نکات مهم هنگام سفارش طراحی سایت

راز موفقيت در دنياي كسب و كار آنلاين

نکات مهم هنگام سفارش طراحی سایت

۴۸ بازديد
نکته بعدی سفارش سایت فروشگاهی که بسیار مهم است این است که همه چیز را در فروشگاه اینترنتی خود نفروشید. اگر قصد راه اندازی و ساخت یک فروشگاه اینترنتی موفق را دارید و می خواهید با سفارش طراحی سایت فروش بالایی داشته باشید به شما پیشنهاد می کنم فقط یک دسته یا یک گروه از محصولات را برای فروش انتخاب کنید.
مثلاً سفارش طراحی سایت برای مواد شوینده یا ساعت هوشمند بفروشید. در ابتدای سفارش طراحی سایت و سفر برای فروش انواع محصولات مانند مواد شوینده، موبایل، ساعت هوشمند، تلویزیون و ... فروشگاه اینترنتی راه اندازی نکنید، هر چه فروشگاه تخصصی تر باشد، یعنی اگر گروهی از محصولات خاص را قرار دهید.
برای فروش در فروشگاه آنلاین شما، شانس موفقیت شما بیشتر خواهد شد. در اصطلاح به این روش بازاریابی طاقچه می گویند.

اگر قصد رقابت با فروشگاه های اینترنتی موفق ایرانی را دارید، حتما باید از این روش برای رقابت با آنها استفاده کنید.

مرحله دوم سفارش طراحی سایت شناخت مخاطب هدف است

قدم دوم در سفارش طراحی سایت و ساخت یک فروشگاه اینترنتی این است که مخاطبان هدف خود را به طور کامل بشناسید. اگر مخاطبان هدف خود را بشناسید، فروش سایت شما افزایش می یابد. هدف از شناخت مخاطبین هدف این است که چه کسانی وارد فروشگاه اینترنتی شما می شوند و محصولات و خدمات شما را خریداری می کنند.
به عنوان مثال، اگر فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی دارید، قطعاً مخاطبان شما زنان و دختران جوان یا مردانی هستند که می خواهند برای همسر خود هدیه بخرند. یا اگر یک سایت آموزشی در زمینه سئو و بهینه سازی سایت راه اندازی می کنید، مخاطبان و کاربران هدف شما افرادی هستند که می خواهند سایت خود را به اولین نتایج گوگل برسانند و شما می توانید با تولید محصولات و ارائه خدمات به آنها کمک کنید.

بهترین راه سفارش طراحی سایت برای شناخت مخاطبان هدف، طراحی پرسونای مخاطب برای آنهاست. به عنوان مثال، مخاطبان هدف شما به چه محصولات و خدماتی نیاز دارند؟ برخی از مشکلات مخاطبان هدف شما چیست؟ چگونه می توانیم مشکل مخاطبان شما را حل کنیم؟ مخاطب هدف شما به چه محصولی علاقه دارد؟ چرا باید از محصولات و خدمات شما استفاده کنند و...

مرحله سوم انتخاب نام فروشگاه اینترنتی است

انتخاب نام فروشگاه اینترنتی یکی از مهم ترین مراحل راه اندازی و ساخت فروشگاه اینترنتی می باشد. در این مرحله باید نام مناسبی برای فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنید. نامی که انتخاب می کنید بسیار مهم است و باید نامی را انتخاب کنید که در ذهن مخاطبتان بماند.

در انتخاب سفارش طراحی سایت و نام فروشگاه اینترنتی خود بسیار دقت کنید و حتما وقت بگذارید. زیرا نامی که انتخاب می کنید باید با محصولات و موضوع فروشگاه اینترنتی شما مطابقت داشته باشد. همچنین باید نامی برای فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنید که خاص و جذاب باشد و به کسب و کار و محصولات شما نیز مرتبط باشد.

همانطور که گفتم سفارش طراحی سایت نامی که انتخاب می کنید باید نامی باشد که در ذهن مخاطبان و کاربران شما بماند. زیرا پس از انتخاب نام فروشگاه اینترنتی خود، مخاطبان و کاربران شما را با آن نام خواهند شناخت. البته نام فروشگاه اینترنتی شما با نام برند شما یکی در نظر گرفته می شود. پس به همین دلیل باید در انتخاب نام فروشگاه اینترنتی خود نهایت دقت را به خرج دهید و نامی متناسب با موضوع فروشگاه اینترنتی خود برای سایت خود انتخاب کنید.

به این نکته توجه کنید که نام فروشگاه اینترنتی شما با نام دامنه سایت شما یکی باشد. شما باید نام فروشگاه اینترنتی خود را با توجه به دامنه ای که می خواهید دریافت کنید انتخاب کنید. درست مثل سایت جانبلاغی که دامنه آن www.janbalaghi.com است.


برای انتخاب و تهیه دامنه مناسب برای فروشگاه اینترنتی خود می توانید از ارائه دهندگان هاست و دامنه استفاده کنید. فقط توجه داشته باشید که انتخاب نام دامنه برای فروشگاه اینترنتی شما بسیار مهم است و نام فروشگاه اینترنتی شما باید با نام دامنه سایت شما یکی باشد.

فقط توجه داشته باشید که پس از راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود نمی توانید نام دامنه فروشگاه اینترنتی خود را تغییر دهید. پس از انتخاب نام دامنه برای فروشگاه اینترنتی خود، بسیار مراقب باشید که بعداً پشیمان نشوید!


پس از سفارش خدمات طراحی سایت ,  انتخاب و تهیه نام مناسب برای فروشگاه اینترنتی خود، در مرحله بعد باید به فکر فضای میزبانی مناسب و هاست با کیفیت برای فروشگاه اینترنتی خود باشید. هاست یعنی فضایی که تمام اطلاعات سایت فروشگاه شما در آن ذخیره می شود. انتخاب هاست برای فروشگاه اینترنتی بسیار مهم است. این است که باید در انتخاب هاست مناسب دقت کنید و از هاست های با کیفیت و پر سرعت استفاده کنید.

در انتخاب و تهیه هاست برای فروشگاه اینترنتی خود دقت کنید زیرا هاستی که برای فروشگاه اینترنتی انتخاب می کنید با یک سایت معمولی متفاوت است.


فروشگاه اینترنتی دارای یک سری ماژول و افزونه های بیشتر برای افزودن امکانات به سایت فروشگاهی شماست، به همین دلیل باید هاست های باکیفیت و پرسرعت را انتخاب کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

میزبانی که انتخاب می کنید باید سریع و قدرتمند باشد. اگر تصمیم به ساخت فروشگاه اینترنتی دارید سفارش طراحی سایت و می خواهید فروشگاه اینترنتی خود را طراحی کنید، بهتر است به فکر انتخاب هاست و سو باشید.

https://www.janbalaghi.com/web-design/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.