آرشیو مرداد ماه 1401

راز موفقيت در دنياي كسب و كار آنلاين

طراحی وب سایت ، همه چیز در مورد طراحی سایت

۲۹ بازديد
قبل از شروع جستجوی محتوای طراحی سایت، متن زیر را بخوانید.

هدف شما از خواندن این مقاله کدام یک از موارد زیر است؟ دنبال چی میگردی؟

طراحی سایت خرید آنلاین برای کسب و کار شما؟
طراحی سایت را از کجا شروع کنیم؟
طراحی سایت شرکتی چیست؟
آیا طراحی سایت قیمت مناسبی دارد؟
سئو در طراحی سایت چیست؟
هزینه این کار چقدر است یا می خواهید کسب و کار خود را بهبود ببخشید؟

مهم نیست به دنبال کدام سوال هستید، همه پاسخ های شما در این مقاله نوشته شده است. پس وقت خود را با مرور سایت های مختلف تلف نکنید و این مقاله را تا انتها بخوانید.

ما تمام اهداف طراحی وب سایت را برای شما نوشتیم. کافیست در هر عنوان به دنبال پاسخ سوال خود بگردید و آن را بخوانید.

اگر آماده هستید، بیایید با تاریخچه و معرفی طراحی وب سایت از ابتدا شروع کنیم.

تاریخچه توسعه و طراحی وب سایت
تلاش تیم برنرز لی، که در سال 1989 پیشگام پروژه طراحی وب بود، منجر به ایجاد شبکه جهانی وب شد. او توانست در عرض 2 سال اولین سایت را طراحی کند. جالب است بدانید اینترنت که در حال حاضر بزرگترین مرجع برای هر انسانی در جهان است، در اصل متن و تصویر بوده و حتی همین تصاویر اولیه برای عموم جذاب بوده است.

اولین طراحی سایت توسط تیم برنرز

شاید فکر کنید که سایت اول شبیه طراحی امروزی بود، اما این کاملا اشتباه است و در آن روزها هیچ رسانه و گرافیک جذاب و بحثی وجود نداشت. حتی محبوب ترین مرورگر این روزها یعنی. گوگل وجود نداشت و مردم حتی نمی توانستند آینده آن را تصور کنند.

شاید حدس نزنید که Mosaic تنها موتور جستجویی است که تصاویر و متن نوشته شده را نمایش می دهد. اما به مرور زمان برای اطمینان از سازگاری و فراگیر بودن طراحی سایت، www ایجاد شد که W3C نام گرفت و در سال 1994 شروع به کار کرد.
W3C همچنان مسئول تنظیم قوانین نحوه طراحی وب سایت ها است.

اما اگر تاریخ و آغاز آن را حذف کنیم، باید با هم بررسی کنیم که این بندر چیست و چه کاربردی دارد.

طراحی سایت به چه معناست طراحی سایت چیست؟

روش طراحی سایت چگونه است؟

۲۹ بازديد
روش طراحی سایت و سایت ساخت و ساز

اما سیستم های مدیریت محتوای متن باز مانند وردپرس و جوملا روش طراحی سایت ساختار یکسانی دارند. متخصصان و شرکت های زیادی در این زمینه وجود دارند که سال هاست با استفاده از این سیستم های مدیریت محتوا اقدام به ساخت وب سایت می کنند. اکنون، همان متخصصان احتمالاً نمی‌توانند کار زیادی برای CMS سفارشی شما انجام دهند.

سایت ساخت و ساز

امنیت یکی دیگر از مزایای طراحی وب سایت با سیستم مدیریت محتوای متن باز است. برخلاف تصور اشتباه برخی از افراد که فکر می کنند عمومی بودن و در دسترس بودن این سیستم ها به معنای پایین بودن امنیت آنهاست، روش طراحی سایت واقعیت این است که بهترین توسعه دهندگان در سراسر جهان به طور مداوم برای آنها به روز رسانی می کنند و در صورت وجود حفره امنیتی شناسایی شد آنها خیلی سریع از آن مطلع شده و مشکل را برطرف می کنند.

پس از سال‌ها استفاده و ساخت میلیون‌ها وب‌سایت با آنها، حفره‌های امنیتی معمول سیستم‌های منبع باز اکنون پوشش داده شده‌اند، در حالی که یک سیستم جدید توسعه‌یافته ممکن است پر از اشکال باشد که در طول زمان آشکار می‌شوند.

سایت ساخت و ساز

برای ایجاد یک قالب در این دسته از سیستم ها، می توانید به راحتی از فریم ورک های طراحی ریسپانسیو استفاده کنید و وب سایت را تا حد امکان در دستگاه های تلفن همراه زیبا کنید. اما ممکن است مجبور شوید پول و زمان زیادی را صرف کنید تا CMS خود را پاسخگو کنید. سیستم های مدیریت محتوای متن باز بسیاری وجود دارد، اما در زیر سه مورد از محبوب ترین آنها را معرفی می کنیم.

وردپرس
وردپرس مهم ترین و پرکاربردترین سیستم مدیریت محتوای متن باز برای ایجاد وب سایت و وبلاگ است، بنابراین حدود پنجاه درصد از دنیای وب (نیمی از وب سایت های دنیا) با وردپرس ساخته شده است. روش طراحی سایت زمانی که وردپرس برای اولین بار معرفی شد، امکان طراحی و ساخت یک سایت وجود نداشت و کاربران به آن به عنوان یک سیستم وبلاگ نویسی رایگان نگاه می کردند. وردپرس به تکامل خود ادامه داد و به عنوان یک سیستم مدیریت محتوای متن باز به دنیا معرفی شد.

سایت ساخت و ساز

مانند سایر سیستم ها، در وردپرس نیز می توانید با نصب افزونه ها، عملکرد وب سایت را افزایش دهید. فراوانی افزونه های وردپرس یکی از مهم ترین دلایلی است که اکثر طراحان از آن استفاده می کنند. به عنوان مثال، برای تبدیل وب سایت معمولی خود به یک فروشگاه با امکانات کامل، کافی است یکی از افزونه های فروشگاه ساز را نصب کنید. معروف ترین فروشگاه ساز وردپرس WooCommerce است روش طراحی سایت و بعید است که اکثر فروشگاه های آنلاینی که از آنها خرید می کنید برای استفاده از آن راه اندازی شده باشند.

یک افزونه می تواند یک تغییر فونت متن کوچک را به یک وب سایت اضافه کند یا آن را به یک شبکه اجتماعی یا انجمن بزرگ تبدیل کند. برای این منظور باید از دو افزونه BuddyPress و BBPress به ترتیب در روش طراحی سایت وردپرس استفاده شود. به لطف طیف گسترده ای از این ابزارها، تقریباً هر قابلیتی را می توان به یک وب سایت اضافه کرد.

سایت ساخت و ساز

وردپرس یک زبان برنامه نویسی سمت سرور مبتنی بر PHP است و از پایگاه داده MySQL استفاده می کند. اگرچه مشتری اصلی وردپرس افرادی هستند که می خواهند یک وب سایت خبری ایجاد کنند، اما هر وب سایتی اعم از دانشگاهی، شرکتی، فروشگاهی و غیره را می توان با آن پیاده سازی کرد.

جوملا
جوملا دومین سیستم مدیریت محتوای متن باز محبوب است که در سراسر جهان برای ساخت وب سایت ها استفاده می شود. نه تنها وردپرس، بلکه جوملا و تمامی سیستم های متن باز با PHP نوشته شده اند و از پایگاه داده MySQL استفاده می کنند. بارگذاری موقت در حافظه (caching) برای افزایش کارایی و سرعت بارگذاری وب سایت، ایجاد لیست خودکار، ارسال اخبار با فرمت RSS و ارائه نسخه قابل چاپ از ویژگی های مهم جوملا است.

سایت ساخت و ساز

در جوملا ابزارها به سه دسته کامپوننت ها، ماژول ها و پلاگین ها تقسیم می شوند. کامپوننت ابزاری است که در وب سایت خود نصب می کنید و از آن برای پیکربندی عملکرد جدید اضافه شده استفاده می کنید. هر جزء نیاز به یک روش طراحی سایت ماژول برای نمایش در وب سایت دارد.

در واقع، اینها ماژول هایی هستند که ظاهر و احساس وب سایت جوملا شما را می سازند. در نهایت به افزونه هایی می رسیم که ابزارهای سیستمی هستند و به ندرت مستقیماً در وب سایت ظاهر می شوند. بیش از ده هزار افزونه تجاری و رایگان برای جوملا وجود دارد که به خودی خود بی نظیر است، اما این سیستم متن باز هنوز از نظر تعداد و درجه افزونه ها نسبت به وردپرس حرفی برای گفتن ندارد.

دروپال
دروپال نیز مبتنی بر PHP است و بسیاری از دفاتر و شرکت های تجاری بزرگ شروع به ساخت سایت با استفاده از آن کرده اند. به عنوان نمونه می توان به وب سایت کاخ سفید که دروپال است روش طراحی سایت اشاره کرد. یکی از مهم ترین مزایای این CMS انجمن فعال آن است، بنابراین با وجود محبوبیت کمتر در مقایسه با جوملا و وردپرس، همواره پویایی خود را در اندازه و اندازه خود حفظ کرده است.

سایت ساخت و ساز

در نسخه استاندارد دروپال، توابع اولیه و رایج CMS مانند ثبت نام و ورود به سیستم ارائه شده است

https://virgool.io/@selenakala166/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-tfgyyt5flkux 

قیمت طراحی سایت چگونه محاسبه می شود؟

۳۰ بازديد
هدف از طراحی وب سایت تجاری
سایت های تجاری ابزاری منحصر به فرد برای ارائه و قیمت طراحی سایت تبلیغ کسب و کار شما، تنظیم جریان اطلاعات و فرآیندهای تجاری شما هستند. این سایت های ماکت با هدف تعامل بین مشتری و صاحب فروشگاه برای ساده سازی کسب و کار شرکت کار می کنند. سایت های تجاری فرصتی را برای خرید کالا و خدمات با استفاده از سیستم های قیمت طراحی سایت پرداخت الکترونیکی بدون خروج از منزل فراهم می کنند. آنها خدمات و فعالیت های خود را ارائه می دهند و برای جذب مشتری به تبلیغات آنلاین می پردازند.

به همین دلیل هدف یک وب سایت تجاری افزایش تعداد مشتریان موجود است، بنابراین طراحی وب سایت تجاری باید به گونه ای انجام شود که تعامل و ارتباط موثر با مخاطب ایجاد شود.
در واقع، هدف از ایجاد یک سایت تجاری باید مبتنی بر خدمات باشد تا بتواند بازدیدکنندگان را متقاعد کند که مشتری شما شوند. این امر با قرار گرفتن شرکت به عنوان یک ارائه دهنده خدمات قابل اعتماد، شایسته و با تجربه در بازار هدف حاصل می شود.
زیرا بازدیدکنندگان قبل از تماس تلفنی با بررسی وب سایت های تجاری از خدمات خود مطلع می شوند. در طول این فرآیند، آنها سعی می کنند بهترین شرکت را برای رفع نیازهای خاص خود بیابند. آنها سعی می کنند از حرفه ای بودن شرکت و کیفیت خدمات یا محصولی که دریافت می کنند اطمینان حاصل کنند. به این ترتیب، بازدیدکنندگان می توانند با ارائه اطلاعات و مقالاتی که دانش، نمونه کارها، نظرات قیمت طراحی سایت مشتریان و غیره شما را به نمایش می گذارند، کمک کنند.

هدف از طراحی سایت اطلاعاتی
وب سایت اطلاعاتی یک پورتال بزرگ است که مسئول سازماندهی، یکپارچه سازی و به روز رسانی منابع و خدمات مختلف است. لازم به ذکر است که سایت های اطلاعاتی حاوی حجم زیادی از محتوای منحصر به فرد، ساختار پیچیده، خدمات تعاملی مختلف و ... هستند و برای تعداد زیادی از بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده اند.

هدف از طراحی وب سایت اطلاعاتی هدف اصلی یک وب سایت اطلاعاتی کمک به کاربران برای یافتن اطلاعات مورد نیاز در مورد یک موضوع خاص است. با توجه به کارکردهای خاص سایت، ساختار و سیستم‌بندی تمام داده‌های موجود در سایت است که کار با آن را تا حد امکان کارآمد و راحت می‌کند. در این صورت، وب سایت اطلاعاتی به عنوان راهنمای کاربر در وب عمل می کند و جستجوی یک موضوع در گوگل را بسیار آسان تر می کند.

بنابراین هدف از ایجاد این وب سایت ها انتقال اطلاعات مفید و خاص به کاربر یا مخاطب است تا خواننده چیز جدیدی یاد بگیرد یا درک خوبی از موضوع داشته باشد. از سوی دیگر، این وب‌سایت‌ها به اطلاعات جامع‌تری پیوند می‌دهند که ممکن است شامل دستورالعمل‌ها، نکات، اصلاحات، نکات، اطلاعات پشتیبانی، دستورالعمل‌ها و موارد دیگر باشد.

هدف از طراحی سایت سرگرمی
همانطور که از نام آن پیداست، این وب سایت ها برای سرگرم کردن بازدیدکنندگان وب طراحی شده اند، بنابراین مبتنی بر ارائه اطلاعات سرگرم کننده، تصاویر و خدمات آنلاین تعاملی هستند. شما به راحتی می توانید مواردی مانند عکس ها، انیمیشن ها، قیمت طراحی سایت اطلاعات سرگرمی، اتاق های گفتگوی تعاملی، بازی های آنلاین، گالری های عکس، تصاویر، فیلم ها و غیره را مرور کنید. در یک وب سایت سرگرمی

هدف از طراحی سایت سرگرمی
درست است که هدف از طراحی وب سایت های سرگرمی می تواند متفاوت باشد. اما هدف اصلی جذب بازدیدکننده با کمک تم های جذاب، جلوه های انیمیشن و سرویس های تعاملی است. همچنین به عنوان فردی که دارای یک سایت سرگرمی هستید، می توانید با توجه به مشخصات کاری خود تبلیغات موثری را در صفحه سایت خود قرار دهید و از این طریق کسب درآمد کنید.

یک سایت سرگرمی اغلب عناصر تعاملی بیشتری نسبت به سایر وب سایت ها دارد. زیرا میلیون ها نفر فقط برای تفریح ​​از آن بازدید می کنند. به همین دلیل اتاق های گفتگو که شامل ارتباط بین بازدیدکنندگان است، از جمله مواردی است که یک وب سایت برای سرگرمی به آن نیاز دارد و طراح باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشد.

بنابراین هدف از طراحی وب سایت سرگرمی نشان دادن اطلاعات سرگرم کننده مانند مجلات آنلاین، اخبار افراد مشهور، گزارش های ورزشی، فیلم، هنر، وب سایت های طنز و غیره به بازدیدکنندگان است. این وب سایت ها به گونه ای طراحی شده اند که جستجوی آسانی داشته باشند و دائماً به روز می شوند تا کاربران را برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت بازگردانند.قیمت طراحی سایت در نتیجه با استفاده از محتوای پویا مانند ویدئو، پادکست، اسلاید و ... می توان توجه مخاطب را به خود جلب کرد.

هدف از طراحی سایت شخصی
هدف از طراحی سایت شخصی

یک سایت شخصی فرصتی عالی برای ابراز وجود، تبلیغ کسب و کار یا استعدادهای خود است. گاهی اوقات وب سایت های نمونه کار و همچنین وبلاگ ها به عنوان سایت های شخصی عمل می کنند. معمولا یک وب سایت شخصی توسط شخص خاصی مانند قیمت طراحی سایت هنرمند، نوازنده، عکاس و ... که علاقه مند به تبلیغ شخصی است ایجاد می شود.

معمولا یک وب سایت شخصی بزرگ نیست و حاوی اطلاعات شخصی، بیو است

طراحی وب سایت حرفه ای را شروع کنید

۳۰ بازديد
تعادل طراحی وب سایت حرفه ای بصری یکی از مهمترین عناصر در طراحی وب سایت است، یعنی ظاهر سایت باید طوری طراحی شود که تنها یک قسمت از سایت نتواند به خودی خود توجه کاربر را به خود جلب کند و طراحی وب سایت حرفه ای جنبه بصری کلی وب سایت باید باشد. مخاطب را می کشاند یک خط خیالی در وسط صفحه وب سایت خود بکشید تا بتوانید تعادل آن را مشاهده کنید.

دو نوع تعادل در طراحی وب وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

تعادل متقارن زمانی است که دو طرف صفحه وب سایت مانند تصویر آینه ای متقارن باشد طراحی وب سایت حرفه ای و تعادلی داشته باشد که حس نظم، آراستگی و زیبایی را به کاربر القا کند.

تعادل نامتقارن زمانی است که تعادل بصری دو طرف برابر باشد اما ترکیب و ترتیب عناصر متفاوت باشد طراحی نامتقارن متوازن رویکردی مدرن محسوب می شود که تجربه مخاطب را منحصر به فرد و خاص می کند.

اصل تعادل در طراحی

تضاد

یکی از عناصری که در طراحی وب باید به آن توجه زیادی شود کنتراست است. کنتراست به این معنی است که یک طراح وب می تواند تضادها را ترکیب کند تا سایت خود را بهتر جلوه دهد. وقتی در یک تصویر کنتراست وجود داشته باشد به دلیل وجود تنوع و جذابیت بصری باعث می شود که مخاطبان سایت بازخورد بهتری داشته باشند.


اصل کنتراست در طراحی

لهجه

یکی دیگر از عناصر مهمی که در طراحی وب سایت باید به آن اهمیت زیادی بدهید، تأکید است، یعنی باید تأکید کنید که تمرکز اصلی شما در طراحی وب سایت شما چیست، مثلاً اگر تمرکز اصلی وب سایت شما تعمیر موبایل است، طراحی وب سایت حرفه ای ابتدا باید تاکید بیشتر بر تعمیرات موبایل در طراحی شما. چه به صورت تصویر باشد یا متن یا هر شکل دیگری، سعی کنید بیشتر روی این موضوع تمرکز کنید و تاکید کنید.

اصل تاکید در طراحی سایت

پیشنهاد می کنیم این مقاله را نیز مطالعه کنید: هزینه طراحی سایت حرفه ای چقدر است؟

حرکت

یکی از نکاتی که می تواند تاثیر زیادی در موفقیت سایت داشته باشد، ترافیک است. در واقع حرکت یکی از بخش های اصلی طراحی وب است. یک طراح وب می تواند با طراحی خوب حرکت چشم مخاطب را به دلخواه خود هدایت کند و موارد مهم را جلوی چشمان خود نگه دارد.

اصل حرکت در طراحی

ریتم

ریتم به معنای تکرار عناصر مهم در صفحه اصلی است تا بتوانید در سراسر سایت خود ثبات ایجاد کنید. به عنوان مثال، شما می توانید با یک کار ساده مانند استفاده از لوگوی خود در سراسر محتوای خود یا استفاده از یک فونت با یک دست، یک ضرب واحد ایجاد کنید. ازشون اجتناب کن.

اصل ریتم در طراحی

سلسله مراتب

همانطور که معمولاً هنگام سازماندهی چیزها ابتدا با عناصر بزرگتر شروع می کنیم، طراحی وب سایت باید از سلسله مراتب استفاده کند، برای مثال هرگز نام کسب و کار خود را در پایین صفحه وب سایت قرار ندهید. بر این اساس، پس از نام تجاری و لوگوی سایت خود، موضوعات و موضوعات اصلی و کلی را که در هر صفحه از سایت در مورد آنها صحبت خواهید کرد، به ترتیب ذکر کنید. طراحی وب سایت حرفه ای از همان صفحه اول، باید به مخاطبان خود نشان دهید که در چه زمینه ای تخصص دارید.


اصل سلسله مراتب در طراحی سایت

فضای سفید
در طراحی هنری و چیدمان عناصر (ترکیب بندی)، فضاهای خالی به عنوان فضای سفید شناخته می شوند. فضای سفید می تواند نقش بسیار مهمی در طراحی بصری یک وب سایت داشته باشد. اگر کل صفحه وب سایت خود را پر کنید، این نقطه ایجاد را آسان تر می کند. آلودگی بصری و شلوغی باعث سردرگمی مخاطب می شود و بلافاصله سایت شما را ترک می کند، پس باید بدانید که شما به عنوان یک طراح وب سایت باید از فضای خالی کافی استفاده کنید تا وب سایت شما شلوغ و بی هدف نباشد.


اصل فضای سفید در طراحی سایت

اشک

یک قطعه زمانی اتفاق می افتد که تمام عناصر دیگر ذکر شده در بالا در کنار هم قرار می گیرند تا یک قطعه ایجاد کنند. این قطعه ارتباط مخاطبان با وب سایت شما را آسان می کند.

ممکن است در ابتدا نتوانید یک قطعه در طراحی وب سایت خود ایجاد کنید و مجبور باشید چندین بار این کار را انجام دهید تا قطعه مورد نیاز را ایجاد کنید، اما پس از ایجاد یک قطعه، متوجه خواهید شد که چه عناصری در طراحی وب سایت شما ضروری هستند که باعث می شود شما مواردی را که ضروری نیستند حذف می کنید تا بتوانید یک سایت واحد داشته باشید که مورد علاقه مخاطبان باشد.

اصل یکپارچگی در طراحی سایت

3. طرح بندی وب سایت

چیدمان وب سایت اسکلت سایت است این چیدمان شماست که الگوی بصری و همچنین ترتیب وب سایت شما را تعیین می کند.شما در طراحی وب سایت خود باید به ظاهر آن توجه زیادی داشته باشید زیرا ادامه آن بسیار ضروری و طراحی وب سایت حرفه ای حیاتی است. سفر شما و به عبارت دیگر صدای کسب و کار شماست و برای جذب مخاطب بسیار به شما کمک می کند.

https://sitebuilder170391.dynadot.com/ 

قیمت طراحی سایت چگونه محاسبه می شود؟

۳۱ بازديد
قیمت طراحی سایت چقدر است؟ این روزها شاهد تاسیس شرکت های زیادی در زمینه طراحی سایت حرفه ای هستیم. هر کدام از این شرکت های حرفه ای روش ها و قیمت طراحی سایت متفاوت و در عین حال قیمت های متفاوتی را برای طراحی وب سایت خود در نظر می گیرند. در اکثریت این شرکت ها، طراحی سایت حرفه ای بر اساس قوانین و الگوریتم های رایج قیمت طراحی سایت انجام می شود.

یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای ابتدا به نیازهای مشتریان خود توجه می کند. سازمان، شرکت یا اشخاص حقیقی یا حقوقی سفارش دهنده وب سایت خود باید ابتدا نیاز و خواسته خود را به شرکت طراحی سایت اطلاع دهند. برای مثال طراحی سایت وکیل حرفه ای با طراحی سایت املاک متفاوت است. همچنین در صورتی که طراحی وب سایت نیاز به به روز رسانی مداوم داشته باشد باید از برنامه نویسی پویا استفاده کرد. برنامه نویسی استاتیک بیشتر برای طراحی یک وب سایت حرفه ای که نیاز به به روز رسانی کمتری دارد مناسب است.

در طراحی سایت حرفه ای باید با توجه به نوع برنامه نویسی از برنامه ها و نرم افزارها استفاده شود. قیمت طراحی سایت بررسی و ارزیابی طراحی سایت یک کار پیچیده است و باید به آن اهمیت زیادی داد. این کار باید قبل از طراحی سایت انجام شود. با کمک جعبه ابزار کدنویسی و اشکالات فنی طراحی سایت اصلاح شده و طراحی سایت بر اساس استاندارد فعلی انجام می شود.

قبل از طراحی سایت می توانید طرح یا پروپوزال کلی سایت را در اختیار مشتریان قرار دهید. در این صورت مشتری نحوه ساخت یک وب سایت حرفه ای، نرم افزار مورد استفاده برای طراحی وب سایت، زمان مورد نیاز برای طراحی وب سایت و ... را می داند.
در برخی موارد، مشتریان علاقه ای به برخی از مراحل طراحی وب سایت حرفه ای یا نرم افزار مورد استفاده ندارند و می توان از نرم افزارهای دیگر بر اساس نیاز خود استفاده کرد.

پس از اعلام رضایت مشتریان از طراحی سایت حرفه ای، کار طراحی سایت آغاز می شود.

در این صورت قیمت طراحی سایت می توان ساخت و طراحی یک وب سایت حرفه ای را با استفاده از قالب سفارشی انجام داد. برای وب سایت های حرفه ای از قالب های آماده استفاده نمی شود. برای قرار دادن بنر سایت و لوگوی شرکت در طراحی سایت حرفه ای باید از هدر استفاده شود. به همین دلیل مهم است که اندازه سایر قسمت های هدر را نیز در نظر بگیرید.

اگر هدر بیش از حد بزرگ باشد، فضا را برای مطالب مهم محدود می کند و اگر کوچک باشد، کاربران به لوگو و برند شرکت در بنر سایت توجهی نمی کنند.

هنگام طراحی یک وب سایت حرفه ای برای وب سایت های خاص، به ویژه وب سایت هایی که کاربران زیادی در آن به خرید، فروش، رویه ها و فعالیت های داخلی سایت دسترسی دارند، تست سایت از دیدگاه کاربران فرآیند بسیار پیچیده، طولانی و مهمی است.

در صورتی که وب سایت در این سایت ها مشکل یا خطا داشته باشد، کاربران پس از مواجه شدن با این مشکل دلسرد می شوند و قیمت طراحی سایت احتمال بازگشت آن ها به سایت کم است.

البته تست طراحی سایت گران است و این سوال خود یکی از بحث های مهم و پرهزینه در قیمت طراحی سایت است.

https://medad.io/@newbest/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C/