خدمات طراحی سایت با بهترین شرکت طراحی سایت

راز موفقيت در دنياي كسب و كار آنلاين

خدمات طراحی سایت با بهترین شرکت طراحی سایت

۳۴ بازديد
ساخت سایت با سیستم های مدیریت محتوای رایگان

همانطور که قبلاً اشاره کردم، به لطف پیشرفت علم، این روزها ایجاد و ایجاد یک وب سایت بسیار آسان و ساده شده است. با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا و سایت سازهای رایگان می توانید هر سایتی را با هر امکاناتی که می خواهید راه اندازی کنید.
بسیاری از دوستانی که قصد کسب درآمد از اینترنت را دارند در جلسات مشاوره از من می پرسند که آیا می توانیم از سیستم های مدیریت محتوای رایگان مانند وردپرس برای راه اندازی هر سایتی با انواع امکانات برای خودمان استفاده کنیم؟


بله – با استفاده از سایت ساز رایگان وردپرس و سیستم مدیریت محتوا می توانید هر سایتی را با هر ویژگی که دوست دارید راه اندازی کنید. با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا می توانید در کمتر از یک ساعت یک وب سایت شیک و حرفه ای برای خود بسازید.

ممکن است فکر کنید که کار با سیستم مدیریت محتوای وردپرس می تواند دشوار باشد. اما اصلا اینطور نیست. وردپرس دارای یک پیشخوان بسیار ساده است که مهمتر از همه از زبان فارسی پشتیبانی می کند. و به شما این امکان را می دهد که به راحتی خودتان یک سایت کاملا حرفه ای ایجاد کنید.

اگر سایت خود را با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه اندازی کنید، چندین میلیون تومان در هزینه طراحی و ساخت سایت خود صرفه جویی خواهید کرد. البته این را هم به شما بگویم که اگر کار با وردپرس را به طور کامل یاد بگیرید، می توانید از خود وردپرس درآمد کسب کنید.

اگر وردپرس را به طور کامل یاد بگیرید و کار با افزونه ها و قالب های آن را یاد بگیرید، می توانید با خدمات طراحی سایت و ساخت وب سایت برای دیگران، در خانه کسب درآمد کنید. علاوه بر ایجاد وب سایت برای خود، می توانید با ایجاد وب سایت برای دیگران نیز درآمدزایی داشته باشید. البته اکثر شرکت های طراحی سایت برای دیگران با سیستم مدیریت محتوای وردپرس سایت طراحی می کنند و چندین میلیون تومان هزینه می کنند.

البته علاوه بر وردپرس، سایت سازها و cms های مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. اما بهترین و معروف ترین سایت ساز دنیا سایت ساز وردپرس است، بزرگترین سایت های دنیا با وردپرس راه اندازی و طراحی شدند.

توسعه وب سایت توسط شرکت های طراحی سایت
توسعه وب سایت توسط شرکت های طراحی سایت

راه دوم برای طراحی سایت مراجعه به یک شرکت طراحی سایت است. البته همانطور که می دانید برای سپردن کار ساخت وب سایت خود به شرکت های طراحی سایت نیاز به داشتن چند میلیون تومان تا چند ده میلیون تومان است.

همانطور که می دانید هزینه راه اندازی و ساخت وب سایت از شرکت های طراحی سایت بسیار بالاست، جدا از هزینه شما نمی توانید وب سایت خود را مطابق سلیقه خود طراحی و راه اندازی کنید. شرکت های طراحی سایت نمونه کارهایی را که انجام داده اند به شما نشان می دهند یا شما به آنها نشان می دهید و به آنها می گویید که یک وب سایت مشابه برای شما طراحی کنند. در این مورد، ممکن است آن چیزی که شما می خواهید نباشد.



اولین مشکل برای ساخت وب سایت از شرکت های طراحی سایت این است که برای طراحی و راه اندازی وب سایت خود باید چندین میلیون تومان هزینه کنید تا وب سایت خود را طراحی کنید و مشکل دوم این است که از آنجایی که خودتان می توانید این کار را انجام دهید سایت خود را طراحی کنید، شاید سایت شما این کار را انجام ندهد. شبیه چیزی که در ذهن داری و همیشه یک سری نقص در سایت شما وجود دارد.

از طرفی اگر بخواهید هر تغییری در سایت خود ایجاد کنید باید برای هر تغییر هزینه زیادی به شرکت طراحی سایت خود بپردازید. به عنوان مثال اگر می خواهید یک فرم عضویت حرفه ای برای وب سایت خود طراحی کنید، باید با شرکت طراحی سایت خود تماس بگیرید و به آنها بگویید که چنین فرمی را برای شما طراحی کنند و ممکن است طراحی آن برای شما هزینه زیادی داشته باشد.


بنابراین این نیز یک مشکل اساسی برای افرادی است که کار ایجاد وب سایت خود را به شرکت های طراحی وب سایت برون سپاری می کنند زیرا هر بار که می خواهید تغییراتی در وب سایت خود ایجاد کنید، باید دوباره هزینه کنید و این هزینه ها ممکن است مستمر باشد.

حال آیا درست است که طراحی سایت خود را به شرکت های طراحی سایت بسپارید؟ این همه پول را برای طراحی وب سایت خود خرج کنید و این هزینه ها همیشه دوام خواهند داشت. آیا بهتر نیست سایت خود را ایجاد کنید؟

نتیجه:

در این مقاله سعی کردم گام به گام نحوه ایجاد یک وب سایت را به شما آموزش دهم. در این مقاله ابتدا مراحل ساخت وب سایت را مورد بحث قرار دادیم و سپس به شما گفتیم که با چه روش هایی می توانید وب سایت خود را طراحی کنید. اگر فکر می کنید برای راه اندازی و ساخت سایت خود باید به شرکت های طراحی وب مراجعه کنید، سخت در اشتباهید. در حالی که سیستم های مدیریت محتوای رایگان مانند وردپرس وجود دارد، پیشنهاد می کنم از آنها برای راه اندازی سایت خود استفاده کنید. امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. و اگر قصد یادگیری کا را دارید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.