طراحی سایت پوشاک با امکانات حرفه ای

راز موفقيت در دنياي كسب و كار آنلاين

طراحی سایت پوشاک با امکانات حرفه ای

۲۱ بازديد
چگونه می توانید ویژگی های فروشگاه را به وب سایت خود اضافه کنید؟
علاوه بر نمایش محصولات خود، می توانید با فعال کردن امکانات فروشگاهی لازم، از طریق وب سایت خود به فروش آنلاین نیز بپردازید.

برخی از ویژگی های طراحی سایت پوشاک فروشگاهی که می توانید در وب سایت خود ایجاد کنید عبارتند از:

مدیریت فروش محصول

امکان پرداخت آنلاین

سفارش محصول را دریافت کنید

روش ها و هزینه های حمل و نقل را مدیریت کنید

ثبت نام و مدیریت کاربر

مدیریت انبار و موجودی (انبارداری)

ابعاد محصول را مدیریت کنید

امکان امتیاز دهی به محتوای کاربران







سئو و بهینه سازی وب سایت برای فروش لباس
امروزه فروشگاه های اینترنتی زیادی وجود دارند که لباس می فروشند که این خوب است زیرا نشان می دهد که ما نیز با تکنولوژی رو به جلو هستیم. علاوه بر این هزینه های اضافی برای اجاره فروشگاه، تبلیغات و ... کاهش می یابد. خرید آنلاین نیز برای مشتریان لذت بخش خواهد بود چرا که می توانند به راحتی لباس مورد نظر خود را انتخاب کنند بدون اینکه نیازی به جستجوی طولانی مدت لباس مورد نظر در سالن ها و فروشگاه ها باشند. اما طراحی یک وب سایت برای فروش لباس کافی نخواهد بود. البته هدف شما از ساخت وب سایت پوشاک افزایش فروش و جذب مشتری است، اما موارد دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید. یکی از مهمترین نکات در این زمینه؛ سئو و بهینه سازی وب سایت برای فروش لباس.

سئو به چه معناست؟

سئو و بهینه سازی وب سایت اصول و قوانینی هستند که در تهیه محتوای یک وب سایت اعمال می شوند تا با رعایت این اصول وب سایت در صفحات اول موتور جستجوی گوگل قرار گیرد. رعایت نکردن این اصول یا استفاده از روش های نادرست منجر به عدم دسترسی به سایت می شود. این یک تعریف بسیار ساده و ابتدایی از سئو است تا هرکسی بتواند به راحتی مفهوم سئو و بهینه سازی را درک کند. در واقع دامنه علم سئو بیش از آن چیزی است که ادعا شده است.

چرا سئو برای وب سایت های لباس مهم است؟

وب سایت های زیادی در زمینه فروش اینترنتی لباس فعالیت دارند. اگر می خواهید وب سایت شما در این زمینه موفق تر از رقبای خود باشد، تنها راه، توجه به سئو و بهینه سازی وب سایت برای فروش لباس است. تنها با رعایت اصول سئو سایت شما در صفحه اول گوگل قرار می گیرد. ذکر این نکته ضروری است که اکثر مشتریان پس از جستجو در گوگل فقط به صفحه اول و دوم توجه می کنند و به ندرت کسی به صفحات سوم و بعدی توجه می کند.

اصلاً خوب نیست که برای ایجاد یک وب سایت خوب پول خرج کنید اما هنوز مشتری نداشته باشید. بنابراین می توان گفت که سئوی وب سایت فروش لباس حتی از طراحی وب سایت حرفه ای نیز مهمتر است. در غیر این صورت، کسب و کار آنلاین شما شکست خواهد خورد.

اکثر کاربران اینترنت ابتدا کلمه مورد نظر را در موتورهای جستجو جستجو می کنند و مستقیماً به وب سایت مراجعه نمی کنند. معروف ترین و البته پرکاربردترین موتور جستجو در ایران گوگل است. برای درک بهتر به مثالی اشاره می کنیم. اگر فردی بخواهد مانتو زنانه بخرد ابتدا به گوگل مراجعه می کند و عباراتی مانند فروشگاه مانتو زنانه را وارد می کند. اینکه کدام صفحه و تعداد لینک هایی که وب سایت شما در نتایج خروجی گوگل پیدا می کند تاثیر مستقیمی بر فروش و موفقیت شما دارد. اگر وب سایت خود را با استفاده از اصول سئو بهینه سازی کرده باشید، این شانس را دارید که ترافیک و بازدیدکننده بیشتری داشته باشید. ما علاوه بر ساخت وب سایت فروش پوشاک مردانه و زنانه، خدمات مختلف سئو و بهینه سازی وب سایت را نیز به صورت تخصصی به مشتریان خود ارائه می دهیم.



سئو ریسپانسیو و بهینه سازی وب سایت برای فروش لباس
طراحی تطبیقی
طراحی وب ریسپانسیو در واقع برای استفاده کاربران مختلف وب سایت و ورود به دنیای اینترنت طراحی شده است. امروزه کاربران از صفحه نمایش های بسیار بزرگ و کوچک برای دسترسی به صفحات وب استفاده می کنند.
با توجه به اینکه روز به روز بر درصد کاربران گوشی های هوشمند در کشورمان طراحی وب سایت پوشاک افزوده می شود، اهمیت استفاده از این نوع طراحی به وضوح مشخص می شود.
در طراحی سایت فروش لباس به صورت ریسپانسیو؛ اندازه، ابعاد و چیدمان اجزای وب سایت شناور است و با توجه به اندازه و وضوح دستگاه های مختلف تغییر می کند، به طوری که کاربران مختلف، چه صفحه نمایش دستگاهشان کوچک باشد (مانند اکثر گوشی های هوشمند تلفن همراه) و چه صفحه نمایش متوسط ​​و بزرگی مانند این. زیرا تبلت ها، لپ تاپ ها و دسکتاپ ها تجربه کاربری راحتی دارند.
یکی از مزیت های مهم طراحی ریسپانسیو تاثیر زیاد آن در بهینه سازی سئو سایت است. با توجه به اینکه گوگل همواره سعی می کند بهترین و کامل ترین وب سایت ها را در لیست نتایج جستجو آماده کند. وب سایت هایی که بهترین تجربه کاربری را ارائه می دهند در اولویت قرار دارند. پاسخگویی وب سایت در حال حاضر که بسیاری از کاربران در حال گشت و گذار در وب با تلفن های همراه هستند می تواند کاربران بیشتری را در وب سایت شما آنلاین نگه دارد و این باعث می شود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.