات و خدمات شما دارند، به شما اطلاع دهند. به این ترتیب مشتری متوجه می شود که شما برای او ارزش قائل هستید و برای شما مهم است که رضایت او را جلب کنید.

البته، علاوه بر این که می توانید محصولات خود را از طریق وب سایت خود به فروش برسانید، می توانید برای صاحبان مشاغل دیگر نیز در وب سایت خود تبلیغ کنید و بابت آن تبلیغات پول دریافت کنید. این روش کسب درآمد در بسیاری از وب سایت های معروف دیده می شود.

در هر صورت، ما به شما توصیه می کنیم که اگر صاحب کسب و کار یا مغازه ای هستید و می خواهید کسب و کار خود را گسترش دهید، یک وب سایت در نظر بگیرید.

طراحی سایت حرفه ای: امروزه آمار استفاده از اینترنت در ایران رو به افزایش است و افراد زیادی هستند که برای انجام کار خود به اینترنت مراجعه می کنند.

https://site-8023649-9130-7428.mystrikingly.com/

افزایش سرعت سایت های شلوغ

۳۹ بازديد
افزایش سرعت سایت انجام تنظیمات صحیح ممکن است کمی طول بکشد. گاهی؛ Minification می تواند CSS و خروجی جاوا اسکریپت افزایش سرعت سایت را خراب کند. بنابراین، افزایش سرعت سایت زمانی که فایلی را کوچک می‌کنید، حتماً وب‌سایت خود را به طور کامل و با دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید که مشکلی وجود ندارد.

7. اولویت بندی افزایش سرعت سایت محتوای قسمت قابل مشاهده صفحه
وب سایت شما سریعتر برای کاربران بارگذاری می شود. اگر اولویت بندی محتوا در بالای صفحه کدگذاری شده باشد. به عبارت دیگر، محتوا باید قبل از اسکرول بازدیدکننده قابل مشاهده باشد.

این بدان معناست که هر عنصری که در بالای صفحه است باید در ابتدای HTML صفحه باشد تا مرورگر ابتدا آنها را دانلود و رندر کند.

همچنین لازم است فایل های CSS و جاوا اسکریپت مورد نیاز بالای صفحه به صورت درون خطی (داخل صفحه) باشند.

اصطلاحات تخصصی سئو
8. بهینه سازی فایل های رسانه ای
امروزه دوربین های تلفن همراه از کیفیت بالایی برخوردار هستند. سیستم های مدیریت محتوای جدید مانند وردپرس نیز آپلود تصاویر را آسان کرده است. اکثر مردم فقط یک عکس می گیرند و آن را انتقال می دهند. حتی بدون اینکه بدانیم، اندازه تصویر اغلب حداقل چهار برابر بزرگتر از نیاز است.

این امر سرعت وب سایت شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. مخصوصا برای کاربران موبایل.

با بهینه سازی فایل های رسانه ای وب سایت می توان سرعت صفحه را به میزان قابل توجهی بهبود بخشید. انجام این کار نسبتا آسان است.

بهینه سازی تصویر و افزایش سرعت سایت
قالب ایده آل را انتخاب کنید. JPG برای تصاویر عکاسی مناسب است. در حالی که GIF یا PNG برای تصاویر با مناطق بزرگ رنگ ثابت مناسب هستند. فایل های PNG 8 بیتی برای تصاویر بدون شبکه آلفا (پس زمینه شفاف) مناسب هستند. فایل های 24 بیتی برای تصاویر با کانال آلفا هستند.
مطمئن شوید که تصاویر اندازه مناسبی دارند. اگر وب سایت شما تصویری با عرض 800 پیکسل نمایش می دهد، استفاده از تصویر عریض 1600 پیکسل بی فایده است.
فایل تصویر را فشرده کنید. افزایش سرعت سایت ادوبی فتوشاپ علاوه بر اینکه بهترین برنامه ویرایش تصویر است، قابلیت فشرده سازی تصویر عالی نیز دارد. همچنین می توانید از افزونه های رایگان وردپرس استفاده کنید. مانند: WWW Image Optimizer و TinyJPG. این برنامه ها به طور خودکار تصاویر آپلود شده را فشرده می کنند.
بهینه سازی ویدیو
فرمت مورد نظر را انتخاب کنید. در بیشتر موارد MP4 بهترین گزینه است. زیرا MP4 کوچکترین اندازه فایل را تولید می کند.
اندازه (های) بهینه را بر اساس اندازه صفحه بازدیدکنندگان ارائه دهید.
اگر از ویدیوی پس‌زمینه به عنوان عنصر طراحی استفاده می‌شود، موسیقی صوتی را حذف کنید.
فایل ویدئویی را فشرده کنید. من بیشتر اوقات از Adobe Premiere استفاده می کنم. Camtasia هم خوبه
طول ویدیو را کاهش دهید.
به جای ارائه ویدیوها از سایت خود، آنها را در YouTube یا Apart آپلود کنید. سپس از کد iframe آنها استفاده کنید.
برای بهینه سازی صحیح فایل های رسانه ای وب سایت خود، باید تصاویری با اندازه صحیح ارائه دهید. این اندازه باید بر اساس اندازه صفحه نمایش کاربر باشد. به جای اینکه خودتان اندازه آنها را تغییر دهید.

بر اساس پیاده سازی تصویر، دو راه برای مقابله با این مشکل وجود دارد:

تصاویر درون HTML وب سایت شما می توانند با استفاده از آرایه src ارائه شوند. این مجموعه به مرورگر امکان دانلود و نمایش تصویر مناسب را می دهد. این تصویر مناسب بر اساس اندازه صفحه ای که بازدیدکننده استفاده می کند انتخاب می شود.
تصاویری که از طریق css در صفحه قرار می گیرند معمولاً به عنوان تصاویر پس زمینه هستند. این تصاویر ممکن است برای نمایش بر اساس اندازه صفحه نمایش دستگاهی که بازدیدکننده استفاده می کند، کدگذاری شوند.
9. از CDN و کش استفاده کنید
استفاده از کش به سرور شما اجازه می دهد افزایش سرعت سایت تا یک کپی ثابت از صفحات شما را ذخیره کند. بنابراین در این روش صفحات وب بسیار سریعتر به مرورگر بازدید کننده ارسال می شوند.

CDN اجازه می دهد تا این نسخه ها در سرورهای سراسر جهان توزیع شوند. سپس مرورگر سرور می تواند آنها را از نزدیکترین سرور دریافت کند. استفاده از CDN می تواند به طور چشمگیری سرعت صفحه را افزایش دهد.

آخرین کلمه
فرقی نمی کند که از یک وب سایت به عنوان ویترین فروشگاه مجازی برای شرکت خود، مکانی برای فروش کالا یا خدمات یا صرفاً به عنوان راهی برای ارتباط با مشتریان استفاده می کنید. در هر صورت؛ افزایش سرعت سایت بسیار مهم و ضروری است.

وقتی سرعت سایت شما بالا باشد، احتمال اینکه وب سایت شما رتبه بهتری داشته باشد و بازدیدکنندگان شما به خریدار تبدیل شوند، بیشتر می شود. در این صفحه یاد گرفتید که برای افزایش سرعت سایت چه باید کرد. اکنون زمان اعمال نکات است. قبلا؛ به این مقاله افزایش سرعت سایت رای دهید

http://deanragk17284.ampblogs.com/--47440235
http://jeffreyquww52841.pages10.com/--47206461
http://myleshmoq48146.shotblogs.com/-25776414
http://travisocmn77434.bloguetechno.com/--46186153
http://travisqzfc57025.tribunablog.com/-25984724
http://franciscoqyab84173.blogminds.com/-9962142
http://devinlfpz22892.pointblog.net/--50517753
http://lukasidwr10995.suomiblog.com/-27144847  
http://josueruuv52840.full-design.com/--53716261
http://elliottgjkk28417.tinyblogging.com/--53034609
http://edwinydwm88041.thezenweb.com/--47740499  
http://israeltxmw07300.ampedpages.com/--39244733
https://knoxwpfs99001.blog5.net/52957836/افزایش-سرعت-سایت-ووکامرس
https://remingtonmvqe55257.affiliatblogger.com/62814594/خدمات-سرعت-سایت
https://marcoqyyt39891.diowebhost.com/66311574/خدمات-افزایش-سرعت-سایت
https://charliexjbn08371.dbblog.net/42479427/نحوه-افزایش-سرعت-سایت 
https://remingtondrcv08593.designertoblog.com/42189453/افزایش-سرعت-سایت
https://jasperinqr75285.blogs-service.com/42232396/علت-دیر-لود-شدن-سایت
https://jaredzegi07407.bluxeblog.com/42836640/نحوه-افزایش-سرعت-سایت
http://messiahaeff96284.blogpostie.com/33901429/
http://alexisdjlm28518.mybjjblog.com/-26137398  
http://charliefiji07395.blogdigy.com/-25877365
http://eduardoqwya85174.tblogz.com/-26502015
https://troyweec62738.qowap.com/70767808/خدمات-افزایش-سرعت-سایت
https://johnnyrzbd85295.blog2learn.com/59094715/خدمات-افزایش-سرعت-سایت
https://keeganzhik28518.jiliblog.com/69817232/افزایش-سرعت-سایت-ووکامرس
https://miloixbs88638.getblogs.net/42254232/افزایش-سرعت-سایت-های-شلوغ
https://beaujpqr41740.ka-blogs.com/65051862/روش-های-افزایش-سرعت-سایت
https://cruzaitu50506.blogofoto.com/42433630/ترفندهای-افزایش-سرعت-سایت
https://devinxaee88868.timeblog.net/47490678/افزایش-سرعت-سایت-فروشگاهی
https://trevornnlv90554.aioblogs.com/65298796/ترفندهای-افزایش-سرعت-سایت
https://marcoqztv52952.widblog.com/65879541/خدمات-افزایش-سرعت-سایت
https://augustjnop29518.collectblogs.com/57472963/خدمات-سرعت-سایت
http://tysonwwsd46588.blogdon.net/-28145701
http://andrerkyd96434.blogkoo.com/-31078722
http://spencernrtt51740.amoblog.com/-33612386
http://cesaryhtt37655.alltdesign.com/-32076134
http://charliegkmm28517.blog-gold.com/16229996/افزایش-سرعت-لود-سایت-وردپرس
http://josuedcyp03961.ambien-blog.com/16217308/افزایش-سرعت-سایت-ووکامرس
http://trentonbfhh06396.atualblog.com/16093232/خدمات-سرعت-سایت
http://cristianyimo30639.blog-a-story.com/16167685/دوره-افزایش-سرعت-سایت-وردپرسی
http://stephenpvxx97406.blogacep.com/15686155/افزایش-سرعت-لود-سایت
http://lanebhjj18431.blogadvize.com/16255142/افزایش-سرعت-سایت-های-شلوغ
http://ricardoevml43465.bloggosite.com/16234109/افزایش-سرعت-سایت-ووکامرس
http://connercdby50505.blogoscience.com/16155309/افزایش-سرعت-سایت-فروشگاهی
http://chanceqvww52843.blogproducer.com/16279793/افزایش-سرعت-لود-سایت
http://eduardovblr30696.blogrelation.com/16162986/علت-دیر-لود-شدن-سایت
http://manuelrwyz74063.blogsidea.com/16301995/ترفندهای-افزایش-سرعت-سایت
http://elliottglop30642.csublogs.com/16040971/دوره-افزایش-سرعت-سایت-وردپرسی
http://emilianocwkm29639.blue-blogs.com/16113003/آموزش-افزایش-سرعت-سایت
http://jeffreyrwyz74174.blogthisbiz.com/16017907/افزایش-سرعت-لود-سایت-وردپرس
http://dominickejkk18406.dailyhitblog.com/16034868/خدمات-افزایش-سرعت-سایت
http://zanderghgd57305.develop-blog.com/16249628/روش-های-افزایش-سرعت-سایت
http://franciscoqacd85173.mdkblog.com/15956719/خدمات-افزایش-سرعت-سایت
http://elliotinjb93116.theobloggers.com/16307485/خدمات-افزایش-سرعت-سایت-وردپرسی
http://raymondrgws74789.ttblogs.com/15936829/خدمات-افزایش-سرعت-سایت 
http://travismzcd85173.topbloghub.com/16322549/ترفندهای-افزایش-سرعت-سایت
http://angelojvce96293.win-blog.com/16380656/افزایش-سرعت-سایت-های-شلوغ
http://jaidentacd85173.yomoblog.com/16304847/افزایش-سرعت-بالا-آمدن-سایت
http://jasperslqb38528.worldblogged.com/15988922/افزایش-سرعت-سایت-ووکامرس
https://jareddghh06295.digiblogbox.com/37162119/آموزش-افزایش-سرعت-سایت
https://hectoresjg57201.bloginwi.com/46048009/خدمات-افزایش-سرعت-سایت-وردپرسی
https://israelvjmo30751.look4blog.com/51086952/روش-های-افزایش-سرعت-سایت
https://jeffreypnnn89256.imblogs.net/61337897/افزایش-سرعت-لود-سایت-وردپرس
http://daltongaml69022.link4blogs.com/33668040/
http://collinaqay10604.mybloglicious.com/33283332/
http://jeffreytavd44257.educationalimpactblog.com/33555649/
http://rowanlhrj30741.post-blogs.com/33512935/
https://rowanufnt68518.blognody.com/14076984/دوره-افزایش-سرعت-سایت-وردپرسی
https://johnnyvpbr64065.blogsumer.com/14173680/روش-های-افزایش-سرعت-سایت
https://tysontyyv49494.jts-blog.com/13919571/خدمات-افزایش-سرعت-سایت
https://fernandocaok66666.rimmablog.com/14039802/دوره-افزایش-سرعت-سایت-وردپرسی
https://angeloejmn29873.bloggazza.com/14033020/علت-دیر-لود-شدن-سایت
https://kameronrvpm79998.shoutmyblog.com/13897726/افزایش-سرعت-سایت-با-جدیدترین-متدها
https://jeffreycdyj44453.blogaritma.com/13928235/افزایش-سرعت-لود-سایت-وردپرس
http://ricardorxaw96295.isblog.net/-29094898
https://simonuoqo17977.bcbloggers.com/13997281/خدمات-افزایش-سرعت-سایت-وردپرسی 
https://chanceryzb84174.iyublog.com/13880841/خدمات-افزایش-سرعت-سایت-وردپرسی
https://andreshoqs52951.blogdiloz.com/13541499/روش-های-افزایش-سرعت-سایت
https://elliotbwjc29552.activosblog.com/13892845/نحوه-افزایش-سرعت-سایت
https://sergioaegh06396.bloggactivo.com/13529375/افزایش-سرعت-لود-سایت-وردپرس
https://johnathanwtvq98580.theblogfairy.com/13910857/افزایش-سرعت-لود-سایت-وردپرس
https://brookseors64073.vidublog.com/13890848/افزایش-سرعت-لود-سایت
https://fernandoosuw62951.oblogation.com/13877884/افزایش-سرعت-لود-سایت-وردپرس
https://arthuratka19969.gynoblog.com/14083076/نحوه-افزایش-سرعت-سایت
https://franciscokljf83837.angelinsblog.com/13856548/دوره-افزایش-سرعت-سایت-وردپرسی
https://jaidenttju10971.bloggadores.com/13897487/نحوه-افزایش-سرعت-سایت
https://judahmstu52851.humor-blog.com/13902920/ترفندهای-افزایش-سرعت-سایت
https://andresktgp20512.thekatyblog.com/13739979/سرعت-سایت
https://devinoqqn66498.blogspothub.com/13897798/خدمات-افزایش-سرعت-سایت-وردپرسی
https://chancevcfh07417.blogdemls.com/13866008/دوره-افزایش-سرعت-سایت-وردپرسی
https://collingmpr63952.idblogmaker.com/13868616/افزایش-سرعت-بالا-آمدن-سایت
https://kylerkivi11851.ageeksblog.com/13855640/آموزش-افزایش-سرعت-سایت
https://arthureikk18653.blogunteer.com/13841736/افزایش-سرعت-سایت-فروشگاهی
https://landenzvxt66639.life3dblog.com/13832989/خدمات-افزایش-سرعت-سایت-وردپرسی 
https://elliotjpss41740.therainblog.com/14069223/افزایش-سرعت-سایت-فروشگاهی
https://israelohfx71295.ltfblog.com/14086273/افزایش-سرعت-لود-سایت-وردپرس
https://louisxsza58663.blogmazing.com/13833711/سرعت-سایت 
https://brooksgktz99694.blogars.com/14034159/خدمات-افزایش-سرعت-سایت 
https://milonsql88786.thechapblog.com/13843598/آموزش-افزایش-سرعت-سایت
https://angeloopoi55545.blogsvirals.com/14081062/نحوه-افزایش-سرعت-سایت
https://hectorbfhj95158.glifeblog.com/13847437/افزایش-سرعت-بالا-آمدن-سایت 
https://gregoryglte96287.losblogos.com/14038637/روش-های-افزایش-سرعت-سایت
https://cruzzypj42073.estate-blog.com/13835130/خدمات-سرعت-سایت
https://alexisaehh07396.blogdomago.com/13957200/افزایش-سرعت-لود-سایت
https://gunnerouyb85295.bloguerosa.com/13843287/آموزش-افزایش-سرعت-سایت
https://mariovdbh45650.daneblogger.com/13853567/ترفندهای-افزایش-سرعت-سایت
https://augustrvww52840.popup-blog.com/13804853/خدمات-سرعت-سایت
https://mylesinpi52952.blogozz.com/13837373/افزایش-سرعت-سایت 
https://juliuseklm11951.blogzag.com/56386775/افزایش-سرعت-سایت-فروشگاهی
https://dantehnst51843.jaiblogs.com/37483333/خدمات-افزایش-سرعت-سایت-وردپرسی
https://elliottxodl29639.bloggazzo.com/13835283/علت-دیر-لود-شدن-سایت
https://deangklm28417.ssnblog.com/13803084/افزایش-سرعت-سایت-با-جدیدترین-متدها
http://kylerdvqg44580.aboutyoublog.com/15054081/افزایش-سرعت-لود-سایت-وردپرس
http://holdenrazu38372.blog2news.com/15251424/افزایش-سرعت-لود-سایت 
http://edgarfyqz54008.blog4youth.com/14848339/افزایش-سرعت-سایت-ووکامرس
http://edwincffc59132.blogdun.com/15214365/افزایش-سرعت-بالا-آمدن-سایت
http://miloxclv09775.bloggactif.com/15805130/افزایش-سرعت-سایت
http://reidwnta06395.blogginaway.com/15314322/ترفندهای-افزایش-سرعت-سایت
http://brooksvwrl78020.blogolenta.com/15658725/افزایش-سرعت-سایت
http://zanekzir51122.blogripley.com/15354243/آموزش-افزایش-سرعت-سایت
http://kylerydfg96295.blogsmine.com/13474137/افزایش-سرعت-سایت-فروشگاهی
http://andersonkeuh29865.blogsuperapp.com/15197120/افزایش-سرعت-لود-سایت-وردپرس
http://edwinfouz87420.dgbloggers.com/15059064/آموزش-افزایش-سرعت-سایت
http://raymondxhot64208.frewwebs.com/15274709/علت-دیر-لود-شدن-سایت
http://sethmqtt52851.howeweb.com/15191561/افزایش-سرعت-لود-سایت-وردپرس
http://daltongpxd08642.idblogz.com/14948634/خدمات-افزایش-سرعت-سایت 
http://messiahjqsu52851.izrablog.com/12268488/علت-دیر-لود-شدن-سایت
http://troyjnsm90001.kylieblog.com/15013816/خدمات-افزایش-سرعت-سایت-وردپرسی
http://tysongmrs49528.luwebs.com/15274012/خدمات-سرعت-سایت
http://kyleroxai02472.slypage.com/15390276/افزایش-سرعت-سایت-های-شلوغ
http://trevorvdhl29629.myparisblog.com/13905351/افزایش-سرعت-سایت-های-شلوغ
http://landenglno39985.theideasblog.com/13819735/دوره-افزایش-سرعت-سایت-وردپرسی
http://louiszbah90879.webbuzzfeed.com/15250421/سرعت-سایت
http://angeloinpr40730.webdesign96.com/15114745/افزایش-سرعت-سایت-با-جدیدترین-متدها
http://collinhkmm18417.59bloggers.com/15007522/دوره-افزایش-سرعت-سایت-وردپرسی
http://rowankopp29518.bligblogging.com/15561825/افزایش-سرعت-لود-سایت-وردپرس
http://emilianofvlz19466.actoblog.com/15345425/سرعت-سایت
http://gregorycgjj17406.blog-mall.com/15479541/روش-های-افزایش-سرعت-سایت
http://lukaszzws38383.blogofchange.com/15501675/روش-های-افزایش-سرعت-سایت
http://waylonyfij17406.spintheblog.com/15622531/افزایش-سرعت-بالا-آمدن-سایت
http://trevorovyg69035.dailyblogzz.com/15471251/افزایش-سرعت-لود-سایت-وردپرس
http://andersonhnqs29629.bloginder.com/16112483/دوره-افزایش-سرعت-سایت-وردپرسی
http://travisiuvo94652.blogdal.com/16095953/افزایش-سرعت-لود-سایت
http://charlievgjl29518.newsbloger.com/16210598/روش-های-افزایش-سرعت-سایت
http://mariociew54173.get-blogging.com/16449029/خدمات-سرعت-سایت
https://andrelmfw90976.activoblog.com/12540706/روش-های-افزایش-سرعت-سایت
http://reidptwx63186.targetblogs.com/16394761/نحوه-افزایش-سرعت-سایت
https://israelbikl28517.blogoxo.com/12537651/نحوه-افزایش-سرعت-سایت
https://paxtonotpp76740.elbloglibre.com/12526767/افزایش-سرعت-سایت 
https://holdenwfjk94821.blog-ezine.com/12518229/افزایش-سرعت-لود-سایت-وردپرس
https://ricardoaegg06285.blogscribble.com/12528396/سرعت-سایت
https://beaufilm53951.ja-blog.com/12452470/افزایش-سرعت-سایت-ووکامرس
https://rafaelzegf95173.blazingblog.com/12521199/خدمات-افزایش-سرعت-سایت-وردپرسی
https://griffinjkeq36394.creacionblog.com/12533365/خدمات-افزایش-سرعت-سایت
https://rowanzuka97986.tusblogos.com/12477819/افزایش-سرعت-بالا-آمدن-سایت
https://garrettgggb11058.blogchaat.com/12504130/افزایش-سرعت-سایت-ووکامرس
https://milorlzq65630.smblogsites.com/12505750/دوره-افزایش-سرعت-سایت-وردپرسی
https://daltonchjl18517.blogdeazar.com/12528427/سرعت-سایت
https://jasperpsoj70368.ourcodeblog.com/12532901/علت-دیر-لود-شدن-سایت
https://cashtpno30629.blog2freedom.com/12512008/افزایش-سرعت-لود-سایت
https://chanceeprr54073.bloggip.com/12495135/سرعت-سایت
https://paxtonkruu51840.qodsblog.com/12525241/افزایش-سرعت-بالا-آمدن-سایت
https://dallaswuvz47010.buyoutblog.com/12513978/افزایش-سرعت-سایت-فروشگاهی
https://hectorkewv51618.blogunok.com/12678831/افزایش-سرعت-لود-سایت-وردپرس
https://chancehmmi65669.blog-eye.com/12532572/آموزش-افزایش-سرعت-سایت
https://raymondliym30730.blogdosaga.com/12535593/افزایش-سرعت-سایت-های-شلوغ
https://knoxazvo90754.liberty-blog.com/12530059/سرعت-سایت
https://raymondrwzz96529.blogpixi.com/12692072/دوره-افزایش-سرعت-سایت-وردپرسی
https://zionpvxz74068.snack-blog.com/12538885/افزایش-سرعت-بالا-آمدن-سایت
https://charlieftee81588.azzablog.com/12534350/روش-های-افزایش-سرعت-سایت
https://edwineznb34606.blogsvila.com/12535212/افزایش-سرعت-لود-سایت
https://edgarsrkv07417.fare-blog.com/12536529/ترفندهای-افزایش-سرعت-سایت 
https://cashwbdf06295.wssblogs.com/12524338/افزایش-سرعت-سایت-های-شلوغ
https://keeganrqno12570.blogdanica.com/12539980/افزایش-سرعت-لود-سایت
https://lorenzoqbip57530.bloggerchest.com/12541120/آموزش-افزایش-سرعت-سایت
https://alexiszdff96295.onzeblog.com/12544401/افزایش-سرعت-سایت
https://trentonadfq52962.answerblogs.com/12565176/افزایش-سرعت-لود-سایت-وردپرس
https://cruzrsrp27283.nizarblog.com/12574998/خدمات-افزایش-سرعت-سایت
https://knoxmbhk27417.sharebyblog.com/12573129/افزایش-سرعت-سایت-با-جدیدترین-متدها
https://cristianvbef66182.wizzardsblog.com/12582445/افزایش-سرعت-سایت-ووکامرس
https://charlieqays35556.tokka-blog.com/12614514/دوره-افزایش-سرعت-سایت-وردپرسی
http://rylantgik18413.blogvivi.com/15788710/افزایش-سرعت-سایت-با-جدیدترین-متدها
https://juliuswman59406.madmouseblog.com/12521505/افزایش-سرعت-سایت-ووکامرس
https://donovanweej17406.blogtov.com/12529347/دوره-افزایش-سرعت-سایت-وردپرسی
https://archerdikl28517.digitollblog.com/12507476/نحوه-افزایش-سرعت-سایت
https://raymondcrfp77666.weblogco.com/12515577/افزایش-سرعت-سایت-با-جدیدترین-متدها
https://trevorimsv51840.theisblog.com/12664554/خدمات-افزایش-سرعت-سایت-وردپرسی
https://trentonxzxu49495.eedblog.com/12519474/افزایش-سرعت-لود-سایت-وردپرس
https://kameronsvxx62841.techionblog.com/12530781/افزایش-سرعت-بالا-آمدن-سایت
https://remingtontqfr78617.blogpayz.com/12513170/روش-های-افزایش-سرعت-سایت
https://juliusuhfu86532.blogitright.com/12533881/افزایش-سرعت-لود-سایت
https://elliotghnh04383.anchor-blog.com/12537398/افزایش-سرعت-بالا-آمدن-سایت 
https://messiaheijj17406.like-blogs.com/12503417/افزایش-سرعت-لود-سایت-وردپرس
https://holdensjoy60506.tkzblog.com/12529888/افزایش-سرعت-لود-سایت

سئو سایت را با بهترین شرکت خدمات سئو تجربه کنید

۴۶ بازديد
سئو سایت هنگام تعیین کلمات کلیدی که سایت خود را هدف قرار دهید چندین فاکتور کلیدی سئو سایت وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

حجم جستجو - اولین عامل سئو سایت که باید در نظر گرفت این است که چند نفر واقعاً یک کلمه کلیدی را جستجو می کنند. هرچه افراد بیشتری به دنبال یک کلمه کلیدی باشند، مخاطبان بالقوه بیشتری خواهید داشت. برعکس، اگر کسی کلمه کلیدی سئو سایت جستجو نکند، مخاطبی برای یافتن محتوای شما از طریق جستجو وجود ندارد.
ارتباط - ممکن است یک عبارت به طور مکرر جستجو شود، اما این لزوماً به این معنی نیست که به مشتریان بالقوه شما مرتبط است. مرتبط بودن کلمه کلیدی یا رابطه بین محتوای سایت و پرس و جوی جستجوی کاربر، یک سیگنال رتبه بندی بسیار مهم سئو سایت است.
رقابت – کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالاتر می توانند ترافیک قابل توجهی به همراه داشته باشند، اما رقابت برای کسب جایگاه برتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو می تواند شدید باشد.
ابتدا باید بدانید که مشتریان بالقوه شما چه کسانی هستند و احتمالاً به دنبال چه چیزی هستند. از آنجا باید بفهمید:

آنها به چه چیزی اهمیت می دهند؟
چه مشکلاتی دارند؟
آنها از چه نوع زبانی برای توصیف کاری که انجام می دهند، ابزاری که استفاده می کنند و غیره استفاده می کنند؟
از چه کسی دیگری خرید می کنند؟
هنگامی که به این سؤالات پاسخ دادید، یک «لیست شروع» اولیه از کلمات کلیدی و دامنه‌های احتمالی خواهید داشت که به شما کمک می‌کند ایده‌های کلیدی دیگری را بیابید و معیارهایی را در مورد حجم جستجو و رقابت در اطراف خود قرار دهید.

فهرستی از روش‌های اصلی که مشتریان احتمالی و مشتریان شما برای توصیف کاری که انجام می‌دهید تهیه کنید و شروع به وارد کردن آنها در ابزارهای کلیدواژه مانند ابزار کلمه کلیدی خود گوگل یا ابزارهایی مانند ابزار کلمه کلیدی سئو سایت کنید:



بهترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی: ابزار کلمه کلیدی رایگان سئو سایت
ابزار کلمه کلیدی رایگان سئو سایت برای SEO

همچنین، اگر یک سایت موجود دارید، احتمالاً در حال حاضر مقداری ترافیک موتورهای جستجو دریافت می کنید. اگر چنین است، می توانید از برخی از داده های کلمه کلیدی خود استفاده کنید تا به شما کمک کند بفهمید کدام عبارات باعث ترافیک می شوند (و ممکن است بتوانید رتبه بهتری برای آنها کسب کنید).

متأسفانه، گوگل اطلاعات زیادی در مورد آنچه مردم جستجو می کنند به ارائه دهندگان تجزیه و تحلیل داده است. گوگل برخی از این داده ها را در رابط ابزار رایگان وب مستر خود در دسترس قرار می دهد (اگر حساب کاربری ایجاد نکرده باشید، این یک ابزار ارزشمند SEO برای کشف داده های موتور جستجو و تشخیص مسائل مختلف فنی سئو است).

بعد از اینکه برای درک مشتریان بالقوه خود وقت گذاشتید، به کلمات کلیدی که ترافیک را به سمت رقبا و سایت های مرتبط شما هدایت می کنند، نگاهی انداختید و به عباراتی که ترافیک را به سایت شما هدایت می کنند، نگاهی انداختید، باید سعی کنید بفهمید که چه عباراتی را می توانید تصور کنید. رتبه بندی برای و بهترین فرصت ها در واقع کجاست.

تعیین رقابت نسبی یک کلمه کلیدی می تواند کار بسیار پیچیده ای باشد. در سطح بسیار بالا باید درک کنید:

آنها چقدر قابل اعتماد و معتبر هستند (به عبارت دیگر: کل سایت چند لینک دریافت می کند و آن سایت های پیوند دهنده چقدر با کیفیت، قابل اعتماد و مرتبط هستند؟) همه سایت هایی که برای رتبه بندی رقابت می کنند به طور همزمان. آنها بسیار هستند.
چقدر به خود کلمه کلیدی مرتبط هستند (آیا پاسخ خوبی به سوال جستجوگر می دهند)
هر صفحه در این نتیجه جستجو چقدر محبوب و معتبر است (به عبارت دیگر: خود صفحه چند لینک دارد و سایت های لینک شده چقدر با کیفیت، قابل اعتماد و مرتبط هستند؟)
با استفاده از فرمول شاخص رقابتی لری کیم، بنیانگذار WordStream، می‌توانید در فرآیند تعیین رقابتی بودن کلمات کلیدی عمیق‌تر شوید.


3. بهینه سازی سئو روی صفحه
هنگامی که لیست کلمات کلیدی خود را تهیه کردید، گام بعدی سئو سایت در واقع پیاده سازی کلمات کلیدی مورد نظر در محتوای سایت شما است. هر صفحه در سایت شما باید یک اصطلاح اصلی و همچنین "سبدی" از اصطلاحات مرتبط را هدف قرار دهد. رند فیشکین در بررسی اجمالی خود از صفحه کاملاً بهینه شده، تصویر خوبی از ظاهر یک صفحه خوب (یا کاملاً) بهینه شده ارائه می دهد:



صفحه کاملاً سئو شده است
"صفحه کاملاً بهینه شده" (از طریق Moz)

بیایید به برخی از عناصر اساسی و حیاتی در صفحه نگاه کنیم که هنگام فکر کردن به نحوه هدایت ترافیک موتورهای جستجو به وب سایت خود، می خواهید آنها را درک کنید:

برچسب های عنوان
در حالی که گوگل در تلاش است تا معنای واقعی یک صفحه را بهتر درک کند و بر استفاده تهاجمی و دستکاری کلمات کلیدی، از جمله اصطلاح (و اصطلاحات مرتبط) که می‌خواهید در صفحات خود رتبه‌بندی کنید، تأکیدی نداشته باشد (و حتی جریمه کند)، این هنوز هم ارزشمند است. E. و موثرترین مکان برای قرار دادن کلمه کلیدی خود در تگ عنوان صفحه شما است.

تگ عنوان عنوان اصلی صفحه شما نیست. سئو سایت عنوانی که در صفحه می بینید معمولا یک HTML H1 (یا احتمالا H2) است.

http://messiahtrmq14691.pages10.com/--47149260
http://israeltblj70671.ampblogs.com/--47378102
http://zaneozxo53209.blogocial.com/--45592721
http://andypwyk54432.onesmablog.com/--49855575
http://collinextd95177.blogolize.com/--50293163
http://gregoryvkwe66407.bloguetechno.com/--46122780
http://andreexlo30740.shotblogs.com/-25717199
http://andrehosv63534.tribunablog.com/-25925693 
http://rivernzir65431.blogminds.com/-9903430
http://arthuriuwe96396.suomiblog.com/-27085892
http://charliefrzg21097.tinyblogging.com/--52966229
http://dantefjmn29529.ampedpages.com/--39188320
https://edwinowen29877.blog5.net/52895791/سئو-سایت-و-خدمات-سئو
https://augustbtiv00004.affiliatblogger.com/62752196/قیمت-سئو-سایت
https://shanefsbh20864.diowebhost.com/66249846/سئو-سایت-فروشگاهی
http://zandernstm32851.thezenweb.com/--47678862
http://deanhqyf19764.pointblog.net/--50450158
http://knoxzhov75319.full-design.com/--53655297
https://codydppz22340.fitnell.com/51797732/سئو-سایت-فروشگاهی
https://franciscowpuv52952.dbblog.net/42417591/انجام-سئو-برای-سایت
https://messiahitbj31076.ezblogz.com/42536834/خدمات-سئوی-سایت 
https://mariouojw34566.designertoblog.com/42127506/شرکت-سئو-سایت
https://erickcbxr03692.bluxeblog.com/42775234/خدمات-سئو-سایت
http://zionziqw63307.mpeblog.com/33999287/
http://kylerclse19732.blogpostie.com/33857328/
http://griffintdko39517.bloggin-ads.com/34025781/
http://stephenuwtv10904.blogdigy.com/-25818781
http://caidenswek17497.mybjjblog.com/-26080944
http://waylondkah21087.articlesblogger.com/33908346/
http://mariodbyr13692.tblogz.com/-26443246
http://dantesukg40344.canariblogs.com/-27373712
https://dominickdijn53062.qowap.com/70705050/سئو-فروشگاه
https://shanepiec19901.getblogs.net/42192801/شرکت-سئو-سایت
https://zanderiwpr64639.ka-blogs.com/64992527/سئو-وب-سایت
https://messiahqjwj55555.timeblog.net/47436880/خدمات-سئو-و-بهینه-سازی-وب-سایت
https://paxtonozeq32074.blogs-service.com/42171225/انجام-سئو-برای-سایت
https://rowanhwdr53098.acidblog.net/42263057/خدمات-سئو-و-بهینه-سازی-وب-سایت
https://holdenhpmg57346.fireblogz.com/42108902/خدمات-سئوی-سایت
https://eduardouadf97407.aioblogs.com/65237871/خدمات-سئو-سایت 
https://riverdpxe95173.xzblogs.com/53244635/قیمت-سئو-سایت
https://jasperulgn45677.free-blogz.com/58581878/سئو-سایت 
https://devinzmom41741.widblog.com/65818782/سئو-وب-سایت
http://martinyctz33483.isblog.net/-29036638
http://dominickowqj55566.blogdon.net/-28087390
http://jasperwtlv46656.blogkoo.com/-31020499 
http://eduardonlga36802.alltdesign.com/-32017529
http://franciscoglps41841.amoblog.com/-33553576
https://elliottryab42751.jiliblog.com/69761882/خدمات-سئو-سایت
http://jeffreyolbv12090.total-blog.com/-36985423
http://arthurxcde85173.blog-gold.com/16171367/خدمات-سئو-چیست
https://alexisldsf34455.blogofoto.com/42371755/سئو-کار
http://damiendhlo32851.ambien-blog.com/16158733/سئو-سایت-و-خدمات-سئو
http://josuemajo33053.atualblog.com/16034572/سئو-سایت
http://stephenemor41766.blog-a-story.com/16108609/هزینه-سئو-سایت-وردپرس
http://trentonqclt76431.blogacep.com/15627434/سئو
http://andreaiky18530.blogadvize.com/16196163/سئو-سایت-تضمینی
http://emiliokjey25791.bloggerbags.com/15692997/سئو
http://stephenjopq40739.bloggerswise.com/16092618/سئو-سایت-تضمینی
http://cristianygip51730.bloggosite.com/16175906/سئو-وب-سایت
http://troyibxa74185.blogoscience.com/16096478/هزینه-سئو-سایت-وردپرس
https://knoxqmcn39505.collectblogs.com/57415311/شرکت-سئو-سایت
http://mylesrgkm20740.blogrelation.com/16104077/سئو-سایت 
http://knoxajpv75319.blogthisbiz.com/15960341/خدمات-سئوی-سایت
http://martinkbpb22222.uzblog.net/-26253020
http://chancewhuz50171.csublogs.com/15981697/خدمات-سئو-و-بهینه-سازی-وب-سایت
http://rylandmkx94100.dailyhitblog.com/15977256/سئو-سایت-فروشگاهی 
https://jasperlbip53143.blog2learn.com/59032756/خدمات-سئو-سایت-بصورت-حرفه-ای
http://tysongmpp39653.develop-blog.com/16190459/سئو-سایت-یا-خدمات-سئو-و-بهینه-سازی-سایت
http://mariojkwe81753.is-blog.com/16300749/سئو-وب-سایت
http://knoxuvsp78998.loginblogin.com/16229489/خدمات-سئو-سایت-بصورت-حرفه-ای
http://titusxfij17406.mdkblog.com/15897930/سئو-وب-سایت
http://damienqwvo77889.mybuzzblog.com/15864283/هزینه-سئو-سایت-وردپرس
http://sergiohlop39629.newbigblog.com/16000857/انجام-سئو-برای-سایت
http://andrewsgx84741.theobloggers.com/16248982/خدمات-سئو-سایت
http://deanatnz80007.ttblogs.com/15878483/سئو-سایت-یا-خدمات-سئو-و-بهینه-سازی-سایت
http://cesarahkn20741.win-blog.com/16321591/خدمات-سئو
http://johnathanizba14497.worldblogged.com/15930059/سئو-سایت-فروشگاهی
http://judahrvxy63962.blogproducer.com/16221101/خدمات-سئو-وب-سایت
https://manueltagi07417.bloginwi.com/45996491/انجام-سئو-برای-سایت
https://franciscokquw63968.jaiblogs.com/37422682/خدمات-سئو
https://alexisusoj69136.blogzag.com/56325674/سئو-سایت
http://charliejpsj18529.blogrenanda.com/16175743/شرکت-سئو-سایت
http://johnathangeva21075.blogsidea.com/16243524/سئو-سایت-تضمینی
http://juliusbaak42963.educationalimpactblog.com/33510351/
http://archerrjwi44555.link4blogs.com/33623997/
http://dallaswdfg20639.livebloggs.com/16223068/سئو 
http://kylergqxc84062.review-blogger.com/33361776/
https://landenfkml92233.blognody.com/14019898/هزینه-سئو-سایت-وردپرس
https://reidhamh52424.blogsumer.com/14116979/انجام-سئو-برای-سایت
http://johnnywwtx74170.thenerdsblog.com/15776011/سئو-سایت-فروشگاهی
http://devinaktq75320.mybloglicious.com/33238939/
http://cristianzjhd83693.post-blogs.com/33468865/
https://collinniqb00061.rimmablog.com/13983353/سئو-سایت
http://augustmgvv88512.topbloghub.com/16263676/سئو-کار 
https://erickfnng64181.blogaritma.com/13872028/خدمات-سئو-چیست
http://caidenwbef95284.vblogetin.com/15798783/خدمات-سئو-وب-سایت
https://zandersqsr64302.bloggazza.com/13976395/سئو-سایت-و-خدمات-سئو
https://trevorgnpq30730.look4blog.com/51029430/سئو-تضمینی-سایت
https://troyetes34228.shoutmyblog.com/13842135/خدمات-سئو-وب-سایت
https://knoxzegi07417.iyublog.com/13824659/شرکت-سئو-سایت
https://remingtonjwza74119.blogdiloz.com/13485275/سئو-سایت
https://gunnerlruw63063.p2blogs.com/13880973/سئو-سایت
https://andyonha07231.bloggactivo.com/13473599/شرکت-سئو-سایت
http://collinnepx87642.blue-blogs.com/16054754/سئو-وب-سایت
https://finnjoqq39528.gynoblog.com/14026713/سئو-کار
https://arthurpqlp41852.humor-blog.com/13847032/خدمات-سئو-سایت-بصورت-حرفه-ای
https://johnathanlxdz25635.blogspothub.com/13842632/سئو-سایت-فروشگاهی
https://andersonbhlo30741.thekatyblog.com/13684678/سئو-تضمینی-سایت
https://andyrwxi18406.idblogmaker.com/13812805/سئو-سایت-یا-خدمات-سئو-و-بهینه-سازی-سایت
https://lanegwwx59244.blogunteer.com/13786312/قیمت-سئو-سایت
https://beckettkzsy05543.life3dblog.com/13776950/قیمت-سئو-سایت
https://gunnerlswy74411.therainblog.com/14012768/سئو  
https://felixzuuv27037.jts-blog.com/13863228/سئو-وب-سایت
https://deandizc96307.blogmazing.com/13777975/خدمات-سئو-سایت-بصورت-حرفه-ای
http://lukasznbf07418.yomoblog.com/16246557/سئو-سایت-تضمینی
https://knoxmgvi56667.bcbloggers.com/13941362/سئو-سایت-تضمینی
https://manuelvzaz73062.glifeblog.com/13791474/قیمت-سئو-تضمینی
https://donovanbkrw75308.activosblog.com/13836540/خدمات-سئو-وب-سایت
https://archersqem63544.vidublog.com/13834976/سئو-سایت-تضمینی
https://simonmdrd22222.blogdomago.com/13901307/خدمات-سئو-چیست
https://reidqkqy75531.theblogfairy.com/13854479/خدمات-سئو-و-بهینه-سازی-وب-سایت
https://archervmyk78999.laowaiblog.com/13898107/سئو-سایت-یا-خدمات-سئو-و-بهینه-سازی-سایت
https://sethkprs40730.bloggadores.com/13841205/خدمات-سئو-و-بهینه-سازی-وب-سایت
https://jasperauma23344.goabroadblog.com/13782689/سئو-تضمینی-سایت
https://paxtonaxof44556.bloggazzo.com/13779007/سئو-تضمینی-سایت
https://zanewgmo17439.ssnblog.com/13747129/خدمات-سئو-سایت-بصورت-حرفه-ای
http://rafaelyfgi07641.aboutyoublog.com/14996949/سئو-سایت-یا-خدمات-سئو-و-بهینه-سازی-سایت
http://jaidenowad97418.blog2news.com/15193856/سئو-فروشگاه
http://israelntyb86318.blog4youth.com/14792283/خدمات-سئوی-سایت
https://shanerqni84838.blogars.com/13978277/سئو-سایت
http://erickluyb85285.blogdun.com/15157215/سئو-تضمینی-سایت 
https://gunnerswyy62951.losblogos.com/13982521/خدمات-سئوی-سایت
http://lorenzodjmv85529.blogolenta.com/15601963/سئو-فروشگاه
https://andykcle34566.estate-blog.com/13779418/شرکت-سئو-سایت
http://shanewxsn92469.blogripley.com/15297103/هزینه-سئو-سایت-وردپرس
http://emilianootwz84185.blogsmine.com/13418759/خدمات-سئو-سایت
http://manuellftb30540.idblogz.com/14891873/خدمات-سئوی-سایت 
http://lorenzozikm41841.izrablog.com/12212066/قیمت-سئو-تضمینی
http://felixxcdd84063.kylieblog.com/14956717/خدمات-سئو-سایت-بصورت-حرفه-ای
http://andrekadf96529.webdesign96.com/15057702/خدمات-سئو
http://zionskdw36713.59bloggers.com/14952176/سئو-سایت-یا-خدمات-سئو-و-بهینه-سازی-سایت
http://tysonnuxz77629.bligblogging.com/15504549/سئو-سایت-فروشگاهی
http://lanechye07429.actoblog.com/15288641/سئو-فروشگاه
http://dallaspxfm30852.thelateblog.com/15375996/شرکت-سئو-سایت 
https://stephennqss41740.blogdemls.com/13810204/شرکت-سئو-سایت 
http://cristianoafm97914.blog-mall.com/15422144/خدمات-سئو-و-بهینه-سازی-وب-سایت
http://augustkopo29697.blogvivi.com/15731626/سئو
http://alexisqybd96296.newsbloger.com/16152688/سئو-کار
http://daltonzlkj05172.bloginder.com/16055067/سئو-سایت-یا-خدمات-سئو-و-بهینه-سازی-سایت
http://reidsbuy10841.blogdal.com/16038651/هزینه-سئو-سایت-وردپرس
https://cashrltp79146.blog-ezine.com/12467490/قیمت-سئو-تضمینی
https://sethbejh70470.blogscribble.com/12476805/خدمات-سئو
https://beckettmmid58147.blogtov.com/12477519/سئو-سایت
https://miloltju62296.ja-blog.com/12401421/سئو-سایت-و-خدمات-سئو
https://trentonmzjw19865.madmouseblog.com/12470218/شرکت-سئو-سایت
https://josuebowd09710.digitollblog.com/12456347/سئو-وب-سایت
https://rowannuwz74285.blazingblog.com/12470219/سئو-سایت-و-خدمات-سئو
https://augustailt53084.eedblog.com/12468212/سئو-فروشگاه
https://damienwcyu02119.theisblog.com/12613491/سئو-سایت-و-خدمات-سئو
https://louisgjke45332.bloggip.com/12444781/خدمات-سئو-چیست
http://titustvju09857.blogginaway.com/15256983/خدمات-سئو
https://judahtkxr13197.blog2freedom.com/12461016/خدمات-سئو-سایت
https://zionvyqb91234.qodsblog.com/12474126/سئو-سایت-تضمینی
https://donovanpbda58147.techionblog.com/12479046/قیمت-سئو-سایت
https://andyoibk32197.blogpayz.com/12461838/قیمت-سئو-تضمینی
https://codyovxz74185.buyoutblog.com/12462938/خدمات-سئو-و-بهینه-سازی-وب-سایت
https://beaukqsa96332.blog-eye.com/12481260/سئو-تضمینی-سایت
http://remingtonepxe19763.frewwebs.com/15217418/خدمات-سئو-سایت-بصورت-حرفه-ای
https://reidyqcu20741.liberty-blog.com/12478433/سئو
https://zanehhrz04343.blogdanica.com/12488697/قیمت-سئو-سایت
https://fernandobimr42963.tkzblog.com/12478994/سئو-سایت-یا-خدمات-سئو-و-بهینه-سازی-سایت
https://troypkgt20752.bloggerchest.com/12490431/سئو-کار
http://finnhlps52963.blogofchange.com/15444716/سئو-سایت-تضمینی
http://emiliovaey86396.spintheblog.com/15566015/قیمت-سئو-تضمینی
http://franciscoszcd96296.dailyblogzz.com/15414143/شرکت-سئو-سایت
https://garrettwodr88902.like-blogs.com/12451893/قیمت-سئو-تضمینی
https://augustnsuu51840.activoblog.com/12489344/خدمات-سئوی-سایت
http://simonjfdd55897.bleepblogs.com/16410321/شرکت-سئو-سایت
https://rowanubfh08518.onzeblog.com/12493433/سئو-سایت-یا-خدمات-سئو-و-بهینه-سازی-سایت
https://zanderquxa74074.answerblogs.com/12513941/خدمات-سئو-و-بهینه-سازی-وب-سایت
https://reiditag10875.ziblogs.com/12489038/خدمات-سئو-چیست
https://mylesuekq53108.nizarblog.com/12523738/قیمت-سئو-تضمینی
https://knoxtzcm41741.tokka-blog.com/12562820/خدمات-سئو-سایت
https://travisowad97416.blogchaat.com/12453657/خدمات-سئو-وب-سایت
https://alexisemdw17524.blogdeazar.com/12476997/سئو-سایت
https://jasperltxb86356.ourcodeblog.com/12481838/شرکت-سئو-سایت
https://manuelsbeq74299.blogitright.com/12482507/سئو-سایت-تضمینی
https://trevorljar88888.blogunok.com/12627667/قیمت-سئو-سایت
https://zionufnu75431.blogpixi.com/12641390/سئو-فروشگاه
https://josuesxwu25604.blogdosaga.com/12484658/سئو-سایت-فروشگاهی
http://damienhvyj74318.howeweb.com/15134848/انجام-سئو-برای-سایت
https://gunneruhcs51896.snack-blog.com/12487723/سئو-سایت-فروشگاهی
https://dantevgpw19641.azzablog.com/12483269/شرکت-سئو-سایت
https://paxtongnqa90015.blogsvila.com/12484137/سئو-سایت-و-خدمات-سئو
https://emilianoqdlt75457.anchor-blog.com/12486064/هزینه-سئو-سایت-وردپرس
https://lorenzovqrk65427.wssblogs.com/12473618/سئو-سایت-فروشگاهی
https://cruzzfik28508.wizzardsblog.com/12531245/سئو-سایت-و-خدمات-سئو
https://martinqxzb85185.sharebyblog.com/12521968/خدمات-سئو
https://jaidenhjlm28517.creacionblog.com/12481968/خدمات-سئو-و-بهینه-سازی-وب-سایت
https://landengmgu86420.weblogco.com/12465269/سئو-سایت-فروشگاهی

آموزش سئو به صورت پیشرفته

۳۳ بازديد
آموزش سئو و بهینه سازی سئو - آموزش بهینه سازی سئو
این راهنما آموزش سئو معرفی و مروری بر بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) خواهد بود، آموزش سئو تاکتیکی بسیار مهم برای هدایت ترافیک به سایت شما.

در این راهنما آموزش سئو یاد خواهید گرفت:

سئو چیست و چرا آموزش سئو اهمیت دارد؟
بهترین روش برای جستجوی کلمات کلیدی سئو و هدف گذاری کلمات کلیدی
بهترین روش ها برای آموزش سئو و بهینه سازی در صفحه

بیا آموزش سئو شروع کنیم!

1. سئو چیست و چرا اهمیت دارد؟
بهینه سازی برای موتورهای جستجو فرآیند بهینه سازی صفحات وب و محتوای آنها است به طوری که کاربرانی که به دنبال عبارات مرتبط با وب سایت شما هستند به راحتی قابل کشف باشند. اصطلاح SEO همچنین فرآیند آسان‌تر کردن صفحات وب را برای نرم‌افزار نمایه‌سازی موتورهای جستجو معروف به «خزنده‌ها» برای یافتن، اسکن و فهرست‌بندی سایت شما توصیف می‌کند.

در حالی که مفهوم سئو نسبتاً ساده است، بسیاری از مبتدیان سئو هنوز در مورد جزئیات سؤالاتی دارند، مانند:

چگونه سایت خود یا سایت شرکت خود را برای موتورهای جستجو "بهینه سازی" می کنید؟
چگونه می دانید چقدر زمان برای سئو صرف کنید؟
چگونه می توانید نکات سئو "خوب" را از نکات "بد" یا مضر SEO تشخیص دهید؟
شاید مهم ترین جنبه سئو این باشد که چگونه می توانید از سئو برای افزایش ترافیک، سرنخ ها و فروش مرتبط برای کسب و کار خود استفاده کنید.

چرا باید به سئو اهمیت دهید؟
هر روز میلیاردها جستجو به صورت آنلاین انجام می شود. این به معنای حجم عظیمی از ترافیک بسیار هدفمند و خاص است.

بسیاری از مردم با هدف پرداخت هزینه برای محصولات و خدمات خاصی جستجو می کنند. این جستجوها به عنوان قصد تجاری شناخته می‌شوند، به این معنی که آنها از طریق جستجوی خود به وضوح نشان می‌دهند که می‌خواهند چیزی را که شما ارائه می‌دهید بخرند.

موتورهای جستجو - Google Business Intent Query

عبارت جستجویی مانند "نمایندگی خودرو در نزدیکی من" یک هدف تجاری واضح را نشان می دهد

مردم به دنبال هر چیزی هستند که مستقیماً با کسب و کار شما مرتبط باشد. علاوه بر این، مشتریان بالقوه شما نیز به دنبال چیزهای مختلفی هستند که فقط مربوط به کسب و کار شما هستند. آنها فرصت های بیشتری برای ارتباط با این افراد و کمک به پاسخگویی به سؤالات آنها، حل مشکلات آنها و تبدیل شدن به یک منبع قابل اعتماد برای آنها را نشان می دهند.

آیا بیشتر احتمال دارد که اسبابک های خود را از منبع قابل اعتمادی دریافت کنید که در چهار بار گذشته برای کمک به Google برای مشکلی مراجعه کرده اید یا از کسی که هرگز نامش را نشنیده اید، اطلاعات عالی ارائه کرده است؟

آیا سایت شما برای جستجو بهینه شده است؟ با ابزار ارزیابی رایگان وب سایت LOCALiQ یک ممیزی رایگان SEO دریافت کنید.

در واقع چه چیزی برای هدایت ترافیک سئو از موتورهای جستجو کار می کند؟
لازم به ذکر است که گوگل مسئول اکثر ترافیک موتورهای جستجو در جهان است. این ممکن است بسته به صنعت متفاوت باشد، اما گوگل به احتمال زیاد بازیکن غالب در نتایج جستجو است که در آن کسب و کار یا وب سایت شما ظاهر می شود، اما بهترین روش های ذکر شده در این راهنما به شما کمک می کند. این کمک می کند تا سایت خود را در موقعیت خود قرار دهید. محتوای آن در سایر موتورهای جستجو نیز رتبه بندی شده است.

سهم بازار موتورهای جستجو


بنابراین چگونه گوگل تعیین می کند که چه صفحاتی را در پاسخ به آنچه مردم جستجو می کنند، بازگرداند؟ چگونه این همه ترافیک ارزشمند را به سایت خود می آورید؟

الگوریتم گوگل بسیار پیچیده است، اما در سطح بالا:

گوگل به دنبال صفحاتی می گردد که حاوی اطلاعات مرتبط با کیفیت بالا و مرتبط با درخواست جستجوگر هستند.
الگوریتم Google محتوای وب سایت شما را «خزیده» (یا می خواند) و (به صورت الگوریتمی) ارزیابی می کند که آیا آن محتوا با آنچه جستجوگر به دنبال آن است مرتبط است یا خیر، بر اساس کلمات کلیدی که در آن وجود دارد و سایر عوامل (معروف به «سیگنال های رتبه بندی»). بندی") رابطه را تعریف می کند.
گوگل «کیفیت» را به روش‌های مختلفی تعریف می‌کند، اما یکی از مهم‌ترین آن‌ها نمایه لینک یک سایت است—تعداد و کیفیت سایر وب‌سایت‌هایی که به یک صفحه و به طور کلی سایت پیوند می‌دهند.
به طور فزاینده ای، سیگنال های رتبه بندی اضافی توسط الگوریتم گوگل برای تعیین رتبه سایت مورد ارزیابی قرار می گیرند، مانند:

چگونه افراد با یک سایت درگیر می شوند (آیا اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا می کنند و در سایت می مانند، یا به صفحه جستجو برمی گردند و روی پیوند دیگری کلیک می کنند؟ یا اینکه تبلیغ شما در نتایج جستجو به طور کلی نشان داده می شود نادیده بگیرید و هرگز کلیک نکنید؟)
سرعت بارگذاری سایت و "موبایل دوستی"
یک سایت چقدر محتوای منحصر به فرد دارد آموزش سئو (در مقایسه با محتوای "نازک" یا تکراری و کم ارزش)
صدها فاکتور رتبه بندی وجود دارد که الگوریتم گوگل هنگام پاسخ دادن به جستجوها در نظر می گیرد و گوگل دائما در حال به روز رسانی و اصلاح فرآیند خود است تا مطمئن شود بهترین تجربه کاربری ممکن را ارائه می دهد.


2. بهترین روش آموزش سئو برای جستجوی کلمات کلیدی و هدف گذاری کلمات کلیدی
اولین قدم در آموزش سئو و بهینه سازی موتور جستجو این است که مشخص کنید واقعاً برای چه چیزی بهینه سازی می کنید. این به این معنی است که عباراتی را که مردم جستجو می‌کنند، که به عنوان «کلمات کلیدی» نیز شناخته می‌شوند، شناسایی کنید که می‌خواهید وب‌سایت شما برای آموزش سئو رتبه‌بندی کند.

http://trentonralh30469.pages10.com/--47149235
http://cruzzrne21098.ampblogs.com/--47378070
http://waylonzvoa99998.blogocial.com/--45592684
http://claytonuskz94514.onesmablog.com/--49855539
http://garrettxbgn88954.blogolize.com/--50293125
http://kylerapek17493.bloguetechno.com/--46122737
http://hectorkxkx22199.shotblogs.com/-25717151
http://rafaelrnal31961.tribunablog.com/-25925646
http://edgarpira08753.blogminds.com/-9903383
http://lanebhjl29629.suomiblog.com/-27085827
http://eduardosxvy11355.pointblog.net/--50450042
http://trevorzwqh49723.full-design.com/--53655190
http://marioaruw63073.thezenweb.com/--47678773
http://deanvmxs63941.tinyblogging.com/--52966173
http://stephenmrtu51841.ampedpages.com/--39188284
https://dallassoeo45549.blog5.net/52895713/آموزش-سئو
https://connertgqx87643.affiliatblogger.com/62752117/آموزش-سئو-به-صورت-کامل
https://cristianzvtg03318.diowebhost.com/66249778/هزینه-دوره-سئو
https://angelooxfj56435.fitnell.com/51797638/آموزش-سئو-تخصصی
https://jeffreyrwyz73063.dbblog.net/42417499/آموزش-سئو-از-صفر-تا-صد
https://johnathanqynb45145.blogs-service.com/42170965/دوره-سئو
https://beaupkxj45524.designertoblog.com/42127393/دوره-آموزش-سئو
https://remingtonohwi45555.bluxeblog.com/42775131/آموزش-عملی-سئو
http://holdeneaxy63952.mpeblog.com/33999248/
http://shaneuadt53257.blogdigy.com/-25818654
http://travisthbf54301.mybjjblog.com/-26080806
http://devinzttn08825.tblogz.com/-26443104
http://reidghcu93950.uzblog.net/-26252595
http://jaidenymtz74062.canariblogs.com/-27373564
https://kameronakqv65308.blog2learn.com/59032262/آموزش-سئو-مبتدی
https://beaufloo31807.jiliblog.com/69761596/دوره-جامع-آموزش-سئو
https://elliotseok74129.getblogs.net/42192626/آموزش-سئو
https://knoxowuq10054.dsiblogger.com/42516351/دوره-مقدماتی-سئو
https://stephenrcnv78976.ka-blogs.com/64992374/پکیج-اموزش-سئو 
https://gunnerkkfa56392.blogofoto.com/42371448/پکیج-اموزش-سئو
https://charlieiopr41841.timeblog.net/47436749/دوره-جامع-آموزش-سئو
https://garrettxcef95184.acidblog.net/42262895/آموزش-عملی-سئو
https://andersonycdd84073.fireblogz.com/42108748/دوره-سئو
https://louisazoc18678.aioblogs.com/65237705/آموزش-سئو-پیشرفته
https://waylonkopq31740.xzblogs.com/53244495/دوره-جامع-آموزش-سئو
https://israelaquv63963.free-blogz.com/58581720/هزینه-دوره-سئو
https://elliotrenu65319.collectblogs.com/57415017/دوره-سئو
https://remingtonhfmr47606.widblog.com/65818621/پکیج-اموزش-سئو
http://fernandomquv52851.blogdon.net/-28087242
http://ericktybe46418.blogkoo.com/-31020342
http://jaredbkhb48130.alltdesign.com/-32017371
http://lanekoug33098.amoblog.com/-33553432
http://cristianaghh02985.total-blog.com/-36985249
http://zanejior91416.blog-gold.com/16171187/سئو
http://zaneimoq65184.ambien-blog.com/16158547/آموزش-سئو-از-صفر-تا-صد
http://rylanbhik18406.atualblog.com/16034405/دوره-جامع-آموزش-سئو
http://lukasrqld23333.blogadvize.com/16195968/آموزش-عملی-سئو
http://erickudas87889.bloggerbags.com/15692817/آموزش-سئو-به-صورت-کامل
http://andresfkll18407.blogoscience.com/16096268/پکیج-اموزش-سئو
http://andrebfgk08295.blogproducer.com/16220753/آموزش-سئو-به-صورت-کامل
http://chancemokz85247.blogrenanda.com/16175407/بهترین-دوره-سئو
http://shanetxza74741.blogsidea.com/16243198/دوره-مقدماتی-سئو
http://stephenyobp41741.blogthisbiz.com/15960127/آموزش-سئو-سایت
http://waylonjekb23445.blue-blogs.com/16054266/خرید-آموزش-سئو
http://andresiqwd55420.csublogs.com/15981483/آموزش-عملی-سئو
http://connerultx63052.dailyhitblog.com/15977048/آموزش-سئو-چیست
http://zandergscj32198.develop-blog.com/16190235/آموزش-سئو
http://raymondsrmo08889.livebloggs.com/16222749/سئو
http://trentonxjqf31872.mdkblog.com/15897706/آموزش-سئو-از-صفر-تا-صد
http://zanefxpc24283.mybuzzblog.com/15864056/دوره-جامع-آموزش-سئو
http://lukascffg95285.newbigblog.com/16000634/خرید-آموزش-سئو
http://trevoreijf44728.thenerdsblog.com/15775692/کامل-ترین-آموزش-سئو
http://andyjvdj20825.theobloggers.com/16248759/بهترین-دوره-سئو
http://jaredzeff95173.topbloghub.com/16263366/سئو
http://codyjunr19378.ttblogs.com/15878263/دوره-سئو-پیشرفته
http://elliottgjkk18407.vblogetin.com/15798466/بهترین-دوره-سئو 
http://paxtontzbc85184.win-blog.com/16321377/دوره-جامع-آموزش-سئو
http://travisobls65433.worldblogged.com/15929851/آموزش-سئو-حرفه-ای
http://rafaeljgma24791.yomoblog.com/16246074/کامل-ترین-آموزش-سئو
https://israeljyeh17410.digiblogbox.com/37101668/کامل-ترین-آموزش-سئو
https://dominickpfso02268.look4blog.com/51029125/کامل-ترین-آموزش-سئو
https://zionvbww47024.imblogs.net/61276873/آموزش-سئو-مبتدی
http://gregoryarzg06273.designi1.com/33143243/
http://sethiozt99990.mybloglicious.com/33238798/
http://dallasjqxs90058.review-blogger.com/33361671/ 
https://waylonshmf32852.blognody.com/14019721/دوره-سئو-پیشرفته
https://judahpvya85295.jts-blog.com/13862879/خرید-آموزش-سئو
https://fernandotelq74063.rimmablog.com/13983155/دوره-جامع-آموزش-سئو
https://claytonhrhl32414.bloggazza.com/13976186/دوره-سئو-پیشرفته
https://kameronqlcq89956.shoutmyblog.com/13841915/آموزش-سئو-از-صفر-تا-صد
http://simonrfwb31975.blogacep.com/15627539/بهترین-دوره-سئو 
https://troydrbj67754.iyublog.com/13824428/آموزش-سئو
https://emiliopxto92580.verybigblog.com/13819008/بهترین-دوره-آموزش-سئو
https://augustcwqo65499.activosblog.com/13836194/دوره-آموزش-سئو 
https://archerpjzf77136.p2blogs.com/13880752/آموزش-سئو-حرفه-ای
https://jeffreydojd33333.bloggactivo.com/13473393/آموزش-سئو-پیشرفته
https://beckettpuya73063.vidublog.com/13834624/آموزش-سئو-پیشرفته
https://damienrtup90256.oblogation.com/13821046/دوره-سئو-پیشرفته
https://remingtonpyei03606.gynoblog.com/14026503/سئو
https://martinekkx63862.laowaiblog.com/13897740/آموزش-سئو
https://johnathanfhdy36924.angelinsblog.com/13800471/پکیج-اموزش-سئو
https://jaidenpvxy73062.bloggadores.com/13840845/دوره-آموزش-سئو
https://jareddmpt00076.thekatyblog.com/13684447/آموزش-سئو-وردپرس
https://jaidenzlhn42211.ageeksblog.com/13798904/دوره-آموزش-سئو
https://johnathanrxzb74184.blogdemls.com/13809701/آموزش-سئو-سایت 
https://rylanxeuh45566.therainblog.com/14012535/اموزش-سئو-از-پایه
https://brooksobcm30744.thechapblog.com/13787263/دوره-جامع-آموزش-سئو
https://edgarjoqs41841.blogmazing.com/13777721/دوره-مقدماتی-سئو
https://stephenpstt41547.ltfblog.com/14029585/آموزش-سئو-تخصصی
https://simoncmqr43074.blogsvirals.com/14024660/آموزش-عملی-سئو
https://hectorvgnu75333.glifeblog.com/13791199/بهترین-دوره-سئو
https://andrenedg96295.losblogos.com/13982142/بهترین-دوره-سئو
https://cruzzpow36925.estate-blog.com/13779015/دوره-سئو
https://connerqcbw27757.prublogger.com/13782731/بهترین-دوره-آموزش-سئو
https://keeganmuwz74185.blogdomago.com/13901022/آموزش-سئو-از-صفر-تا-صد
https://lukastyzy63962.bloguerosa.com/13786851/آموزش-عملی-سئو
https://dantedydd47923.daneblogger.com/13797183/آموزش-سئو-از-صفر-تا-صد
https://andressffe68342.goabroadblog.com/13782369/آموزش-سئو-پیشرفته 
https://fernandoosvj29529.popup-blog.com/13749284/دوره-آموزش-سئو
https://keeganwdzq89990.blogozz.com/13780659/دوره-سئو
https://troywsws27984.activablog.com/13780190/دوره-آموزش-سئو
https://gunnercifa36811.bloggazzo.com/13778688/دوره-سئو-پیشرفته 
https://felixzjqv75319.ssnblog.com/13746815/آموزش-سئو-سایت
http://felixpsoy87573.aboutyoublog.com/14996638/دوره-جامع-آموزش-سئو
http://marcoekoq48130.blog2news.com/15193538/آموزش-سئو-مبتدی 
http://gunnerszdf07417.blog4youth.com/14791977/اموزش-سئو-از-پایه
http://alexisewam29629.blog5star.com/15208422/اموزش-سئو-از-پایه
http://devinhncc47069.bloggactif.com/15747860/دوره-جامع-آموزش-سئو
http://edgarqxad10741.blogolenta.com/15601632/هزینه-دوره-سئو
http://cristianzinp42548.blogginaway.com/15256543/آموزش-سئو-سایت
http://simonpbem41851.blogripley.com/15296760/آموزش-سئو-تخصصی
http://edwinqdbi66584.blogsmine.com/13418424/آموزش-سئو-به-صورت-کامل
http://cristianqwzb30630.dreamyblogs.com/14976518/آموزش-سئو-تخصصی
http://tituskcyn73714.izrablog.com/12211725/بهترین-دوره-آموزش-سئو
http://mariotsnh82570.kylieblog.com/14956370/کامل-ترین-آموزش-سئو
http://stephenmrpt53153.slypage.com/15334793/دوره-جامع-آموزش-سئو
http://paxtonewab85185.theideasblog.com/13763502/کامل-ترین-آموزش-سئو
http://troyvcgh07418.webbuzzfeed.com/15192844/آموزش-سئو
http://hectoruybb84173.thelateblog.com/15375667/آموزش-سئو-تخصصی
http://judahxbcc84062.actoblog.com/15288333/هزینه-دوره-سئو
http://jeffreyfkoq41852.spintheblog.com/15565596/هزینه-دوره-سئو
http://kameronfgrh43109.dailyblogzz.com/15413714/دوره-سئو
http://deanmvjm47418.blogvivi.com/15731318/دوره-جامع-آموزش-سئو
http://donovanpapw81987.blogdal.com/16038341/آموزش-سئو
http://josuepthj83815.bloginder.com/16054764/خرید-آموزش-سئو
http://eduardosakw86420.newsbloger.com/16152359/دوره-سئو-پیشرفته
http://dallasgwnx97630.bleepblogs.com/16409918/اموزش-سئو-از-پایه
https://zandernrit75296.activoblog.com/12488970/هزینه-دوره-سئو 
https://collinxpdq78884.blog-ezine.com/12467230/آموزش-سئو-مبتدی
https://messiahdkjo31853.blogscribble.com/12476554/آموزش-سئو-تخصصی
https://rylangqyd71592.madmouseblog.com/12469969/بهترین-دوره-سئو
https://gregorywwca18406.ja-blog.com/12401170/سئو
https://connerrwyy74073.blogchaat.com/12453320/آموزش-سئو-چیست
https://kamerontyab84174.smblogsites.com/12454668/اموزش-سئو-از-پایه
https://raymonduthd23925.dm-blog.com/12452389/آموزش-سئو-به-صورت-کامل
https://zanderusrl67789.weblogco.com/12464839/دوره-آموزش-سئو
https://beautcgi07418.theisblog.com/12613234/دوره-مقدماتی-سئو
https://spencerbbyh68037.blog2freedom.com/12460789/سئو
https://beaughos41841.bloggip.com/12444550/آموزش-سئو-چیست
https://donovanahpv64185.techionblog.com/12478803/دوره-سئو
https://devinygkx74206.buyoutblog.com/12462715/آموزش-سئو-سایت
https://emilianozfjl29529.blogitright.com/12482207/دوره-سئو
https://emiliovzaa73062.liberty-blog.com/12478191/دوره-جامع-آموزش-سئو
https://emilianomxej20864.blogsvila.com/12483814/آموزش-سئو-از-صفر-تا-صد
https://archercfkk97374.wssblogs.com/12473280/دوره-مقدماتی-سئو
https://juliusuejl29630.blogdanica.com/12488487/دوره-مقدماتی-سئو
https://emilianokhbv14680.tkzblog.com/12478786/آموزش-سئو
https://franciscojqhb23152.bloggerchest.com/12490228/هزینه-دوره-سئو
https://andreazra09764.digitollblog.com/12456236/سئو
https://jasperwdhj19630.wizzardsblog.com/12530947/آموزش-سئو-حرفه-ای
https://knoxtzcm41741.tokka-blog.com/12562597/کامل-ترین-آموزش-سئو   
https://gregoryeknq85211.blog-eye.com/12481159/خرید-آموزش-سئو
https://angelowvmt22608.blogoxo.com/12486212/کامل-ترین-آموزش-سئو
https://griffinydhv73982.sharebyblog.com/12521781/آموزش-سئو-مبتدی
https://johnathancjmo32063.azzablog.com/12483199/آموزش-سئو-چیست
https://beauslha23158.like-blogs.com/12451927/کامل-ترین-آموزش-سئو
https://rowanubfh08518.onzeblog.com/12493460/آموزش-سئو-سایت

خرید بک لینک برای سایت 0 تا 100

۴۱ بازديد
خرید بک لینک و عوامل موثر بر هزینه بازخورد
قبل از خرید لینک، باید به خاطر داشته باشید که عوامل متعددی در هزینه بازخورد  وخرید بک لینک مورد نیاز برای وب سایت / صفحات وب شما دخیل هستند.

برای اطمینان از خرید بک لینک و اینکه در خط امن هستید و فرآیند خرید بازخورد را به درستی انجام داده اید، باید عوامل زیر را در  خرید بک لینک نظر بگیرید.

نوع وب سایت - بسته به نوع وب سایتی که می خواهید خرید بک لینک آژانس ها با آن تعامل داشته باشند، قیمت ها را می توان افزایش یا کاهش داد. اکثر صاحبان وب سایت ها بازخورد سایت های با ترافیک ارگانیک بالا را می خواهند.

با این حال، لینک دادن به چنین وب سایت هایی نیاز به تلاش زیادی دارد و هزینه بازخورد می تواند افزایش یابد. بیشتر اوقات این لینک ها دریافت می شوند و پول شما صرف تلاش های تیم ارتباطی برای تماس با صاحب وب سایت می شود.

از طرف دیگر خرید بک لینک ، اگر به دنبال بازخورد در وب سایتی هستید که بر اساس معیارهای سئو در فهرست نهایی قرار گرفته است، قیمت بسته به معیار قدرت انتخابی شما متفاوت است.

محتوا (کیفیت) - سایت های پربازدید از نظر کیفیت محتوا انتخابی هستند. بیشتر اوقات، محتوای نوشته شده توسط متخصصان را جستجو می کنند و تمایل دارند آن را با بیوگرافی یک نویسنده واقعی منتشر کنند. با این حال، چنین محتوایی ارزان نیست. خرید بک لینک همچنین اگر یک نویسنده انگلیسی می خواهید، ممکن است قیمت آن بالاتر باشد.

قدرت خرید بک لینک برند - اگر یک برند قوی دارید، در فرآیند خرید لینک و ایجاد لینک در هزینه های زیادی صرفه جویی خواهید کرد. بنابراین، اگر در حال حاضر حضور آنلاین قوی داشته باشید، خواهید دید که دریافت پاسخ از برندهای دیگری که می خواهید با آنها تماس بگیرید برای شما آسان تر خواهد بود. ایمیل های شما سریعتر و بیشتر پاسخ داده می شود و این منجر به پیشنهادات سریع شرکای ارزشمند در لیست شما می شود.

کنترل خلاق - فرآیند خرید لینک ها تحت تأثیر سطح کنترل خلاقانه ای است که برند شما دارد. منظور ما این است که صداقت برند شما باید در سطحی غبطه‌انگیز باشد. و با افزایش لیست استانداردهای قابل قبول سایت، که زمانی اتفاق می افتد که برندها بدانند در راس بازی خود هستند، باید مطمئن شوید که یکپارچگی برند شما همیشه محافظت می شود.

کیفیت لینک - این یکی دیگر از عواملی است که بر هزینه لینک و روند خرید لینک تأثیر می گذارد. وب‌سایت‌های قدیمی‌تر با عملکرد پیوند عالی طبیعتاً گران‌تر هستند و دسترسی به آن‌ها نیز دشوارتر است.

بیشتر سایت‌های قدیمی علاوه بر آگاهی از اینکه مارک‌های ارزشمندی هستند، محدودیت‌های زیادی برای تعداد لینک‌های خروجی دارند که می‌توانند هر ماه ایجاد کنند. در بیشتر موارد، متوجه خواهید شد که این برندها در حال حاضر از بسیاری از برندهای دیگر عقب مانده اند و به دنبال بازخورد از این برند ثابت هستند.

صنعت - خرید بک لینک این یکی دیگر از عواملی است که بر قیمت خرید لینک ها تأثیر می گذارد. در حالی که برخی از صنایع ترافیک، وب‌سایت‌های زیادی را از وب‌سایت‌هایی که می‌خواهند بک لینک بخرند، جذب می‌کنند، کار با برخی از این برندها دشوار و پرهزینه است، زیرا قبلاً پیشنهادات زیادی دارند. به عنوان مثال، صنعت مالی، به ویژه وبلاگ نویسان مالی، بالاترین رتبه را دارند.

آژانس و هزینه های داخلی - اگر یک کمپین سئو توسط یک آژانس سئو که خدمات لینک بیلدینگ را ارائه می دهد اجرا شود، باید برای لینک هایی که ایجاد می کنند هزینه پرداخت کنید. این معمولاً کمتر از هزینه استفاده از منابع داخلی برای خرید لینک و ساختن لینک توسط خودتان است.

قبل از خرید بازخورد، در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

ارتباطات شما را می توان با کمک منابع و شرکای متعددی که در سراسر جهان پخش شده اند ایجاد کرد.
افراد زیادی در این فرآیند دخیل هستند - تعداد کمی از کارشناسان، نویسندگان، ناشران.
از آنجا که آژانس ها با صاحبان وب سایت های شخص ثالث کار می کنند، نمی توانند TAT (زمان تحویل) را برای شما تضمین کنند. با این حال، اکثر آژانس ها بسته به تعداد اتصالاتی که می خواهید برقرار کنید، معمولا یک TAT سه هفته ای دارند.
مطمئن شوید که لینک ها را دنبال می کنید، زیرا بسیاری از سایت ها فقط از گزینه های NoFollow برای لینک های خروجی استفاده می کنند.

در اینجا چک لیستی وجود دارد که باید قبل از خرید بازخورد از آن استفاده کنید:

کیفیت پیوند را بررسی کنید - آژانس های سئو خوب چندین گزینه برای انتخاب به شما پیشنهاد می کنند. شما می توانید کیفیت لینک را از بسته های مختلف تعیین کنید و همیشه توصیه می شود برای نتیجه گیری سریعتر از سایت های معتبر لینک انتخاب کنید.

یک چک لیست بازخورد با کیفیت را اجرا کنید - خرید بک لینک موارد زیر را انجام دهید: TLD و انگلیسی، DNS بدون سابقه، دامنه‌هایی که از کلمات بد استفاده می‌کنند - 3Ps را دنبال کنید، اینکه آیا نام تجاری یا URL در جستجوی Google باید ظاهر شود و نباید در نام دامنه فاصله وجود داشته باشد.

شما همچنین باید معیارهای کمی و کمی را در نظر بگیرید. از وب‌سایت‌هایی که موارد زیر را دارند اجتناب کنید: خرید بک لینک عکس‌های رایگان، نوشتن در مورد ما، محتوای ارزان / با کیفیت پایین، جزئیات ترسیم شده برای نویسندگان، لینک‌های غیرعادی o/b و غیره.

همیشه سوالات درست خرید بک لینک بپرسید. به عنوان مثال، آیا شما ابتدا لینک ها را می بینید؟ خرید بک لینک چه ارتباطی دارد؟

http://webdesign37261.pages10.com/-pbn-47111178
http://web-design72616.ampblogs.com/--47335080
http://rafael02t92.blogocial.com/--45546951
http://travis47e47.onesmablog.com/-pbn-49810957
http://brooksbrhyo.blogolize.com/-pbn-50249783
http://webdesign86318.shotblogs.com/pbn-25677682
http://elliottzxumd.bloguetechno.com/-pbn-46079135
http://jaiden92u02.tribunablog.com/pbn-25886850
http://web-design72616.blogminds.com/-9864080
http://webdesign83727.suomiblog.com/pbn-27046060
https://jasperbrixn.affiliatblogger.com/62707179/بک-لینک-قوی
https://andre70n70.diowebhost.com/66205558/خرید-بک-لینک-pbn
https://mario24w13.blog5.net/52851216/بک-لینک-pbn
https://trentonofwlb.fitnell.com/51753679/خرید-بک-لینک-pbn
https://dise-o-web07396.dbblog.net/42373221/خرید-بک-لینک
https://charlie46c35.ezblogz.com/42492675/خرید-بک-لینک-قوی
https://web-design05949.designertoblog.com/42083222/خرید-بک-لینک-pbn
https://jared07u49.blogs-service.com/42127950/بک-لینک-قوی
https://webdesign61605.bluxeblog.com/42731163/خرید-بک-لینک
http://sethvndsj.blogerus.com/33816157/pbn
http://shane13u02.articlesblogger.com/33877374/pbn
http://dise-o-web72615.blogprodesign.com/33603172/pbn
http://louis81p80.blogdigy.com/-25778724
http://charlie58k79.mybjjblog.com/-26043144 
http://dominick58l79.tblogz.com/-26403010
http://zander70p81.uzblog.net/-26213304
http://web-design05049.bloggin-ads.com/33994852/
http://zander69k69.canariblogs.com/-27334125
https://diseoweb38272.qowap.com/70660728/خرید-بک-لینک-قوی
https://webdesign48382.blog2learn.com/58987599/خرید-بک-لینک
https://dise-o-web39517.jiliblog.com/69722593/بک-لینک-pbn
https://webdesign53185.getblogs.net/42148536/خرید-بک-لینک-قوی
https://webdesign50493.dsiblogger.com/42472837/خرید-بک-لینک-pbn
https://ricardotjzpf.ka-blogs.com/64951012/بک-لینک-pbn
https://messiah46f47.blogofoto.com/42327987/خرید-بک-لینک-قوی
https://rylan59o93.timeblog.net/47398412/بک-لینک-pbn
https://webdesign50494.acidblog.net/42221056/خرید-بک-لینک
https://webdesign27161.fireblogz.com/42064878/بک-لینک-قوی
https://eduardo58i68.aioblogs.com/65194065/خرید-بک-لینک-قوی
https://lane70p81.xzblogs.com/53203824/خرید-بک-لینک
http://fernando69k69.pointblog.net/-pbn-50403180
https://webdesign38271.free-blogz.com/58538382/بک-لینک-قوی
https://webdesign37261.widblog.com/65775604/بک-لینک-pbn
https://felixkbrhx.collectblogs.com/57373650/خرید-بک-لینک
http://kylerwnfu15925.isblog.net/pbn-28996908
http://hectormdtjc.blogdon.net/-28048177 
http://web-design96271.blogkoo.com/-30980788
http://erick25y24.alltdesign.com/-31978194
http://elliotdtkb47148.amoblog.com/-33512935
http://webdesign85183.total-blog.com/pbn-36944840
http://trevor50u15.blog-gold.com/16130006/بک-لینک-pbn
http://web-design82726.atualblog.com/15993791/خرید-بک-لینک
http://web-design06059.ambien-blog.com/16118252/خرید-بک-لینک-قوی
http://webdesign50594.blog-a-story.com/16067132/خرید-بک-لینک-قوی
http://lane81q91.blogacep.com/15587293/بک-لینک-قوی 
http://edwinypfwl.blogadvize.com/16155522/خرید-بک-لینک-pbn
http://riverdtjzo.bloggerbags.com/15653835/خرید-بک-لینک-pbn
http://mylesbsiyn.bloggerswise.com/16052379/بک-لینک-قوی
http://elliot38o93.bloggosite.com/16135664/بک-لینک-قوی
http://kameron70n70.blogoscience.com/16055657/خرید-بک-لینک-pbn
http://webdesign75319.blogproducer.com/16180122/خرید-بک-لینک-pbn
http://dean13v03.blogrelation.com/16063226/بک-لینک-pbn
http://rafael14y24.blogsidea.com/16202670/خرید-بک-لینک-pbn
http://waylon28y50.blogrenanda.com/16135079/بک-لینک-pbn
http://mylesbtiyo.blogthisbiz.com/15920426/خرید-بک-لینک
http://zaneeawso.blue-blogs.com/16014155/خرید-بک-لینک-pbn
http://trevor59s15.csublogs.com/15940014/خرید-بک-لینک-قوی
http://zander80q81.dailyhitblog.com/15936552/بک-لینک-pbn
http://andygktby.develop-blog.com/16149830/خرید-بک-لینک-pbn
http://travis47d46.livebloggs.com/16181918/خرید-بک-لینک-قوی
http://marcoypevk.is-blog.com/16259202/خرید-بک-لینک-قوی 
http://webdesign67261.loginblogin.com/16188498/بک-لینک-pbn
http://trevor48l79.mdkblog.com/15857086/بک-لینک-pbn
http://web-design06395.mybuzzblog.com/15823446/خرید-بک-لینک-pbn
http://diseoweb61615.newbigblog.com/15959730/بک-لینک-pbn
http://judah93v35.thenerdsblog.com/15735137/خرید-بک-لینک-قوی
http://webdesign60594.theobloggers.com/16207933/خرید-بک-لینک
http://river36d46.topbloghub.com/16222593/بک-لینک-قوی
http://hector70m79.ttblogs.com/15837978/خرید-بک-لینک-قوی
http://emilioeukbt.vblogetin.com/15758285/بک-لینک-pbn
http://edgarzpgwl.win-blog.com/16280548/بک-لینک-قوی
http://trevorqixnd.worldblogged.com/15890088/بک-لینک-قوی
http://web-design16150.yomoblog.com/16205629/خرید-بک-لینک
https://ricardo36d36.digiblogbox.com/37058310/خرید-بک-لینک-قوی
https://dise-o-web83060.bloginwi.com/45959035/بک-لینک-قوی 
https://web-design93827.jaiblogs.com/37378248/بک-لینک-قوی
https://trevor24y24.blogzag.com/56281599/خرید-بک-لینک
https://webdesign71615.look4blog.com/50987337/بک-لینک-قوی
https://miloqolfa.imblogs.net/61233850/بک-لینک-pbn
http://diseoweb38272.designi1.com/33112996/pbn
https://webdesign96429.blognody.com/13980028/بک-لینک-pbn
http://martinkvayx.post-blogs.com/33439436/pbn
https://devinwndtj.blogsumer.com/14076901/خرید-بک-لینک-قوی
https://webdesign52851.jts-blog.com/13823385/بک-لینک-pbn
https://edwin14b36.rimmablog.com/13943482/بک-لینک-pbn
https://web-design04938.bloggazza.com/13936412/بک-لینک-pbn
https://web-design05049.blogaritma.com/13832193/بک-لینک-pbn
http://web-design72716.mybloglicious.com/33209264/
https://sergio69j70.shoutmyblog.com/13802718/خرید-بک-لینک
https://web-design93837.bcbloggers.com/13901433/خرید-بک-لینک-pbn
https://jeffreytkbqg.iyublog.com/13785519/خرید-بک-لینک-pbn
https://cashdukaq.activosblog.com/13796766/خرید-بک-لینک
https://judahdvlry.p2blogs.com/13841403/بک-لینک-قوی
https://hector79k69.theblogfairy.com/13814360/بک-لینک-pbn
https://felixdujzo.vidublog.com/13795128/خرید-بک-لینک
https://spencerbsiyn.oblogation.com/13781657/خرید-بک-لینک
https://web-design82716.gynoblog.com/13986786/بک-لینک-قوی
https://web-design15049.laowaiblog.com/13858033/بک-لینک-قوی
https://diseoweb49382.bloggadores.com/13801066/بک-لینک-قوی
https://mario35z24.angelinsblog.com/13761472/خرید-بک-لینک-pbn
https://diseoweb50493.humor-blog.com/13807412/خرید-بک-لینک-قوی
https://dise-o-web38271.thekatyblog.com/13645212/بک-لینک-قوی
https://lorenzoromjf.blogspothub.com/13803457/خرید-بک-لینک-pbn
https://dise-o-web18494.idblogmaker.com/13773567/خرید-بک-لینک
https://webdesign50593.blogdemls.com/13770138/بک-لینک-pbn
https://web-design94827.ageeksblog.com/13759229/بک-لینک-قوی
https://edwinmnonm.blogunteer.com/13746881/بک-لینک-pbn
https://dallasriycd.life3dblog.com/13737080/خرید-بک-لینک-pbn
https://devindtjzo.therainblog.com/13972825/خرید-بک-لینک-قوی
https://web-design30749.ltfblog.com/13989920/خرید-بک-لینک-pbn
https://josuezpfwl.blogmazing.com/13738547/خرید-بک-لینک-pbn
https://diseoweb08641.blogsvirals.com/13985044/بک-لینک-pbn
https://landencxtne.glifeblog.com/13751377/خرید-بک-لینک
https://kylerulbqh.estate-blog.com/13739330/خرید-بک-لینک
https://dallasvmbsh.losblogos.com/13942646/بک-لینک-قوی
https://web-design83726.blogdomago.com/13861548/بک-لینک-قوی
https://milosiype.bloguerosa.com/13747487/بک-لینک-قوی
https://israel15f57.prublogger.com/13743236/بک-لینک-pbn
https://augustvmcti.daneblogger.com/13757448/خرید-بک-لینک-pbn
https://messiahrllkg.goabroadblog.com/13743085/بک-لینک-قوی
https://jaiden80m79.popup-blog.com/13710389/خرید-بک-لینک-قوی
https://manuelzayxx.blogozz.com/13740635/خرید-بک-لینک-قوی
https://damien80o80.activablog.com/13740424/خرید-بک-لینک
https://knoxzqgwm.bloggazzo.com/13739193/خرید-بک-لینک-pbn
https://waylonukarg.ssnblog.com/13707664/خرید-بک-لینک-pbn
http://webdesign37261.aboutyoublog.com/14956235/خرید-بک-لینک-pbn
http://diseoweb61517.blog2news.com/15153057/خرید-بک-لینک-pbn
http://josue14y24.blog4youth.com/14752425/بک-لینک-قوی
http://julius37m92.blog5star.com/15168524/بک-لینک-pbn
http://web-design16059.blogdun.com/15116219/بک-لینک-قوی
http://mario24y24.bloggactif.com/15707426/بک-لینک-قوی
http://travisggecz.blogginaway.com/15215932/بک-لینک-قوی
http://edgarhffdb.blogolenta.com/15560888/بک-لینک-pbn 
http://chance14x14.blogripley.com/15256291/خرید-بک-لینک-pbn
http://diseoweb72615.blogsmine.com/13379221/بک-لینک-قوی
http://webdesign49382.blogsuperapp.com/15099110/بک-لینک-pbn 
http://web-design83837.dgbloggers.com/14961399/بک-لینک-قوی
http://arthurrhwnc.dreamyblogs.com/14936212/خرید-بک-لینک
http://web-design16050.frewwebs.com/15176210/خرید-بک-لینک-قوی
http://zander69j68.howeweb.com/15094073/بک-لینک-قوی
http://web-design16159.idblogz.com/14851038/خرید-بک-لینک
http://diseoweb26160.izrablog.com/12171772/خرید-بک-لینک-قوی
http://webdesign49483.kylieblog.com/14916000/بک-لینک-قوی
http://andy35z24.luwebs.com/15176343/بک-لینک-قوی
http://dean03u02.myparisblog.com/13809353/خرید-بک-لینک-قوی
http://web-design94837.slypage.com/15296106/خرید-بک-لینک
http://web-design15049.theideasblog.com/13723584/خرید-بک-لینک-pbn
http://edgarwmcsi.webbuzzfeed.com/15152002/خرید-بک-لینک-قوی
http://francisco25b36.webdesign96.com/15017522/بک-لینک-قوی
http://jasper26j70.59bloggers.com/14913056/خرید-بک-لینک
http://rylan36c36.bligblogging.com/15463111/خرید-بک-لینک-pbn
http://judahtkzqf.thelateblog.com/15334959/بک-لینک-pbn
http://myleskllkk.actoblog.com/15248156/خرید-بک-لینک-قوی 
http://keegan36d36.blog-mall.com/15381017/خرید-بک-لینک-pbn
http://dante16i71.blogofchange.com/15403857/بک-لینک-قوی
http://dominickwmdsi.spintheblog.com/15525257/خرید-بک-لینک-قوی
http://cristianhjgfb.dailyblogzz.com/15373317/خرید-بک-لینک-pbn
http://cruzbrhxn.blogvivi.com/15690603/خرید-بک-لینک-قوی
http://brooksbcbaz.bloginder.com/16013572/خرید-بک-لینک
http://hector70m79.blogdal.com/15997155/بک-لینک-pbn
http://diseoweb38371.newsbloger.com/16111107/خرید-بک-لینک 
http://zanderayxqf.get-blogging.com/16350108/خرید-بک-لینک-قوی
http://gunnerskzpf.targetblogs.com/16296524/بک-لینک-قوی
http://webdesign41739.bleepblogs.com/16368676/خرید-بک-لینک-pbn
https://zanderzqgwm.activoblog.com/12451985/خرید-بک-لینک-pbn
https://finnlhcxs.blogoxo.com/12449064/خرید-بک-لینک
https://webdesign72716.elbloglibre.com/12439240/خرید-بک-لینک-pbn
https://titus24z24.blog-ezine.com/12431157/خرید-بک-لینک-قوی
https://dise-o-web93827.blogscribble.com/12439860/خرید-بک-لینک-pbn
https://webdesign50594.madmouseblog.com/12433776/خرید-بک-لینک-قوی
https://dise-o-web94948.ja-blog.com/12365430/خرید-بک-لینک-قوی
https://josueztsog.blogtov.com/12440833/خرید-بک-لینک
https://martin93e50.digitollblog.com/12420489/خرید-بک-لینک-pbn
https://titus36e46.blazingblog.com/12433497/خرید-بک-لینک
https://august35d46.creacionblog.com/12444932/خرید-بک-لینک
https://simon03w13.smblogsites.com/12418882/خرید-بک-لینک
https://jeffreyukbqg.dm-blog.com/12416127/بک-لینک-قوی
https://rylanpgwlc.weblogco.com/12428658/خرید-بک-لینک-قوی
https://andreumcri.blogdeazar.com/12440179/بک-لینک-قوی
https://zane70l79.ourcodeblog.com/12444938/خرید-بک-لینک-قوی 
https://zander15i71.eedblog.com/12431958/خرید-بک-لینک-قوی
https://dise-o-web94937.theisblog.com/12576912/خرید-بک-لینک-pbn 
https://remingtonpfvlb.blog2freedom.com/12424546/خرید-بک-لینک-pbn
https://travislbrhw.bloggip.com/12409316/خرید-بک-لینک-قوی
https://diseoweb61739.qodsblog.com/12437732/خرید-بک-لینک
https://kameronyofvk.blogchaat.com/12417629/خرید-بک-لینک-قوی
https://zion60s03.blogpayz.com/12425376/خرید-بک-لینک
https://web-design83726.techionblog.com/12442393/خرید-بک-لینک
https://web-design16050.buyoutblog.com/12426230/خرید-بک-لینک-قوی
https://diseoweb72629.blogitright.com/12445704/خرید-بک-لینک-قوی
https://webdesign27161.blogunok.com/12590776/بک-لینک-pbn
https://diseoweb96308.blog-eye.com/12444321/خرید-بک-لینک
https://juliuswmcsh.blogpixi.com/12604809/بک-لینک-pbn
https://web-design05948.azzablog.com/12446608/خرید-بک-لینک-قوی
https://web-design16049.snack-blog.com/12450950/خرید-بک-لینک-قوی
https://dise-o-web72616.fare-blog.com/12448692/خرید-بک-لینک-قوی
https://devin47e47.anchor-blog.com/12449166/خرید-بک-لینک-قوی
https://rowan36b35.blogsvila.com/12447241/خرید-بک-لینک
https://elliottpprtu.wssblogs.com/12437347/خرید-بک-لینک
https://kylerumcri.blogdanica.com/12452229/بک-لینک-pbn
https://louiswmcti.liberty-blog.com/12441446/بک-لینک-قوی
https://israelbshxm.tkzblog.com/12442825/بک-لینک-pbn
https://shanewmdsj.like-blogs.com/12415526/بک-لینک-قوی
https://andresbshxn.onzeblog.com/12456791/خرید-بک-لینک
https://damien69k69.ziblogs.com/12452902/بک-لینک-قوی
https://charlie46e46.answerblogs.com/12477438/بک-لینک-قوی
https://messiah47g57.blog-kids.com/12470442/خرید-بک-لینک
https://kylerikkij.bloggerchest.com/12454280/بک-لینک-pbn
https://web-design05048.nizarblog.com/12487157/خرید-بک-لینک
https://troy69k69.sharebyblog.com/12485259/خرید-بک-لینک-pbn
https://beau02r91.wizzardsblog.com/12494716/بک-لینک-pbn
https://beau14z24.tokka-blog.com/12525674/خرید-بک-لینک