رسيدن به موفقيت در تمام جنبه هاي زندگي

راز موفقيت در دنياي كسب و كار آنلاين

سفارش طراحی سایت

۲ بازديد
برخی از افراد احتمالاً سؤالات زیر را از خود سفارش طراحی سایت می پرسند:

· چرا باید وب سایت داشته باشم یا طراحی کنم؟

· مزایای داشتن یک وب سایت چیست؟

· طراحی وب سایت چگونه می تواند به من کمک کند؟

و این گونه سوالات پاسخی دقیق و روشن می طلبد.


آگوست 2017 26 سال از ورود اولین صفحه وب سایت به دنیای آنلاین می گذرد. باورش خیلی سخته دنیای اینترنت از امسال به طرز عجیبی رشد کرده است و به نظر می رسد این رشد برای همیشه ادامه داشته باشد بیش سفارش طراحی سایت از یک میلیارد دامنه ثبت شده گواه این رشد روزافزون است.

البته واقعیت دیگری نیز وجود دارد و آن این است که از میلیون ها وب سایت و دامنه ثبت شده، تنها حدود یک چهارم آن ها به معنای واقعی فعال هستند، مابقی دامنه های «پارک شده» محسوب می شوند که هیچ فعالیتی ندارند. از این 250 میلیون وب سایت فعال، تنها تعداد محدودی بازدید و بازدید روزانه دریافت می کنند.بنابراین هنوز رقابت منطقی برای وب سایت های جدیدی که می خواهند در اینترنت فعالیت کنند وجود دارد.

بسیاری از کسب و کارهای کوچک هنوز برای توسعه کسب و کار خود از اینترنت استفاده نمی کنند، در واقع طبق نظرسنجی انجام شده در آمریکا، 49 درصد از کسب و کارهای کوچک اصلاً وب سایت ندارند، این آمار در ایران قطعاً بسیار بالاتر است.

دلیل شماره یک سفارش طراحی سایت نیاز شرکت و کسب و کار شما به یک وب سایت، حتی اگر کمتر از 5 کارمند روی آن کار می کنند، این است که کجا می توانید در مدت زمان کوتاهی این همه سرنخ را به دست آورید؟

به عنوان مثال، در مطالعه انجام شده، کانادایی ها حدود 36.3 ساعت در ماه را صرف جستجو و اینترنت می کنند (کمی بیش از یک ساعت در روز)، در حالی که این تعداد در بین کاربران آمریکایی حدود 35.2 ساعت است.

جالب است بدانید که اگرچه آمار دقیقی وجود ندارد، اما این اعداد در ایران بسیار بیشتر است، در برخی مطالعات میانگین حضور کاربران ایرانی در فضای مجازی (وب سایت ها، جستجو و شبکه های اجتماعی) بین 5 تا 9 ساعت تخمین زده شده است. قابل توجه است که او بسیار بلند به نظر می رسد.

بیش از 40 میلیون کاربر اینترنت در ایران وجود دارد که رقم بسیار زیادی است. سفارش طراحی سایت بنابراین دنیای مجازی با توجه به ویژگی هایی که دارد از پتانسیل بسیار بالایی برای بازاریابی برخوردار است. تقریباً به عقیده همه کارشناسان بازاریابی، فضای مجازی بزرگترین و قدرتمندترین بستر فروش است و بازاریابی در طول تاریخ بشریت رو به افزایش بوده است.

همه آنها تنها بخشی از قدرت و وسعت فضای مجازی را توصیف می کنند.اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک یا متوسط ​​هستید و هنوز این سوال برایتان پیش می آید که حضور در وب چه فایده ای دارد؟ این 6 دلیل واضح را در نظر بگیرید:

1- امروزه سفارش طراحی سایت مردم به جای دفترچه تلفن از اینترنت استفاده می کنند
واقعیت این است که امروزه مردم بیشترین و مهمترین اطلاعات مورد نیاز خود را در اینترنت پیدا می کنند.مشتریان بالقوه تصمیم می گیرند که به کدام پزشک یا کلینیک مراجعه کنند، از کدام شرکت خدماتی استفاده کنند و کدام محصول را بخرند.از کجا و چگونه آنچه را که می خواهید بدست آورید. با توجه به تمام اصول و روش های بازاریابی، نادیده گرفتن چنین پتانسیل عظیمی بسیار اشتباه است.


2- طراحی سایت به کسب و کار شما اعتبار زیادی می دهد
مردم انتظار دارند مشاغل و مشاغل مختلف وب سایت خود را داشته باشند. درست مانند گذشته، آنها انتظار داشتند که هر شرکت و کسب و کاری یک آدرس فیزیکی داشته باشد که بتوانند شخصاً با آن تماس بگیرند تا بتوانند به آن اعتماد کنند. وب سایت شما در واقع دفتر یا فروشگاه شما در دنیای اینترنت است که آدرس خاص خود را دارد.

حقیقت این است که امروزه نداشتن وب سایت سوالات زیادی را در ذهن کاربران ایجاد می کند. آیا این شرکت یا این پزشک و کلینیک قانونی است؟ آیا او کار خود را می داند؟ اگر این شرکت واقعاً در کار خود حرفه ای است، چرا هنوز یک پایگاه داده شخصی برای خود در دنیای وب ثبت نکرده اند؟ و بسیاری از افکار دیگر که نمی خواهید در ذهن مشتریان در مورد شما شکل بگیرد.

واقعیت این است که در بسیاری از این موارد، مردم به رقبای شما که وب سایت کاملی طراحی کرده اند و نمونه کارها و نمونه خدمات خود را به کاربران نشان می دهند، اعتماد می کنند و حتی اگر شما بهتر از آنها باشید، به سراغ آن ها سفارش طراحی سایت می روند.


3- طراحی سایت یک کانال بازاریابی جدید برای شما ایجاد می کند
داشتن یک وب سایت به شما امکان حضور دائمی در اینترنت را می دهد. به آن مانند یک بیلبورد تبلیغاتی نگاه کنید. فقط این بیلبورد به جای فیزیکی و روزانه هزاران یا میلیون ها کاربر در دنیای مجازی نصب می شود. از آنجا می گذرند و او را می بینند. به این ترتیب یک شانس جدید و یک کانال جدید برای دیده شدن و ارائه محصولات و خدمات ایجاد می شود.

البته سفارش طراحی سایت باید در نظر داشته باشید که تعداد افرادی که می توانند بیلبورد شما را ببینند و میزان توجهی که این بیلبورد می تواند به خود جلب کند بستگی به فعالیت شما در فضای مجازی و تلاش شما دارد.روش هایی مانند سئو و بهینه سازی سایت، استفاده در شبکه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین و غیره می تواند تاثیر قابل توجهی بر روی دید وب سایت شما داشته باشد.

4- داشتن وب سایت امکان جمع آوری اطلاعات مشتریان را به شما می دهد
به عنوان مثال، اغلب دشوار است که از مشتریان خود بخواهید آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را روی یک تکه کاغذ سفارش طراحی سایت بنویسند

طراحی وب سایت

۴ بازديد
مرحله سوم: طراحی و ساخت سایت
مرحله سوم: طراحی و ساخت سایت

خوب، در این مرحله زمان طراحی و ساخت سایت است. در این مرحله طراحی وب سایت باید سایت خود را راه اندازی کنید. هنگامی که نام دامنه سایت خود را انتخاب کردید و میزبانی با کیفیت دریافت کردید، برای ساخت سایت آماده هستید.

همانطور که گفتیم برای ساخت سایت چند قدم پیش رو دارید.
1- می توانید از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس، جوملا و ... استفاده کنید. سیستم های مدیریت محتوا کاملا رایگان هستند و شما می توانید سایت خود را بدون هزینه اضافی راه اندازی کنید.

2- یا می توانید از شرکت های طراحی سایت استفاده کنید. البته شرکت های طراحی سایت را اصلا به شما پیشنهاد نمی کنم.

3- یا از سایت سازهای ایرانی استفاده کنید که هزینه کمی برای راه اندازی و ساخت سایت از شما می گیرند.

ویدئویی کاربردی در مورد  طراحی وب سایت ساخت وب سایت از 0 تا 100

در ویدیوی بالا قدم به قدم به شما آموزش دادیم که چگونه بدون اطلاع از علم برنامه نویسی و کدنویسی یک وب سایت کاملا حرفه ای با تمامی امکانات ایجاد کنید. درست قبل از ورود به این مرحله فراموش نکنید که با توجه به نکاتی طراحی وب سایت که گفتیم یک دامنه و هاست مناسب تهیه کنید. پس از خرید هاست و دامنه، طبق ویدیوی بالا اقدام کنید و سایت خود را راه اندازی کنید.

ساخت سایت با سیستم های مدیریت محتوای رایگان
همانطور که قبلاً گفتم راه اندازی و ساخت سایت بسیار ساده و آسان شد. به لطف سیستم های مدیریت محتوای رایگان مانند وردپرس و جوملا، می توانید هر سایتی را که می خواهید در کمتر از ۲ تا ۳ ساعت راه اندازی کنید.

با سیستم های مدیریت محتوا نیازی به کدنویسی و برنامه نویسی نیست زیرا می توانید سایت خود را بدون برنامه نویسی یا کدنویسی راه اندازی کنید. دیگر نیازی به پرداخت میلیونی برای طراحی و ساخت وب سایت ندارید. و با کمترین سرمایه در نهایت می توانید با خرید هاست و دامنه یک وب سایت کاملا حرفه ای با تمامی امکانات رفاهی راه اندازی کنید.

یکی از ویژگی های سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس پشتیبانی کامل از زبان فارسی است. یعنی یک شمارنده کاملا فارسی دارد. یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب سیستم های مدیریت محتوا این است که می توانید به صورت کاملا رایگان و بدون محدودیت از این سایت ساز استفاده کنید.

وردپرس همه چیز را برای ایجاد سایت خود برای شما آماده کرده است. طراحی وب سایت یعنی با وردپرس می توانید تمام صفحات داخلی سایت خود را ایجاد کنید. شما می توانید صفحه اصلی سایت خود را مطابق سلیقه خود طراحی کنید و چیدمان سایت خود را به دلخواه بچینید.

البته این را هم بگویم که علاوه بر وردپرس، سیستم های مدیریت محتوای مختلفی مانند جوملا، Expression Engine و ... وجود دارد. اما وردپرس یکی از بهترین و محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا در جهان و حتی ایران است که به شما اجازه می دهد هر سایتی را با هر امکاناتی راه اندازی کنید.

وردپرس فقط برای ساخت سایت های شخصی یا شرکتی نیست و شما می توانید از این سیستم مدیریت محتوا برای راه اندازی و ساخت هر سایتی مانند سایت فروشگاهی، سایت خبری، سایت آموزشی و ... استفاده کنید.

وردپرس آنقدر محبوب است که بزرگترین سایت های دنیا و حتی ایران با وردپرس راه اندازی می شوند. مورد بعدی که پیشنهاد می کنم از وردپرس استفاده کنید این است که این سیستم مدیریت محتوا امنیت بسیار بالایی دارد که همیشه با به روز رسانی افزونه ها و هسته وردپرس انجام می شود.

از آنجایی که وردپرس متن باز است، بسیاری از توسعه دهندگان و حتی شرکت های طراحی سایت از وردپرس برای اجرا و ساخت سایت های خود استفاده می کنند.


و نکته بعدی این است طراحی وب سایت که وردپرس دارای منابع قابل اعتمادی مانند CodeCanyon و ThemeForest برای ارائه تم ها و افزونه های حرفه ای است. البته در ایران وب سایت های زیادی وجود دارند که می توانید قالب ها و افزونه های مورد نیاز خود را با قیمت بسیار پایین و یا حتی کاملا رایگان تهیه کنید.

البته علاوه بر وردپرس، سیستم های مدیریت محتوای دیگری مانند دروپال، پرستاشاپ، اپن کارت و مجنتو نیز وجود دارند که برای راه اندازی و ساخت سایت های فروشگاهی مناسب هستند. اما وردپرس با توجه به مواردی که در بالا گفتم و امکاناتی که دارد از همه اینها محبوبتر و بهتر است.

توسعه وب سایت توسط شرکت های طراحی سایت
توسعه وب سایت توسط شرکت های طراحی سایت

راه دیگر راه اندازی و ساخت وب سایت استفاده از شرکت های طراحی سایت است. البته همانطور که می دانید برای سپردن طراحی و ساخت وب سایت خود به شرکت های طراحی سایت باید از چندین میلیون تومان تا چند ده میلیون طراحی وب سایت تومان برای راه اندازی و ساخت وب سایت خود هزینه کنید.

طراحی سایت

۵ بازديد

اگرچه طراحان و توسعه دهندگان زیادی هستند که با زبان ها و فناوری های خاص وب سایت طراحی می کنند، اما سال هاست که طراحی وب سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس (CMS) انجام می شود. در این مقاله نگاهی به تاریخچه، نحوه عملکرد و مزایای طراحی وب سایت وردپرس خواهیم داشت.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس یکی از پرطرفدارترین سیستم های مدیریت محتوای نوشته شده به زبان برنامه نویسی PHP می باشد که مدیریت آن نسبت به سایر سیستم های مدیریت محتوا راحت تر است و حتی طبق تحقیقات انجام شده این سیستم از نظر ساختار سئو سایت بهینه می باشد. سازگاری بیشتری با الگوریتم های موتور جستجوی گوگل دارد. طبق یک مطالعه، این سازگاری به دلیل آشنایی بیشتر موتورهای جستجو با سایت های وردپرسی است، زیرا در حال حاضر بیش از نیمی از سایت ها با استفاده از وردپرس طراحی می شوند و همچنین قصد داریم در این مقاله بررسی کنیم که چرا طراحی سایت به طور گسترده توزیع شده است. توسط وردپرس پذیرفته شده است.

اگر قصد یادگیری و آموزش افزونه Yoast SEO را دارید می توانید از آموزش های رایگان First Click Academy استفاده کنید.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس چیست؟
وردپرس یک سیستم نرم افزاری است که برای طراحی و ایجاد یک وب سایت، ایجاد وبلاگ یا حتی ایجاد یک برنامه طراحی شده است. وردپرس برای اولین بار در سال 2001 توسط یک برنامه نویس فرانسوی به نام Michel Valdrighi به عنوان یک پلتفرم تخصصی وبلاگ نویسی با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP طراحی و منتشر شد و سپس در سال 2003، Mike Little و Matt Malnog این پلتفرم نرم افزاری را توسعه دادند و مجددا منتشر کردند. در مدت زمان کوتاهی، طراحی سایت نسخه های بعدی آن که شامل سیستم های تم، ذخیره سازی مداوم و جت های ویدئویی تخصصی تر بود، به روز شد و طولی نکشید که به عنوان یکی از محبوب ترین و منعطف ترین سیستم های مدیریت محتوا شناخته شد. .این سیستم هر بار بهتر و بیشتر از قبل به روز و بهبود می یابد. در حال حاضر بیش از 30 درصد از سایت های معتبر در ایران و جهان که احتمالا نام آنها را شنیده اید با استفاده از وردپرس طراحی شده اند. وردپرس به شما اجازه می دهد تا وب سایت را فقط از طریق مرورگر و وارد کردن رمز عبور و نام کاربری مدیریت کنید. بدون نیاز به کدنویسی و برنامه نویسی اولیه زیاد.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس

وردپرس چگونه کار می کند؟
برای استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس باید آخرین نسخه نرم افزار وردپرس را دانلود و سپس بر روی وب سرور خود نصب کنید. پس از آن باید هاست مورد نظر را از یکی از شرکت های معتبر در زمینه فروش هاست و دامنه خریداری کنید سپس نسخه نصب شده وردپرس را دریافت کنید. در مرحله بعد می توانید با اتصال به دیتابیس محتوای تخصصی حوزه کاری خود را راه اندازی کنید. در واقع با نصب این سیستم می توانید از یک ویرایشگر ساده و تحت وب برای دسترسی طراحی سایت به کل ساختار وب سایت خود برای مدیریت آن، انتشار محتوا و حتی استفاده از آن برای سئو استفاده کنید. به دلیل چنین ابزارهایی، از جمله افزونه های تخصصی، ویژگی های انعطاف پذیر، وردپرس در حال حاضر بهترین پلت فرم طراحی و توسعه موجود برای مشاغل کوچک و بزرگ است.

آمار افرادی که از وردپرس استفاده می کنند را بررسی کنید
در حال حاضر بیش از 31.9 درصد از وب سایت ها در ایران و جهان از وردپرس استفاده می کنند. این نرم افزار تخصصی و اختصاصی هم اکنون 59.4 درصد از سهم بازار را به دلیل ارتقا و به روز رسانی امکانات در اختیار دارد. توسعه دهندگان محتوا و مدیران کسب و کار یا بازاریابان می دانند که پلتفرم های طراحی وب و وبلاگ نویسی گزینه های مختلفی دارند که برخی از آنها رایگان و برخی پولی هستند. با معرفی وردپرس و 15 سال گذشته، وبلاگ نویسی و طراحی وب سایت رشد زیادی داشته است و در زیر به بررسی برخی از این آمار می پردازیم:

24 میلیارد صفحه وب در سطح موتورهای جستجو هستند که 400 میلیون نفر در هر ماه از این سایت ها بازدید می کنند.
برای تمام وب سایت های فعال در سایر نقاط جهان، هر ماه 70 میلیون پست جدید و 47 میلیون نظر ایجاد و نوشته می شود.
وبلاگ های وردپرس به 120 زبان از جمله اسپانیایی، هلندی و ... نوشته شده و توسط کشورها و زبان های مختلف استفاده می شود.
مزایای طراحی سایت با وردپرس

مزایای طراحی سایت وردپرس چیست؟
با معرفی سیستم مدیریت محتوای وردپرس، نرم افزارهای دیگری مانند جوملا، دروپال و غیره وجود دارد. و کاربران زیادی از آنها استفاده می کنند اما این نرم افزارها نسبت به وردپرس دارای مشکلات و امکاناتی هستند که باعث شده وردپرس به عنوان یک پلتفرم محبوب در بین کاربران شناخته شود. در ادامه با مزایای وردپرس آشنا می شویم:

راحتی و سهولت استفاده: سیستم های مدیریت محتوای جوملا و دروپال نسبت به وردپرس راحت تر و راحت تر استفاده می شوند و این باعث محبوبیت بیشتر وردپرس شده و توسط طراحان سایت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. وردپرس ندارد

پارتیشن شیشه ای

۳ بازديد

در دفاتر تجاری مدرن استفاده بهینه از فضای موجود از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از طرفی هزینه ساخت دفتر کار بالاست و جابجایی شرکت نیز نیازمند تلاش زیادی است. بنابراین مهاجرت تجاری معمولاً در اولویت مدیران نیست. یا بسیاری از مدیران تمایل دارند از پارتیشن های اداری هنگام تقسیم اتاق ها استفاده کنند تا از فضای موجود حداکثر استفاده را ببرند. در شرکت های بزرگ پارتیشن شیشه ای در بین انواع پارتیشن محبوبیت خاصی دارد. این پارتیشن ها نه تنها انعطاف خوبی در طراحی ایجاد می کنند، بلکه ظاهر مدرن جدیدی به فضای داخلی می دهند و شلوغی را از بین می برند. نظرات زیادی در مورد مزایا و معایب پارتیشن اداری شیشه ای وجود دارد. اگرچه برخی از مدیران معتقدند که منزوی کردن اعضای تیم می تواند تمرکز آنها را کاهش دهد و در نتیجه بهره وری تیم را افزایش دهد، برخی دیگر معتقدند که داشتن یک محیط کاری پر جنب و جوش و تعاملی برای افزایش بهره وری ضروری است. اما نکته اینجاست که شیشه بدون پول زیاد تاثیر ویژه ای در ظاهر و عملکرد محل کار شما دارد. در ادامه به برخی از مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای اشاره شده است.

منطقه بندی برای اهداف مختلف در نقاط مختلف جهان استفاده می شود. پارتیشن اداری یکی از مهم ترین عوامل در دکوراسیون فضای اداری می باشد. از آنجایی که مردم بیشتر وقت خود را در محل کار می گذرانند، محل کار باید نیازهای کارکنان و بازدیدکنندگان را برآورده کند و در عین حال بازدیدکنندگان جدیدی را به محل ساخت و ساز جذب کند. در سال های اخیر با توسعه و ساخت دیوارهای جداکننده مختلف، استفاده از آنها در طراحی فضاهای اداری و تجاری بسیار رایج شده است. موسسات بزرگ و کوچک توجه ویژه ای به طراحی و چیدمان فضا داشته اند.

پارتیشن اداری:
پارتیشن نه تنها ظاهری مدرن و حرفه ای به محیط کار می دهد، بلکه باعث کاهش هزینه ها و بهبود کارایی و بهره وری محیط کار می شود. اگر نیاز به تغییر شکل و ظاهر محیط کار خود دارید، می توانید تغییرات لازم را به سرعت و به راحتی انجام دهید. یکی دیگر از مزایای پارتیشن ها این است که می توان آنها را به دیوارها، قفسه ها و سبدهای گچ تخته چسباند. استفاده از پارتیشن های محل کار و جداسازی بین کارکنان می تواند باعث کاهش حواس پرتی و افزایش تمرکز کارکنان شود. در بسیاری از محیط های کاری، کارکنان نیاز به تمرکز دارند و نمی خواهند به تماس های همکاران گوش دهند. در چنین محیطی استفاده از پارتیشن های جهانی بسیار راحت است. از سوی دیگر، حفظ حریم خصوصی محل کار بسیار مهم است، به خصوص در مورد کارهای حساس، بنابراین از دست زدن به گوشی خودداری کنید. برخی از انواع پارتیشن ها عایق صدا هستند و برای چنین محیط هایی مناسب هستند. پارتیشن اداری طرح های مختلفی دارد که می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود یکی را انتخاب کنید. در زیر انواع پارتیشن اداری آورده شده است.

   انواع پارتیشن اداری (ظاهر):
پارتیشن های اداری از نظر ظاهر به چهار دسته تقسیم می شوند. هر کدام از این انواع می توانند از مواد مختلفی مانند چوب، ام دی اف، شیشه های تک و دوبل، آلومینیوم و ... استفاده کنند. درباره این چهار نوع فایل پیکربندی بیشتر بدانید.

دیوار پارتیشن بالای اتاق (دیوار پارتیشن جهانی):
امروزه بسیاری از شرکت ها از این دیوار جداکننده برای جداسازی محل کار خود استفاده می کنند. استفاده از این پارتیشن ها به معنای تخریب نمای داخلی نیست بلکه بستگی به نوع متریال پارتیشن دارد. این جداکننده ها معمولا از جداکننده های فلزی استفاده می کنند. به دلیل وزن سبک قاب فلزی، هیچ مانعی برای حرکت دیوار جدا وجود ندارد.

پارتیشن کابینت:
کابینت یکی از اصلی ترین پارتیشن هایی است که بیشتر در محیط های کاری مورد استفاده قرار می گیرد. این پارتیشن های نیمه بلند تا حدی حریم خصوصی را ارائه می دهند. این کابین ها به راحتی جابه جا می شوند و می توان سطح آنها را تغییر داد، بنابراین این نوع پارتیشن بسیار محبوب است. کلبه شامل چهار دیوار و یک در است که البته قسمتی از دیوار چهارم در ورودی است.

معرفی پارتیشن های شیشه ای باعث بهبود راندمان کاری کارکنان می شود. دانستن اینکه آنها تحت نظارت دائمی هستند به آنها این امکان را می دهد که بیشتر روی کار خود تمرکز کنند و مراقبت بیشتری از خود نشان دهند. پارتیشن های شیشه ای نه تنها می توانند تنبلی در کار را کاهش دهند، بلکه احساس مسئولیت شما را نیز افزایش می دهند. هر دو باعث افزایش بهره وری می شوند.

انعطاف پذیری پارتیشن های شیشه ای:
پارتیشن های شیشه ای را می توان جدا کرد و در موقعیت های مختلف نصب کرد. با این حال، طراحی مجدد اتاقی با دیوارهای سنتی زمان بر و پرهزینه است. دستاورد اصلی مالی پارتیشن شیشه ای به انعطاف پذیری بالای آن مربوط می شود. با کمک نصابان و طراحان آموزش دیده نیازی به تعمیر پارتیشن شیشه ای نیست. نگهداری و تمیز کردن پارتیشن شیشه ای آسان است. تنها چیزی که نیاز دارید یک پارچه (ترجیحا میکروفایبر) است.

هزینه پارتیشن شیشه ای در مقایسه با دیوارهای جامد، پارتیشن های شیشه ای در واقع بسیار ارزان هستند. مونتاژ

diseño web

۳ بازديد
Hoy en día, el diseño de sitios web es una de las demandas importantes Diseño de sitio web, diseño de sitio web gratuito, creación de sitio web personal, creación de sitio web, diseño de sitio web con todas las facilidades, precio de diseño de sitio web (costo de diseño de sitio web), precio de diseño de sitio web con WordPress, diseño de sitio web de pedido con WordPress, empresa de diseño de sitio web, la mejor empresa de diseño de sitio web , Capacitación en diseño de sitios web, Solicitar diseño de sitios web, Solicitar un sitio de WordPress, Solicitar un sitio web, Diseño de sitios web económicos, Solicitar un sitio web profesional, Diseño de sitios web profesionales, Crear un sitio web profesional, Crear un sitio web, Comprar un sitio web, Diseñador profesional de sitios web, Solicitar un sitio web personal, precio de pedido de diseño de sitio web y equipo de diseño de sitio web de grandes y pequeñas diseño web empresas o incluso marcas personales. A raíz de este mercado caliente, el deseo de aprender este campo también aumenta día a día; Porque ahora solucionamos la mayoría de nuestras necesidades en el espacio de Internet, especialmente a través de sitios web. Ahora bien, ¿qué es el diseño de sitios web y en qué partes consiste y qué métodos existen para diseñarlo? En este artículo te explicaremos todo lo que necesitas saber en respuesta a la pregunta de qué es el diseño de sitios web; Así que quédate con nosotros hasta el final.

Diseño de sitios web versus desarrollo de sitios web
Puede parecer que las palabras "diseño" y "desarrollo" no son muy diferentes; Pero cuando se trata de lanzar un sitio web, estas dos palabras se refieren a dos métodos completamente diferentes. Diseñar un sitio web significa lanzarlo con un sistema de gestión de contenido (CMS), pero desarrollar un sitio web de cero a cien solo con programación y sin la ayuda de CMS. Ni que decir tiene que en ambos métodos podemos tener webs dinámicas y estáticas. A continuación, hablaremos de estos métodos.

Comprar alojamiento de WordPress

1. Diseño web
Para diseñar un sitio web, primero debe elegir un CMS. CMS es un sistema de administración de contenido que le brinda un panel de administración completo. Este panel no es solo para crear y publicar contenido; Más bien, con su ayuda, puede personalizar completamente la apariencia del sitio web y agregar varias aplicaciones a este sistema con la ayuda de varios complementos.

CMS es un sistema programado; Significa que cuando inicia este sistema, activa tanto el lado del servidor como el lado del usuario. Por lo tanto, no hay necesidad de programación o codificación en el diseño de sitios web con CMS; A menos que, a su discreción, desee realizar un cambio especial en la apariencia del sitio web con códigos CSS o Javascript o realizar cambios menores en la estructura del sitio web mediante la manipulación de códigos HTML. De lo contrario, con la ayuda de los CMS, puede abrir un sitio web completo sin una sola línea de codificación.

2. Desarrollo de sitios web
Algunas empresas son muy grandes o tienen servicios complejos y pesados. A veces esta amplitud y complejidad es tanta que las capacidades de WordPress o cualquier otro CMS no son suficientes. En este caso, en lugar del diseño de sitios web, optan por una solución más confiable, que es el desarrollo de sitios web con programación. En el desarrollo de sitios web, todo está programado de cero a cien, y no se utiliza ningún sistema de gestión de contenido prefabricado como WordPress.

Es mucho más flexible cuando toda la construcción del sitio web se realiza mediante programación. De hecho, el sitio web tendrá exactamente las características que necesita; Por lo tanto, los sitios web desarrollados son más personalizados que los sitios web de WordPress, etc. Para desarrollar el sitio web, los códigos se escriben en dos partes separadas y luego se conectan. Estas dos partes son "lado del usuario" y "lado del servidor". En el futuro, conoceremos más sobre estas secciones.

Nota: Un sitio web desarrollado con programación también diseño web alicante se denomina sitio web PHP. Es cierto que WordPress también está diseñado con PHP; Pero los sitios web PHP son aquellos para los que se han escrito códigos PHP de cero a cien; Entonces, si escucha el nombre del sitio web PHP en alguna parte, significa que el sitio web está programado.

Ventajas y desventajas del trabajo de diseño web.
¿Qué es el diseño de sitios web y para qué sirve?

El mejor CMS para el diseño de sitios web
Actualmente, existen varios CMS. A continuación, presentaremos 5 ejemplos de CMS importantes y luego señalaremos la opción más popular.

1. WordPress
Más del 42% de todos los sitios web del mundo están diseñados con WordPress. WordPress es un software de código abierto que tiene una notable flexibilidad y escalabilidad. Además, su repositorio de complementos incluye más de 58,000 complementos funcionales, cada uno de los cuales agrega más funcionalidad a este sistema.

Para aprender cómo iniciar un sitio web con la ayuda de WordPress, lea el siguiente artículo.

Diseño de sitios web con WordPress

2. Joomla
Joomla también es un CMS que se utiliza en aproximadamente el 2% de los sitios web del mundo. Este software tiene características más básicas en comparación con otros CMS; Pero configurarlo y mantenerlo requiere más conocimientos técnicos.

3. Drupal
Drupal se basa en la arquitectura API. Esta característica también lo convierte en un CMS flexible que se puede integrar con diferentes plataformas. Otras características positivas de este software incluyen sus funciones de seguridad interna.

4. Magento
Magento se enfoca en ejecutar sitios web de comercio electrónico. Incluso si la cantidad de productos y servicios del sitio web es grande, este CMS puede responder a sus necesidades; Pero la configuración inicial, la personalización y la lista de productos lleva un poco de tiempo.

No te pierdas el siguiente artículo para seguir los pasos completos del diseño de un sitio web.

¿Cómo hacer una tienda en línea?

5. Wix
Wix es otro CMS para el diseño de sitios web que tiene relativamente muchas limitaciones; Por lo tanto, es más adecuado para sitios web que tienen funciones simples. Vale la pena mencionar que la interfaz de usuario de Wix es fluida y cómoda para las personas que no tienen experiencia con CMS.

los mejores cms
¿Cuáles son los mejores sistemas de gestión de contenido?

Mejor elección; Diseño de sitios web con WordPress
Entre los CMS que vimos anteriormente, WordPress es la opción más popular y confiable; ¿Por qué? porque ha cubierto casi la mitad de los sitios web de todo el mundo; Por esta razón, tiene plantillas y complementos más diversos. Además, hay muchos recursos educativos y documentación disponibles para WordPress. Encuentre un diseñador de sitios web de WordPress Expert Clay también es mucho más fácil que encontrar expertos de otros CMS; Por lo tanto, incluso si no tiene acceso al diseñador de su sitio web más adelante, será fácil encontrar otro experto. Además, los usuarios no técnicos pueden utilizar fácilmente su interfaz de usuario fluida y sencilla.

Cabe decir que WordPress puede satisfacer las necesidades de todas las industrias. No importa si quieres un simple sitio web de empresa o un blog, tienda, sitio web educativo, etc., en cualquier caso, puedes contar con WordPress para lanzar tu sitio web pequeño, grande o mediano; A menos que su sitio web requiera características especiales o sea demasiado grande para que WordPress lo maneje. En ese caso, debe optar por la programación del sitio web.

¿Conoces los mejores creadores de tiendas gratis? ¿Cuál es más práctico que otros y tiene más funciones? Lea el artículo a continuación.

Cinco creadores de tiendas gratuitos populares y ampliamente utilizados

¿Qué es el diseño y desarrollo de sitios web?
El proceso de creación y mantenimiento de un sitio web y la publicación de contenido en él se denomina diseño y desarrollo de sitios web. Un rendimiento potente y estándar, junto con una apariencia diseño web hermosa y fácil de usar, son las principales características de los sitios web; Por esta razón, la mayoría de las veces, el equipo de diseño del sitio web incluye dos grupos técnicos y de diseño. El equipo técnico trabaja en la solidez técnica del sitio web y el equipo de diseño trabaja en su atractivo visual.

Tipos de diseño de sitios web basados ​​en la flexibilidad
El diseño de un sitio web puede ser estático o dinámico en función de la flexibilidad que requiera cada sitio web, que conoceremos más adelante.

1. Dinámica
El sitio web dinámico contiene información y contenido que cambia constantemente. Ahora bien, estos contenidos pueden ser artículos de blog que se publican varias veces a la semana o productos que se añaden y eliminan o se modifican sus especificaciones. Los sitios web dinámicos también se denominan sitios web "basados ​​en bases de datos".

2. estático
Si un sitio web contiene información constante y siempre muestra la misma información a los usuarios, se llama estático. Por supuesto, la información de los sitios web estáticos también se puede cambiar; Pero para cambiarlos, tienes que tocar los códigos directamente. Además, por lo general, las empresas optan por un sitio web estático que no necesita cambiar su contenido. Por ejemplo, muchos sitios web corporativos son estáticos.

Estos sitios web solo contienen información de Diseño de sitio web, diseño de sitio web gratuito, creación de sitio web personal, creación de sitio web, diseño de sitio web con todas las facilidades, precio de diseño de sitio web (costo de diseño de sitio web), precio de diseño de sitio web con WordPress, diseño de sitio web de pedido con WordPress, empresa de diseño de sitio web, la mejor empresa de diseño de sitio web , Capacitación en diseño de sitios web, Solicitar diseño de sitios web, Solicitar un sitio de WordPress, Solicitar un sitio web, Diseño de sitios web económicos, Solicitar un sitio web profesional, Diseño de sitios web profesionales, Crear un sitio web profesional, Crear un sitio web, Comprar un sitio web, Diseñador profesional de sitios web, Solicitar un sitio web personal, precio de pedido de diseño de sitio web y equipo de diseño de sitio web empresas o negocios (como servicios y números de contacto y direcciones). A veces esta información no cambia de un año a otro; Por lo tanto, no necesitan un sitio web dinámico. Mientras tanto, lo importante es que los sitios web mencionados también deben mantenerse y respaldarse para que no dejen de estar disponibles.

راهکارهای کلیدی بهینه سازی و سئو سایت

۴ بازديد
خوب، برای اینکه سایت شما بهترین موقعیت را در بین هزاران وب سایت دیگر که توسط موتورهای جستجو مشاهده و تجزیه و تحلیل می شوند را به دست آورد، باید از استراتژی های کلیدی در سایت خود استفاده کنید که به سئو و رتبه سایت شما کمک زیادی می کند. و موقعیت خوبی کسب کنید.

هر روز تکنیک های بهبود رتبه، افزایش ترافیک و الگوریتم های گوگل تغییر و بهبود می یابد و اگر از این تغییرات آگاه نباشید در معرض خطر هستید.

شاید بسیاری از شما مدیران وب سایت ندانید که بیش از 80 درصد از بازدیدکنندگان وب سایت توسط موتورهای جستجو به سایت آورده می شوند که تنها 60 درصد آن متعلق به موتور جستجوی گوگل است.ارتقای رتبه سایت شما موضوع بسیار مهمی است. نباید فراموش کرد

همانطور که در متن بالا اشاره شد، پس از طراحی سایت، کاری که باید انجام دهید تا پیشرفت سایت خود را مشاهده کنید، بررسی سئوی سایت و انجام اقدامات لازم در زمینه سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو از جمله گوگل است. . برای این کار باید استراتژی های اولیه بهینه سازی وب سایت را به خوبی بشناسید و آنها را به درستی در سایت خود اعمال کنید.

در این مقاله راهکارهایی در زمینه تولید محتوا، HTML و ساختار سایت در اختیار شما قرار می دهیم تا با یادگیری و پیاده سازی آن ها در سایت خود رتبه خوبی را در موتورهای جستجو کسب کنید.

راه حل های کلیدی برای بهینه سازی وب سایت

2

کیفیت محتوا

اولین تصمیم در یک سری از تصمیمات کلیدی بهینه سازی وب سایت، تولید محتوای با کیفیت است. اهمیت محتوا هزاران بار در مقالات مختلف ذکر شده است. وقتی محتوای جامع و با کیفیتی را در وب سایت خود تولید می کنید، بدون شک کاربران را جذب خواهید کرد.

نکته مهمی که در تولید محتوا باید به آن توجه کرد حجم و خدمات seo تعداد کلماتی است که در محتوای خود استفاده می کنید. بدون شک محتوای 2000 کلمه ای بازخورد بهتری نسبت به محتوای 800 کلمه ای دارد زیرا در آن محتوا از سیر گرفته تا پیاز هر آنچه می خواستید مخاطبانتان بدانند را ارائه کرده اید اما در محتوای 800 کلمه ای تلاش کرده اید. همه چیز را به طور خلاصه بگویید وگرنه به مواردی اشاره نکرده اید.

خود را به جای کاربری قرار دهید که مطالب جامع و با کیفیت را در سایت رقیب شما خوانده است و همان مطالب را در حجم کمتری در سایت شما خوانده است، به کدام سایت بیشتر اعتماد خواهید کرد؟ وقت خود را در کدام سایت صرف خواهید کرد؟

انتخاب شما دقیقاً همین سایت است که محتوایی با کیفیت بهتر و جامع در اختیار شما قرار می دهد. اما راه حل های بهینه سازی محتوای وب سایت به همین جا ختم نمی شود.

3

استفاده از کلمات کلیدی در محتوا

موضوع بعدی در راهکارهای بهینه سازی وب سایت، استفاده از کلمات کلیدی در محتوای ایجاد شده است. لازم است بدانید که تحقیق کلمات کلیدی هم پایه و هم پایه سئو سایت است.

برای اینکه سایت شما توسط کلمه کلیدی یا کلیدواژه هایی که در ذهن دارید و به کمک آنها می خواهید جایگاه بالایی در نتایج موتورهای جستجو کسب کنید به درستی مورد استفاده قرار گیرد، پیشنهاد می کنیم موضوعات جداگانه ای در صفحات وب سایت خود داشته باشید. . منحصر به فرد باشید و از ایجاد چندین صفحه با محتوای یکسان برای بهینه سازی برای کلمات کلیدی مختلف اجتناب کنید. در عوض، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به صفحاتی در سایت خود که محتوای جامع و مفیدی دارند پیوند دهید و آنها را برای چندین کلمه کلیدی بهینه کنید.

طراوت و شادابی در محتوا

همیشه جدید و به روز نگه داشتن محتوای ایجاد شده در سایت یکی از کارهایی است که به افزایش بازدید سایت کمک زیادی می کند. اما یک مشکل وجود دارد و آن این است که برای ارسال این مطالب داغ و پرطرفدار باید یک صف در نظر داشته باشید.

به یاد داشته باشید که ایجاد محتوای جدید سایت نه تنها برای جذب کاربران بیشتر مهم است، بلکه محتوای شما قابلیت خزیدن و عمق جستجو را بهبود می بخشد که منجر به بهبود و ارتقای موقعیت سایت شما می شود.

به محتوایی که تولید می کنید به عنوان ابزاری برای جلب اعتماد و انتقال آگاهی بیشتر به مخاطب نگاه کنید. وقتی به محتوا به عنوان یک ابزار نگاه می‌کنید، سعی می‌کنید بیشتر از چیزی که کاربر درباره شما، محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید بداند، در اختیار او قرار دهید.



دومین راه اصلی برای بهینه سازی وب سایت که در قسمت اول به آن اشاره کردیم html است، می دانیم که باید از HTML 5 در سایت استفاده کنیم تا بتوانیم ارتباط و اصالت سایت را به موتورهای جستجو ثابت کنیم و از آن استفاده کنیم. برچسب DIV به چگونه html به بهینه سازی سایت به جای روش های قدیمی کمک می کند؟ یک سایت بهینه شده باید دارای کدهای html بهینه شده باشد، اگر از کامنت های اشتباه یا کدهایی با خطوط طولانی استفاده کرده اید که نیازی به آن نیست، باید HTML سایت را بهینه کنید، علاوه بر این باید تگ های HTML سایت خود را برای سئو بهینه کنید. اما ک

راهکار افزایش سرعت سایت

۸ بازديد
فایل های CSS و JS را به صورت ناهمزمان بارگیری می کند.
علاوه بر فایل ها، نحوه بارگذاری آنها در صفحات نیز قابل بهینه سازی است. افزایش سرعت سایت محمد جانبلاغی کدهای CSS و JS را می توان هم به صورت همزمان و هم به صورت ناهمزمان فراخوانی کرد. هنگامی که این بار به طور همزمان رخ می دهد، سرعت سایت کاهش می یابد. اما زمانی که لود ناهمزمان باشد و فقط فایل های لازم فراخوانی شود، سرعت سایت افزایش می یابد. در همان پلاگین WP Rocket و هدر فایل های استاتیک، بخش CSS/JS مسدودکننده رندر به این راه حل اختصاص داده شده است. هنگامی که گزینه های مورد نظر خود را انتخاب کردید، دکمه Save Changes را بزنید و مطمئن شوید که همه چیز به درستی بارگیری می شود.
 
بهینه سازی فایل های CSS و JS
بارگیری فایل های جاوا اسکریپت (JS) را به تعویق بیندازید.
زمانی که بارگذاری فایل های حجیم مانند جاوا اسکریپت را قطع می کنید، ابتدا فایل های دیگر سایت خیلی سریع و بدون معطلی بارگذاری می شوند و در صورت لزوم فایل های اسکریپت بارگذاری می شوند. این قابلیت در وب سایت های وردپرسی از طریق افزونه WP Rocket و تیک زدن گزینه “Deferred loading of JS files” امکان پذیر است. برای کاهش سرعت JS در سایت های دیگر، از کد زیر درست قبل از تگ body استفاده کنید.
 
افزایش سرعت سایت
کاهش زمان انتظار برای اولین درخواست از سرور سایت (Time to First Byte).
علاوه بر زمان بارگذاری فایل های سایت، عامل دیگری نیز نقش مهمی در بهبود سرعت و عملکرد سایت دارد: زمان صرف شده برای ارسال درخواست به سرور و انتظار برای شروع بارگذاری پاسخ. این زمان TTFB نامیده می شود یا زمانی که مرورگر باید قبل از دریافت اولین بایت داده یا درخواست GIDNetwork از سرور منتظر بماند. گوگل یک TTFB استاندارد زیر 200 میلی ثانیه را توصیه می کند. البته این زمان نه تنها به سرعت اینترنت شما بستگی دارد، بلکه به سرعت سرور نیز بستگی دارد.
 
زمان جستجوی DNS یا زمان پاسخ سرور را کاهش دهید.
حتی اگر صفحات سایت برای سرعت بارگذاری بهینه شده باشند، اما زمان پاسخگویی سرور کند باشد، صفحات به کندی نمایش داده می شوند. جستجوی DNS سایت شما تاثیر زیادی بر سرعت سایت دارد. اما اول از همه: DNS به زبان ساده به چه معناست؟ DNS یا Domain Name System یک پل ارتباطی بین یک میزبان و یک دامنه است و مانند یک فهرست تلفن کار می کند: برای هر شخص (دامنه یا URL) یک نام (IP) در نظر گرفته می شود.
 
زمانی که کاربر می خواهد از سایت شما بازدید کند، اولین درخواستی که ISP (ارائه دهنده خدمات اینترنتی) او از سرور مقصد می کند، آدرس IP میزبانی است که DNS روی آن تنظیم شده است. این بازه زمانی نقش بسیار مهمی در سرعت بارگذاری سایت شما دارد. به همین دلیل، توصیه می کنیم از یک ارائه دهنده سریع DNS استفاده کنید.
 
 
بسته به نیاز خود یک هاست پرسرعت و مناسب انتخاب کنید.
اکثر افرادی که فقط به دنبال طراحی برای وب سایت خود هستند ارزان ترین گزینه هاست را انتخاب می کنند. اگرچه در ابتدا که تعداد بازدید از سایت کم است مشکلی با این روش وجود ندارد، اما به محض اینکه تعداد بازدیدکنندگان سایت افزایش یافت، بهتر است هاست مناسب تری انتخاب کنید. 3 گزینه برای انتخاب هاست در ایران وجود دارد:
 
هاست اشتراکی (داخل یا خارج از ایران): این هاست ارزان ترین هاست و سرعت پایین تری نسبت به هاست های دیگر دارد.
میزبانی VPS (داخل یا خارج از ایران): VPS مخفف Virtual Private Server است. در مقایسه با هاست اشتراکی، قابلیت های فنی بیشتری دارد و خطرات امنیتی بسیار کمتری دارد.
سرورهای اختصاصی (داخل یا خارج از ایران): سرور اختصاصی یعنی هاست با منابع کاملا اختصاصی (مثلا 8 گیگابایت رم) و طبیعتا گرانترین هاست است. البته آمادگی و تدابیر فنی بیشتر نیز بر دوش شماست.
ممیزی فشرده سازی فایل سایت را بررسی کنید.
فشرده سازی فایل ها یکی از راه های افزایش سرعت بارگذاری سایت است. صفحاتی که مملو از تصاویر و مطالب دیگر هستند گاهی اوقات به 100 کیلوبایت می رسند، یعنی: بارگذاری کند و خسته کننده و کاربر از سایت شما فرار می کند! از طرفی با فشرده سازی فایل های سایت:
 
فایل های دریافتی کاربر حجم کمتری دارند و در نتیجه سرعت سایت افزایش می یابد.
زمان انتظار مردم کاهش می یابد و رضایت آنها از وب سایت شما افزایش می یابد.
رتبه سایت در موتورهای جستجو (سئو سایت) بهبود می یابد.
از ابزار GIDNetwork برای ارزیابی تراکم پذیری وب سایت استفاده کنید. این نتایج می تواند بعداً به عنوان یک سطح اندازه گیری فشرده سازی استاندارد مورد استفاده قرار گیرد.
 
بهبود سرعت فنی سایت
به نتایج زیر دقت کنید. برای بهبود سرعت سایت در اینجا می توانید ببینید که با ابزاری که در سایت محمد جانبلاغی برای افزایش سرعت معرفی شده است مانند Gzip می توانید اندازه صفحه را به میزان قابل توجهی افزایش دهید:
 
عملیات فشرده سازی را می توان بر روی انواع فایل ها مانند HTML، CSS، جاوا اسکریپت و XML انجام داد.
 
فشرده سازی فایل های سایت با Gzip
فشرده سازی شامل فایل های مختلفی مانند CSS، HTML، JS، XML، متن های ساده و غیره است. امروزه فشرده سازی Gzip یکی از متداول ترین روش ها برای بهینه سازی وب سایت و مجلات است.
برای افزایش سرعت سایت تان و بهبود سرعت سایت به صفحه افزایش سرعت سایت و خدمات افزایش سرعت سایت محمد جانبلاغی مراجعه کنید.

خرید بک لینک چگونه است؟

۱۱ بازديد
آیا می دانید خرید بک لینک چیست؟ و کدام نوع از آنها بی خطر هستند؟ مطمئن ترین وب سایت برای خرید خرید بک لینک امن کدام است؟
زمانی که سایتی به سایت شما لینک می دهد به آن بک لینک می گویند. بک لینک ایمن لینکی است که به صورت دستی ایجاد می شود و از هیچ نوع رباتی استفاده نمی شود، لینک بیلدینگ در سایت های معتبر و با کیفیت انجام می شود و از انکر تکست صحیح استفاده می شود. بک لینک ها برای سئو بسیار مهم هستند، بنابراین اگر سایت شما کمی رقابتی باشد، بدون لینک های خوب، کسب رتبه اول تقریبا غیرممکن است.

مزایای خرید بک لینک

اگر فکر می کنید نیازی به بک لینک ندارید و می توانید از طریق موارد دیگر مانند محتوا رتبه خوبی کسب کنید، اگر سایت شما کمی رقابتی باشد، قطعا نمی توانید بدون بک لینک به صفحه اول گوگل برسید. بک لینک ها به سایت شما اعتبار و قدرت می بخشند که کلمات کلیدی شما را در نتایج جستجو ارتقا می دهد. مزایای بک لینک به شرح زیر است:

خرید بک لینک مقرون به صرفه است

با خرید بک لینک مداوم از سایت محمد جانبلاغی و مشاوره رایگان، می توانید با کمترین هزینه به بالاترین رتبه موتورهای جستجو دست پیدا کنید. بک لینک های دائمی بسیار بهتر و مقرون به صرفه تر از بک لینک های اعتباری هستند. بنابراین اگر نیاز به بهبود کلمات کلیدی خود در موتورهای جستجوی کم هزینه دارید، خرید بک لینک های دائمی سایت محمد جانبلاغی بهترین راه برای انجام این کار است.

ترافیک وب سایت را افزایش دهید

بک لینک ها ترافیک وب سایت شما را افزایش می دهند و ترافیک بیشتر به معنای آوردن مشتریان جدید و سود بیشتر از وب سایت است. بک لینک با تبلیغ کلمات کلیدی شما در نتایج جستجو و کاربرانی که لینک سایت شما را به سایت لینک شده شما می بینند و وارد سایت شما می شوند و از خدمات و محصولات سایت شما استفاده می کنند.

فهرست سریع صفحات سایت

بک لینک ها به سایت شما کمک می کنند تا ربات های موتورهای جستجو همیشه در سایت شما حضور داشته باشند و اگر مقاله، محصول یا صفحه ای اضافه کنید، آن را به سرعت ایندکس می کنند.

افزایش اعتبار دامنه

بهترین راه برای افزایش اعتبار دامنه وب سایت، بک لینک است و هر چه دامنه اعتبار وب سایت شما بیشتر باشد، امتیاز سایت شما بهتر و قدرتمندتر برای کسب رتبه اول، فهرست سریع صفحه جدید، رتبه خوب برای مقالات و محصولات قبل از سئوی سایت آن است. محصول یا صفحه

آیا خرید بک لینک خطرناک است؟

امنیت خرید بک لینک بستگی به نحوه ساخت آن دارد. اگر لینک های خود را با ربات می سازید بدون شک امن نیست زیرا ربات های لینک بیلدینگ مدت ها پیش برای گوگل شناسایی شده اند و جز ضرر هیچ سودی برای سایت ندارند. خرید بک لینک های ایمن باید به صورت دستی توسط تیم حرفه ای محمد جانبلاغی (بدون استفاده از ربات)، دائمی و از سایت های با کیفیت بالا ایجاد شوند.

تیم خرید بک لینک محمد جانبلاغی تمامی بک لینک ها را به صورت مداوم و دستی برای مشتریان ایجاد می کند که با دنبال کردن انکرهای مناسب و ایجاد لینک در وب سایت های باکیفیت و با بهترین قیمت و کیفیت وب سایت کلمه کلیدی، دامنه و صفحه اتوریتی شما را بهبود می بخشد. خواهد بود
اگر اتصال طبیعی باشد،
هیچ به‌روزرسانی Google نمی‌تواند آن را شناسایی کند. بسیاری از افراد در لایه دوم از ربات ها برای ایندکس سریع بک لینک ها استفاده می کنند که نتیجه آن ایندکس شدن حجم زیادی از بک لینک ها در لایه اول است که در مدت زمان کوتاهی رتبه شما را در نتایج جستجو افزایش می دهد اما خیلی زود رتبه شما از دست می رود.
لینک بیلدینگ باید طبیعی باشد و نمایه سازی بک لینک باید طبیعی باشد، یعنی زمانی که یک لینک ایجاد می شود، به جای استفاده از خزنده، خود را ایندکس کند.

نکات بسیار مهم برای برای خرید بک لینک از سایت محمد جانبلاغی

اگر قصد خرید بک لینک از سایت محمد جانبلاغی را دارید، حتما این نکات را رعایت کنید تا بهترین نتیجه را از خرید بک لینک بگیرید:

خرید بک لینک دائمی به جای بازخورد اعتباری

هنگام خرید بازخورد اعتباری از یک سایت، همیشه باید آن را تمدید کنید، زیرا در غیر این صورت حذف می شوند و حذف تعداد زیادی بازخورد به معنای از دست دادن رتبه سایت است. حتی اگر سایتی از تمام صفحات خود به صورت رایگان به شما لینک می دهد، به آن اجازه ندهید، زیرا گوگل می داند که نیازی به سایت دیگری برای لینک دادن به سایت شما از تمام صفحات آن نیست.

در تماس باش

اگر کلمه کلیدی شما در صفحه پنجم، چهارم، سوم یا دوم گوگل قرار دارد، برای رسیدن به صفحه اول به تعداد زیادی بک لینک نیاز دارید. وقتی به صفحه اول و لینک های 1 تا 3 می رسید، هنوز به بک لینک نیاز دارید، اما به تعداد کم برای حفظ رتبه خود. وقتی به لینک اول در صفحه اول گوگل رسیدید، لینک سازی را متوقف کنید، بدون شک رقبای شما جای شما را خواهند گرفت.

گزارش و بازخورد با هم

فکر نکنید که می توانید تنها با گزارش یا فقط بک لینک به رتبه یک برسید

از کجا می توانم خرید بک لینک بخرم؟
پاسخ به این سوال را می توان در سه نکته خلاصه کرد:

1- ابتدا از سایت هایی بک لینک بخرید که منبع بک لینک آن ها زیاد نیست (مثلا سایتی که 50 لینک به سایت های دیگر در صفحه اصلی خود دارد انتخاب چندان مناسبی برای خرید بک لینک نیست یا وبلاگ هایی که در Do خود نظرات دارند. انتخاب نکنید، هزاران پیوند وجود دارد). متاسفانه سایت هایی که لینک سایت های خارجی را می فروشند اغلب به گونه ای عمل می کنند که در وبلاگ سایت های خارجی (که معمولا غیر فعال هستند) نظری حاوی لینک سایت شما می گذارند. این نظر ممکن است برای مدت کوتاهی در این وبلاگ باقی بماند و سپس توسط مدیر وبلاگ به عنوان هرزنامه شناسایی و حذف شود و حذف بازخورد به سایت شما آسیب می رساند. پس از این سایت ها دوری کنید.

2- دوم اینکه یک سایت فعال برای خرید رفرال انتخاب کنید. به راحتی می توانید تاریخ آخرین مقاله منتشر شده توسط یک سایت را مشاهده کنید. طبیعتا سعی کنید سایت هایی را انتخاب نکنید که برای مدت طولانی (یک هفته یا بیشتر) به روز شده اند.

3- از جایی بک لینک بخرید که از قبل لیستی از سایت هایی که قرار است بک لینک شما در آن ها قرار داده شود به شما می دهد و با توجه به دو توضیح قبلی خودتان سایت ها را بررسی کنید. همچنین خرید بک لینک به سایت هایی با زبان مشترک با وب سایت شما و در مرحله بعد با موضوعی نزدیک به وب سایت شما می تواند تاثیر بهتری در رتبه گوگل سایت شما داشته باشد.



صفحه خرید بک لینک سایت محمد جانبلاغی دارای بیش از 200 وب سایت ایرانی فعال و قابل اعتماد است که روزانه به روز می شوند و لینک های خروجی کمی دارند و تمامی صفحات آنها در گوگل ایندکس شده است، در بسته های خرید بک لینک محمد جانبلاغی مختلف لینک های عمومی و لینک های تخصصی با تعداد سایت های مختلف با بودجه های مختلف ( لیست سایت های خرید بک لینک هر بسته را می توان قبل از خرید بک لینک برای شما مشاهده کرد) آماده است تا به بهبود رتبه سایت شما در گوگل کمک کند.

همچنین امکان خرید بک لینک دائمی در سایت محمد جانبلاغی وجود دارد. به این ترتیب مقاله ای حاوی ارائه خدمات و محصولات سایت شما که حاوی بک لینک به سایت شما نیز می باشد در سایت خرید بک لینک محمد جانبلاغی که در پکیج خریداری شده شما موجود است قرار داده می شود.

آموزش فروش

۱۵ بازديد
قبلاً در مورد فروش صحبت کردیم و گفتیم که فروش مستقیماً بر روی مشتری، انتخاب مشتری و سلیقه مشتری تأثیر می گذارد. همه ما می دانیم که همه بازاریابان نگران فروش بیشتر هستند. اگر می خواهید با روش های فروش بیشتری آشنا شوید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

تکنیک های فروش موفق:
1- شناخت مشتری:
شناخت مشتری اولین قدم برای فروش موفق است. وقتی چندین مشتری دارید، قطعاً هر یک از آنها انتظاراتی از شما دارند و شما باید بتوانید تمام نیازهای آنها را برآورده کنید تا اعتماد آنها را جلب کنید، آنها نیستند، منظورم این است که همه آنها از شما خرید نمی کنند. پس سعی کنید ابتدا مشتری همیشگی خود را بشناسید.

اگر می خواهید در مورد فروش بیشتر بدانید: تفاوت بین فروش و بازاریابی چیست؟

2- با مشتریان خود دوستانه رفتار کنید:
وقتی با مشتریان خود صحبت می کنید، به آنها احساس صمیمیت نشان دهید. همانطور که می دانید احترام برای همه مشتریان بسیار مهم و ارزشمند است و از کسانی خرید می کنند که درست و صمیمانه رفتار می کنند و برای آنها ارزش قائل هستند. سعی کنید مشتریان با شما احساس راحتی کنند.

3- محصولات با کیفیت بالا:
اگر می خواهید در فروش فریلنسری موفق باشید باید از محصولات با کیفیت استفاده کنید. زمانی که محصولات شما از کیفیت بالایی برخوردار باشند، مسلم است که مشتریان به جای یک کالا، چندین کالا را از شما خریداری خواهند کرد. در برخی موارد حتی محصولات شما را به افراد دیگر توصیه می کنند. بنابراین محصولات با کیفیت بسیار مهم هستند.

کسب اطلاعات بیشتر: برخی از فعالیت های مهم برای نظارت بر نقاط ضعف و قوت سیستم فروش

4- پیگیر باشید:
وقتی محصولی را به مشتریان خود می فروشید، خوب بودن یا نبودن آن را پیگیری کنید، زیرا هدف شما فقط فروش محصول نیست، هدف شما جلب رضایت مشتریان است. و می توانید ضمن تشکر از خرید محصول و شرکت شما، از آنها با یک پیام کوتاه کوتاه بخواهید. با این روش می توانید به میزان رضایت مشتری از خود و محصولات پی ببرید. این یکی دیگر از تکنیک های مهم برای فروش موفق است.

5- نیازهای مشتریان خود را بشناسید:
نکته مهم در فروش موفق این است که بتوانید نیازها و خواسته های مشتریان خود را به خوبی شناسایی کنید. شما باید بدانید که مشتریان از شما چه می خواهند تا بتوانید مطابق میل آنها محصولاتی را ارائه دهید. سعی کنید به خوبی به صحبت های مشتریان خود گوش دهید. زیرا همه هنر شنیدن خوب را ندارند، اما اگر بتوانید حرف مشتریان را بفهمید و سلیقه آنها را بدانید، قطعا در نیمه راه یک فروش موفق هستید.

بیشتر بخوانید: بیع چیست و فروشنده کیست؟

6- استفاده از شبکه های اجتماعی:
برای افزایش فروش خود می توانید از گزینه تبلیغات استفاده کنید. همانطور که می دانید امروزه همه افراد از طریق شبکه های اجتماعی درآمد خوبی دارند، بنابراین می توانید محصولات و کالاهای خود را در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و فیسبوک تبلیغ کنید و درآمد خود را افزایش دهید.

7- منصف باشید:
هنگام ارائه کالاها و خدمات خود، آنها را منصفانه قیمت گذاری کنید. زیرا اکثر مشتریان نمی توانند هزینه بسیار بالایی را برای محصولات شما بپردازند و به دلیل قیمت بالای محصولات شما مشتریان خود را از دست می دهید. اما اگر قیمت شما منصفانه باشد، حتی مشتریان جدید شما نیز به مشتریان دائمی تبدیل خواهند شد و این به موفقیت شما در فروش کمک می کند.

9- هنگام اشتباه عذرخواهی کنید:

وقتی اشتباه می کنید یا با مشتری بد صحبت می کنید، حتما عذرخواهی کنید. زیرا فکر نکنید که اگر اشتباهی را به مشتریان بپذیرید، آنها را از دست خواهید داد، بلکه آنها از این کار شما خوشحال می شوند و شما را فردی با شخصیت خطاب می کنند. البته ممکن است اشتباه وارد کردن محصول اشتباه باشد، پس تا دیر نشده عذرخواهی کنید.

اگر دوست دارید در مورد بازاریابی بخوانید: انواع بازاریابی

نتیجه:
در این مقاله در مورد فروش موفق صحبت کردیم و راه حل ها را به شما گفتیم. قطعا اگر این توصیه ها را رعایت کنید می توانید درآمد خوبی کسب کنید.

https://paxtonubgl18406.blogocial.com/--52103605
https://milozejn28517.blogminds.com/-15171012
https://remingtonhotx63951.ampblogs.com/--53275304
https://griffinhvei06395.onesmablog.com/--56356328
https://rylanhsxa74224.pointblog.net/--57188115
https://erickvphx97754.shotblogs.com/-31036843
https://dominickdkpu51740.thezenweb.com/--53875765 
https://rafaeloxcg96285.suomiblog.com/-32553412
https://simontrng44332.pointblog.net/--57188152
https://remingtonzdhl18406.full-design.com/--59682755
https://elliotiqua73062.blog5.net/58312322/آموزش-فروش
https://mylesbgkn29517.full-design.com/--59682773
https://trevorrjym44210.ampedpages.com/--44759575
https://angelotafi07321.ampedpages.com/--44759577
https://erickpgxn92693.tinyblogging.com/--59732159
https://brookslquy63951.dbblog.net/48192099/آموزش-فروش
https://cruzvbgj17396.fitnell.com/57218002/آموزش-فروش
https://martinvrgb06209.diowebhost.com/71678587/آموزش-فروش
https://andresejnq30639.ezblogz.com/48145029/آموزش-فروش
https://gunnerneuk81582.designertoblog.com/47746429/آموزش-فروش
https://knoxakes40739.designertoblog.com/47746430/آموزش-فروش
https://mariohfxo40639.bluxeblog.com/48360627/آموزش-فروش
https://manueldjrh33321.blogs-service.com/47613434/آموزش-فروش
https://josueqwad85173.blogs-service.com/47613435/آموزش-فروش
https://sethinrv52840.bluxeblog.com/48360638/آموزش-فروش
https://edwinzejm28407.articlesblogger.com/39566098/آموزش-فروش 
https://lukaspxek17396.arwebo.com/39482986/آموزش-فروش
https://angeloqqzd84173.bloggin-ads.com/39698335/آموزش-فروش
https://kylerelqu41739.articlesblogger.com/39566138/آموزش-فروش
https://jeffreyouyb84173.blogpostie.com/39203319/آموزش-فروش
https://angelolsxb84063.blogprodesign.com/38944167/آموزش-فروش
https://kamerongnsw62844.blogdigy.com/-31093117
https://edwintpio29518.mybjjblog.com/-31285095
https://edwintpio29518.mybjjblog.com/-31285096
https://andersonaipv63963.tblogz.com/-31762697
https://andersonaipv63963.tblogz.com/-31762700
https://chancexbgj17306.uzblog.net/-31544531
https://garretthmqu51740.canariblogs.com/-32650364
https://fernandopuyc84073.qowap.com/76251353/آموزش-فروش
https://arthurafko29862.canariblogs.com/-32650384
https://jeffreyxity63951.dsiblogger.com/48309904/آموزش-فروش
https://tysonuzeh06395.blog2learn.com/64623857/آموزش-فروش
https://rafaelmift52198.ka-blogs.com/70249182/آموزش-فروش
https://paxtoncief07434.blogofoto.com/47790364/آموزش-فروش
https://finnhmqu51730.jiliblog.com/74895713/آموزش-فروش
https://louisrwbe95174.getblogs.net/48022984/آموزش-فروش
https://andreshnsx62841.dsiblogger.com/48309937/آموزش-فروش
https://waylonstpb85173.fireblogz.com/47699174/آموزش-فروش
https://emiliootyb84073.widblog.com/71318615/آموزش-فروش
https://josueqvad85174.timeblog.net/52709269/آموزش-فروش
https://franciscorzfj17408.aioblogs.com/70577438/آموزش-فروش
https://shanesxbf96184.blogofoto.com/47790407/آموزش-فروش
https://chancevpka73024.blogdon.net/-33367982
https://raymondnswa74062.fireblogz.com/47699240/آموزش-فروش
https://griffingkps41730.amoblog.com/-38886494
https://rafaelfmru51840.total-blog.com/-42294168
https://beauidyd85175.widblog.com/71318698/آموزش-فروش
https://zanderhlps41739.blogacep.com/21741486/آموزش-فروش
https://juliusxbfj07395.collectblogs.com/62726576/آموزش-فروش
https://devinjosv51840.blogadvize.com/22442170/آموزش-فروش
https://johnnyidwl70469.blogdon.net/-33368061
https://beauhnsz09756.bloggerbags.com/21791484/آموزش-فروش
https://zaneovae85173.blogkoo.com/-36491405
https://emilianootyb84062.bloggosite.com/22397665/آموزش-فروش
https://brooksbrkb98765.blogrelation.com/22301390/آموزش-فروش
https://jaspermrwa71284.total-blog.com/-42294249
https://marcoszvf23062.blogoscience.com/22312409/آموزش-فروش
https://brookslquz73962.alltdesign.com/-37378486
https://danteydhk18406.blogrenanda.com/22361388/آموزش-فروش
https://chancewrat62951.blogthisbiz.com/22164433/آموزش-فروش
https://dallasqwaf95274.blue-blogs.com/22254819/آموزش-فروش
https://eduardoleko39628.blogacep.com/21741574/آموزش-فروش
https://beckettinsv52840.csublogs.com/22213147/آموزش-فروش
https://trentonxcgj07396.atualblog.com/22260491/آموزش-فروش
https://beckettkquy63951.blogadvize.com/22442278/آموزش-فروش
https://rowanmswa74062.dailyhitblog.com/22073431/آموزش-فروش
https://archerityd84175.bloggerbags.com/21791562/آموزش-فروش
https://collindinr40639.is-blog.com/22557475/آموزش-فروش
https://spenceromoi18407.blogoscience.com/22312480/آموزش-فروش
https://finnhocx98517.loginblogin.com/22470624/آموزش-فروش
https://juliusaxsm93726.bloggosite.com/22397768/آموزش-فروش
https://codykcyt76542.mdkblog.com/22073193/آموزش-فروش
https://knoxemrv51740.mybuzzblog.com/22020740/آموزش-فروش
https://remingtonhnru52840.blogproducer.com/22431945/آموزش-فروش
https://jaidenejos40629.thenerdsblog.com/21933000/آموزش-فروش
https://holdenuzdi06395.blogrelation.com/22301485/آموزش-فروش
https://cruzdkpt51739.theobloggers.com/22436833/آموزش-فروش
https://devinwjqh44184.blogsidea.com/22471111/آموزش-فروش 
https://israelsbgk17306.ttblogs.com/22001436/آموزش-فروش
https://emiliollga11100.blogrenanda.com/22361490/آموزش-فروش 
https://collinmuzd85173.vblogetin.com/21944570/آموزش-فروش
https://tysonigzj17396.blogthisbiz.com/22164534/آموزش-فروش
https://cashrxbf96284.win-blog.com/22525351/آموزش-فروش
https://sethqvad84173.worldblogged.com/22128015/آموزش-فروش
https://zionvdim18406.blue-blogs.com/22254928/آموزش-فروش
https://garrettygmq30628.yomoblog.com/22445626/آموزش-فروش
https://chanceuael27406.csublogs.com/22213270/آموزش-فروش
https://trentonpyad95184.jaiblogs.com/42946477/آموزش-فروش 
https://sergioafkn29517.dailyhitblog.com/22073528/آموزش-فروش
https://griffinpxbf95284.blogzag.com/61571602/آموزش-فروش
https://rowanouyc84063.imblogs.net/66618578/آموزش-فروش
https://deanfkps41739.develop-blog.com/22407025/آموزش-فروش
https://zanehoux62407.look4blog.com/56290707/آموزش-فروش
https://milobhmb00876.is-blog.com/22557604/آموزش-فروش
https://caidenqwae85174.designi1.com/38674394/آموزش-فروش
https://edgarxdhk18406.loginblogin.com/22470744/آموزش-فروش
https://lorenzoains40739.ivasdesign.com/38868850/آموزش-فروش
https://manuelrvae09875.livebloggs.com/22448218/آموزش-فروش
https://collinjpvz74062.educationalimpactblog.com/39023638/آموزش-فروش
https://sethwchl17406.mdkblog.com/22073324/آموزش-فروش
https://daltonusmr40639.link4blogs.com/39122256/آموزش-فروش
https://andresxkqu52124.mybuzzblog.com/22020867/آموزش-فروش
https://miloklzi44429.mybloglicious.com/38496921/آموزش-فروش
https://elliotgnsw52840.theobloggers.com/22436961/آموزش-فروش
https://rafaeluzei07395.topbloghub.com/22492371/آموزش-فروش
https://arthurejow98888.aboutyoublog.com/21123219/آموزش-فروش
https://waylonpyei32211.blog5star.com/21290912/آموزش-فروش
https://dallasdffa24973.win-blog.com/22525469/آموزش-فروش
https://judahrzdh06395.vblogetin.com/21944710/آموزش-فروش
https://damienqydi07396.blogginaway.com/21373552/آموزش-فروش
https://messiahmkfx09876.digiblogbox.com/42552730/آموزش-فروش
https://cashthwk70369.blogolenta.com/21688878/آموزش-فروش
https://donovanswae95274.jaiblogs.com/42946590/آموزش-فروش
https://fernandopuyc84073.blogzag.com/61571727/آموزش-فروش
https://zandervdim28407.blogripley.com/21416859/آموزش-فروش
https://alexisagko29517.look4blog.com/56290803/آموزش-فروش
https://milochmp39628.dreamyblogs.com/21045885/آموزش-فروش
https://jasperbgko29518.blogstival.com/39215688/آموزش-فروش
https://emilianojbsj43295.frewwebs.com/21329044/آموزش-فروش  
https://gunnerglpt51740.imblogs.net/66618727/آموزش-فروش
https://beckettglpt41730.myparisblog.com/19802040/آموزش-فروش
https://devinnswz73962.designi1.com/38674583/آموزش-فروش
https://johnathanipui42218.slypage.com/21314096/آموزش-فروش
https://elliottinsw62841.link4blogs.com/39122407/آموزش-فروش
https://cristianjuqx63951.webbuzzfeed.com/21308463/آموزش-فروش
https://kameronbxtn65432.post-blogs.com/38790526/آموزش-فروش
https://deanigbt87543.59bloggers.com/20913900/آموزش-فروش
https://mariocjos51730.bligblogging.com/21605055/آموزش-فروش
https://marioifcw38271.mybloglicious.com/38497067/آموزش-فروش
https://tituskhzs88766.bloginder.com/22225683/آموزش-فروش
https://beaufnsw62841.review-blogger.com/38897900/آموزش-فروش
https://elliotltyc84063.blog-mall.com/21527147/آموزش-فروش
https://damienlqvz73962.blog2news.com/21312493/آموزش-فروش
https://rafaeldkpt51739.blogdal.com/22157492/آموزش-فروش
https://andrelduk32210.blogolenta.com/21689034/آموزش-فروش
https://cesarrxbe95174.get-blogging.com/22576651/آموزش-فروش
https://cruzwcgk18306.blogginaway.com/21373710/آموزش-فروش
https://knoxvblq31840.targetblogs.com/22437344/آموزش-فروش
https://daltonzzrv52840.activoblog.com/17901061/آموزش-فروش
https://remingtonzncq92681.blogripley.com/21417021/آموزش-فروش
https://dallasnrva73062.bleepblogs.com/22578436/آموزش-فروش
https://angelomtyc84063.blogsuperapp.com/21246405/آموزش-فروش
https://trentonzejm28517.blogoxo.com/17906233/آموزش-فروش
https://trentonfvky36925.dreamyblogs.com/21046072/آموزش-فروش
https://messiahqlcs86532.blog-ezine.com/17872463/آموزش-فروش
https://dominickrbim18407.dgbloggers.com/21156845/آموزش-فروش
https://lanexchk17306.frewwebs.com/21329211/آموزش-فروش
https://arthurdinq30628.blogscribble.com/17887765/آموزش-فروش
https://arthurgoty73951.theideasblog.com/19712318/آموزش-فروش
https://lukasouze95284.blogtov.com/17896085/آموزش-فروش
https://deanqxfw89985.myparisblog.com/19802214/آموزش-فروش
https://brooksrydh06295.digitollblog.com/17854486/آموزش-فروش
https://marcoidxi10990.webbuzzfeed.com/21308597/آموزش-فروش 
https://judahkqvz73951.creacionblog.com/17891325/آموزش-فروش
https://caidenotxc84073.59bloggers.com/20914061/آموزش-فروش 
https://edwinwbgk17306.tusblogos.com/17800771/آموزش-فروش
https://lorenzoouze95187.bligblogging.com/21605202/آموزش-فروش
https://angelohoux62951.dm-blog.com/17863866/آموزش-فروش
https://andrejptx62951.weblogco.com/17844802/آموزش-فروش 
https://archermtzc85174.blog-mall.com/21527298/آموزش-فروش
https://marcoflpt40739.smblogsites.com/17836025/آموزش-فروش
https://arthurcwim28407.bloginder.com/22225850/آموزش-فروش
https://ricardoyfko39517.blogoxo.com/17906360/آموزش-فروش
https://jeffreyhbwi07331.ourcodeblog.com/17900780/آموزش-فروش
https://riverdkpt51410.bleepblogs.com/22578576/آموزش-فروش
https://juliusxflp39528.eedblog.com/17869142/آموزش-فروش
https://augustinrv52841.elbloglibre.com/17898968/آموزش-فروش
https://colliniotx62951.theisblog.com/18006541/آموزش-فروش
https://jaideniotx63851.blog-ezine.com/17872604/آموزش-فروش
https://griffinsydi71130.blog2freedom.com/17853044/آموزش-فروش
https://waylonlpuy63951.blogscribble.com/17887906/آموزش-فروش
https://andretysy63952.techionblog.com/17884453/آموزش-فروش
https://lorenzoszfu62841.madmouseblog.com/17875732/آموزش-فروش
https://felixowcr51740.buyoutblog.com/17866500/آموزش-فروش
https://damienubfk17306.blogitright.com/17896696/آموزش-فروش 
https://troynrwa73062.ja-blog.com/17806607/آموزش-فروش
https://codyxchk17406.digitollblog.com/17854620/آموزش-فروش
https://chancehnsw62951.blogunok.com/18027098/آموزش-فروش
https://remingtonelrv52840.blazingblog.com/17880714/آموزش-فروش
https://cruzqjcs87406.creacionblog.com/17891482/آموزش-فروش
https://judahkpux62951.blogdosaga.com/17888533/آموزش-فروش
https://manuelhrwa73062.blogpixi.com/18038197/آموزش-فروش
https://josuevwvq88999.azzablog.com/17890665/آموزش-فروش 
https://jaidenhmqt51730.blogchaat.com/17836153/آموزش-فروش
https://johnnytbhl18406.tusblogos.com/17800935/آموزش-فروش
https://ricardotjps51739.snack-blog.com/17908158/آموزش-فروش
https://edgarpxch96285.blogsvila.com/17904059/آموزش-فروش
https://trentonzpgu25814.smblogsites.com/17836183/آموزش-فروش 
https://daltonsafi07395.weblogco.com/17844970/آموزش-فروش
https://eduardopguj70369.bloggerchest.com/17914795/آموزش-فروش
https://titusaglp39518.blogdeazar.com/17896806/آموزش-فروش
https://troysycg96285.blogdanica.com/17921695/آموزش-فروش
https://ricardogfnr30629.ziblogs.com/17868491/آموزش-فروش
https://archeremru51845.eedblog.com/17869317/آموزش-فروش
https://daltoniqvy73951.blog-kids.com/17927008/آموزش-فروش
https://kylerwbfj17305.theisblog.com/18006711/آموزش-فروش
https://augustzvnf31099.onzeblog.com/17907784/آموزش-فروش
https://dallasdvli17396.sharebyblog.com/17928476/آموزش-فروش
https://cesaripuv62951.bloggip.com/17816829/آموزش-فروش
https://cristianyryc86531.nizarblog.com/17931752/آموزش-فروش
https://mylesphzs87809.blog2freedom.com/17853220/آموزش-فروش
https://connermtyd84073.wizzardsblog.com/17918340/آموزش-فروش
https://andreswae85174.tokka-blog.com/17985636/آموزش-فروش
https://martinainr40639.qodsblog.com/17872809/آموزش-فروش
https://dallascinr40628.liberty-blog.com/17896974/آموزش-فروش
https://brookstzei07395.buyoutblog.com/17866703/آموزش-فروش
https://franciscoxflp39528.blogitright.com/17896904/آموزش-فروش
https://stephenotxa74062.blogunok.com/18027315/آموزش-فروش
https://hectorjrwa84073.blog-eye.com/17901375/آموزش-فروش
https://jaidenpwbf95284.blogdosaga.com/17888759/آموزش-فروش
https://gunnerhzpf20977.blogpixi.com/18038413/آموزش-فروش
https://tysonbyqi41739.snack-blog.com/17908394/آموزش-فروش
https://elliottglqt51730.anchor-blog.com/17901976/آموزش-فروش
https://elliothcur88121.blogsvila.com/17904308/آموزش-فروش 
https://tysonjebr38111.like-blogs.com/17806916/آموزش-فروش
https://elliote*******40739.onzeblog.com/17907997/آموزش-فروش
https://raymondqvad95174.ziblogs.com/17868706/آموزش-فروش
https://rowanqyeh06285.blog-kids.com/17927221/آموزش-فروش
https://andreskrxb84062.answerblogs.com/17945898/آموزش-فروش
https://kylerfbxt38372.nizarblog.com/17931947/آموزش-فروش
https://lorenzodjor40639.wizzardsblog.com/17918533/آموزش-فروش
https://elliottphbu87739.tokka-blog.com/17985845/آموزش-فروش
 

بهترین روش برای طراحی سایت

۱۰ بازديد

بهترین راه برای ایجاد وب سایت و راه اندازی کسب و کار اینترنتی چیست؟

چگونه می توان مناسب ترین روش طراحی سایت را انتخاب کرد؟

همانطور که می دانید روش های مختلفی برای طراحی وب سایت وجود دارد. برای اینکه بتوانید از بین روش های مختلف طراحی سایت بهترین روش را انتخاب کنید کافی است بدانید که می توانید یک وب سایت با کدنویسی کامل طراحی کنید و با کدهای آماده می توانید این کار را انجام دهید.

 

شما می توانید سایت خود را با کدنویسی طراحی کنید، می توانید به طراح سفارش دهید تا با استفاده از یک CMS اختصاصی یا یک CMS منبع باز سایت را برای شما طراحی کند.

 

از CMS های متن باز که شناخته شده و پرکاربرد هستند می توان به Word Press، Joomla، Prestashop، Drupal و ... اشاره کرد.

 

البته در ادامه بحث در مورد CMS به شما توضیح می دهیم تا بدانید CMS یا سیستم مدیریت محتوا به چه معناست و آیا استفاده از آن مناسب است یا خیر؟

 

این تنوع زیاد در روش های طراحی سایت باعث سردرگمی بسیاری از افراد به خصوص کسانی می شود که تازه کار هستند و می خواهند وارد عرصه کسب و کار آنلاین شوند.

 

متأسفانه تعدادی از وب سایت ها در اینترنت وجود دارند که اطلاعات اشتباهی را برای منافع خود به مشتریان می دهند.

 

و بسیاری از افرادی که مطلع نیستند گمراه می شوند، پول زیادی خرج می کنند و وقتی متوجه می شوند که کلاه از بین رفته است، کاری از دستشان بر نمی آید.

 

به همین دلیل تصمیم گرفتم این ویدیو را تهیه کنم و آن را با شما به اشتراک بگذارم و معیارهایی را به شما معرفی کنم که با آن بتوانید مناسب ترین روش طراحی را برای وب سایت خود انتخاب کنید.

 

CMS یا سیستم مدیریت محتوا چیست؟

قبل از اینکه این معیارها را به شما معرفی کنم، ابتدا اجازه دهید CMS یا سیستم مدیریت محتوا را به شما معرفی کنم، تاریخچه CMS این است که برخی از برنامه نویسان دور هم می نشینند و برنامه ای طراحی می کنند، طراحان وب سایت می آیند و از این برنامه ها استفاده می کنند و با استفاده از اطلاعات و مهارت های تخصصی آنها با کار با این برنامه ها، آنها وب سایت هایی را برای مشتریان خود طراحی می کنند.

 

انواع CMS

CMS به دو دسته تقسیم می شود:

 

CMS تخصصی

   CMS منبع باز

cms سفارشی چیست؟

CMS اختصاصی به سیستم مدیریت محتوا گفته می شود، به عبارت دیگر برنامه ای است که شرکت های بزرگ برای خود طراحی می کنند و از آن برای طراحی سایت فقط برای مشتریان خود استفاده می کنند، در صورتی که یک CMS منبع باز این گونه نیست و این مدیریت محتوا است. سیستم های موجود در آن برای عموم باز است و هزاران برنامه نویس در رشد و توسعه CMS مشارکت دارند.

 

cms منبع باز چیست؟

همانطور که در بالا ذکر شد، CMS منبع باز به برنامه های آماده ای اطلاق می شود که در دسترس عموم است و تعداد زیادی برنامه نویس روی آن کار می کنند.

 

طراحی سایت با CMS منبع باز اغلب ارزان تر از طراحی با CMS اختصاصی است. اما گاهی اوقات بسته به سطح امکانات، سطح کیفی و قابلیت های سایت، هزینه طراحی سایت با CMS منبع باز می تواند بسیار بیشتر از روش اختصاصی باشد.

 

CMS منبع باز یا اختصاصی؟

 

در این مرحله، متوجه شده اید که استفاده از CMS برای اکثر افراد و شرکت ها راحت تر از کدنویسی داخلی است (به جز در موارد خاص). اکنون می‌خواهم معیارهایی را به شما معرفی کنم که با استفاده از آنها می‌توانید تشخیص دهید که یک CMS اختصاصی یا متن باز مناسب‌تر است و چگونه بهترین روش طراحی سایت را انتخاب کنید.

 

مناسب ترین روش برای طراحی سایت

در متن زیر شما را با معیارهای مهمی که در سرنوشت کسب و کار اینترنتی شما موثر است آشنا می کنم. موارد زیر را با دقت بخوانید تا تصمیم بگیرید کدام روش برای شما بهترین است.

 

1- اولین معیاری که باید به آن توجه کنید امنیت است، امنیت برای یک وب سایت بسیار مهم است و اگر صاحب یک وب سایت، فروشگاه اینترنتی هستید و وب سایت شما هک شده باشد اعتبار شما آسیب می بیند و ممکن است نتوانید در مقابل آن ایستادگی کنید. بنابراین پیشنهاد می کنم به این معیار توجه کافی داشته باشید.

 

اگر یادتان باشد همین چند دقیقه پیش گفتیم که CMS به دو دسته اختصاصی و متن باز تقسیم می شود و اکثر مردم فکر می کنند چون یک سری از CMS ها متن باز هستند پس امنیت کمی دارند، در صورتی که این فکر کاملا اشتباه است. .

 

بارها CMS های اختصاصی را دیده ام که امنیت بسیار پایین تری نسبت به CMS های منبع باز دارند، دلیل آن این است که CMS های اختصاصی توسط چند نفر طراحی شده اند، در حالی که CMS های منبع باز توسط هزاران نفر طراحی شده اند و کاربران زیادی دارند.

 

من می توانم با اطمینان به شما بگویم که سیستم های CMS بزرگ مانند وردپرس، جوملا، پرس شاپ و غیره دارای امنیت خوبی هستند، مشروط بر اینکه طراح وب سایت شما از اصول استاندارد طراحی وب سایت پیروی کند، اگر طراح شما زمان کافی را صرف نکرده و به اندازه کافی نباشد ممکن است سایت شما دارای مشکلات امنیتی باشد و ممکن است عوارض دیگری را تجربه کنید.

 

پس به بحث امنیت توجه کنید، به شعارهای برخی طراحان سایت گوش ندهید، برخی از طراحان هستند که می گویند CMS منبع باز امنیت پایینی دارد، اگر وقتی می روید CMS خاص آنها را از نظر امنیت بررسی کنید، خواهد دید، که بسیار مشکل وجود دارد

هر CMS، چه منبع باز یا اختصاصی، اگر طراح شما اصول استاندارد را رعایت کرده باشد، امنیت خوبی به شما می دهد و به راحتی می توانید از سایت خود استفاده کنید.

 

2- ملاک بعدی بحث امکانات است، نکته ای که شما به عنوان یک کارآفرین باید به آن توجه کنید این است که کار و وب سایت شما به تدریج رشد می کند، به تدریج به درآمد شما اضافه می شود و باید یک سری اضافه کنید. ویژگی های جدید برای سایت شما اگر سایت ما توسط شخصی ساخته شود که بعداً نمی خواهد با شما همکاری کند، با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد. بنابراین در انتخاب بهترین روش طراحی سایت حتما به بحث امکان ارتقای سایت و محدودیت هزینه توجه کنید.

 

اولین فروشگاه اینترنتی که خودم ایجاد کردم، در مرحله اول یک فروشگاه بسیار ساده بود که فقط امکان پرداخت آنلاین را داشت، اما به تدریج که درآمد کسب کردم و کسب و کارم رشد کرد، ایمیل مارکتینگ را نیز به آن اضافه کردم.

 

سئوی سایت را انجام دادم، امکان ارسال اس ام اس به سایت را اضافه کردم، لیست علاقه مندی ها را گذاشتم، پنل کاربری اضافه کردم و بسیاری موارد دیگر.

 

نکته ای که هنگام شروع کار باید به آن توجه کنید این است که شغل شما همیشه کسب و کار اصلی شما باقی نمی ماند و سایت شما باید پتانسیل ایجاد آن را داشته باشد و در طول زمان ویژگی های جدیدی به آن اضافه کند.

 

برخی از CMS ها مخصوصا CMS های تخصصی این گزینه را به شما نمی دهند و یک سری CMS با کد وجود دارد چون بسیار تخصصی هستند و فقط تعداد کمی در آن صنعت کار می کنند. برای گسترش سایت خود هزینه های بسیار بالایی از شما دریافت می کنند و این به نظر من استفاده از روشی بسیار مهم است که اگر بعداً خواستید این را گسترش دهید و امکانات سایت خود را افزایش دهید، نیازی به صرف هزینه زیادی نداشته باشید. برای اضافه کردن یک تابع ساده

 

3- سومین معیار این است که از هر روشی که برای طراحی سایت خود استفاده می کنید، آن روش باید استانداردهای سئو را داشته باشد. احتمالاً با سئو آشنایی دارید، اگر آشنا نیستید، حالا خیلی ساده به شما توضیح می دهم.

 

سئو مربوط به کارهایی است که باید در سایت خود انجام دهید و زمانی که این کارها را انجام می دهید، سایت شما در لیست نتایج موتورهای جستجو به خصوص در گوگل ظاهر می شود. کلیک کنید تا بفهمید سئو چیست.

 

سئو بسیار مهم است و به جرات می توان گفت یکی از اصلی ترین منابعی که بعداً از آن کسب درآمد خواهید کرد، سئوی همکین است. وب سایت های زیادی هستند که متاسفانه در ساختار کدنویسی خود از استانداردهای سئو پیروی نمی کنند و زمانی که صاحبان این وب سایت ها می خواهند سایت خود را سئو کنند با مشکل مواجه می شوند و متوجه می شوند که سایت آنها از سئو پشتیبانی نمی کند و یکی از منابع اصلی درآمد را از دست می دهند.

 

بنابراین، بسیار مهم است که از هر روشی که برای طراحی سایت خود استفاده می کنید، آن روش باید استانداردهای سئو را داشته باشد.

 

البته این مشکل هم وجود دارد که برخی از CMS ها مانند وردپرس استاندارد سئو را پیش نیاز ندارند، اما اگر طراح برای طراحی سایت شما مراجعه می کند، باید برای رعایت استانداردها وقت بگذارد و امکاناتی را اضافه کند. به ورد پرس این می توانید بعداً به راحتی سایت خود را بهینه کنید و در گوگل امتیاز بگیرید. برای اکثر کسب و کارها، چه بخواهید یک فروشگاه اینترنتی ایجاد کنید یا یک سایت شرکتی، شخصی یا پزشکی، همیشه باید در انتخاب بهترین روش طراحی سایت به استانداردهای سئو توجه کنید.

 

4- اما معیار چهارم، معیار هزینه چهارم است که هزینه ها را به سه دسته تقسیم کردم.

 

1) هزینه های راه اندازی سایت

 

ب) هزینه نگهداری سایت

 

ج) هزینه های توسعه وب سایت

 

الف) هزینه های راه اندازی هزینه هایی است که در ابتدای کار متحمل می شوید، طراحی وب سایت از جهاتی بسیار گران و از جهاتی ارزانتر است و چیزی که فکر می کنم برای شما جالب است این است که می توانید با ظاهر یکسان با روش های مختلف و به عنوان مثال در یک روش سایت شما یک میلیون تومان هزینه خواهد داشت اما در روش دیگر خواهید دید که باید ده ها میلیون هزینه کنید.

 

هزینه راه اندازی یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب بهترین روش طراحی سایت است. برخی افراد فرصت طلب با زیر سوال بردن کار دیگران، شما را متقاعد می کنند که فقط سایت کد شده مناسب است و هزینه های زیادی از شما دریافت می کنند. در این میان صرف هزینه های بالا در ابتدای کار می تواند بودجه شما را که باید صرف تولید محتوا، تبلیغات اینترنتی و ... شود از بین ببرد و هرگز نتوانید از سایت خود استفاده کنید.

 

این تفاوت در هزینه اغلب معقول نیست و اگر هزینه زیادی برای طراحی سایت خود با استفاده از یک روش صرف کنید، در واقع پول خود را هدر داده اید. به همین دلیل پیشنهاد می کنم به روش های الکی متوسل نشوید و سرمایه خود را هدر ندهید.

 

نکته ای که بسیار حائز اهمیت است و باید به آن توجه کنید این است که ایجاد سایت یا طراحی سایت اولین قدم شما در کسب و کار اینترنتی است که با راه اندازی وب سایت هزینه های شما شروع می شود و سپس باید وارد کانال های تلگرام شوید.

 

https://shanelton52062.blogolize.com/--56123452
https://caidenosss38494.ampblogs.com/--53092515
https://marcourni59980.pages10.com/--52621347
https://mylesmfzo92592.shotblogs.com/-30867739
https://jeffreyemty63965.tribunablog.com/-31143973
https://elliottozir41852.onesmablog.com/--56149113
https://rylaniicz31987.bloguetechno.com/--52093045 
https://israelpwch06430.blogocial.com/--51893266
https://cashvwwt38394.suomiblog.com/-32379714
https://gunneraytn04837.full-design.com/--59494124
https://brooksyywu38383.thezenweb.com/--53672981
https://johnnymlhd61504.tinyblogging.com/--59517741
https://tysonewnb47258.ampedpages.com/--44588002
https://alexismmtd85174.fitnell.com/57033704/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم 
https://zanderpwcg07675.dbblog.net/47974417/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://myleskoix11109.designertoblog.com/47547592/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://charlieokiy09764.affiliatblogger.com/68231160/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://cristianfcjj93726.blogs-service.com/47432876/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://travisjnpr28495.mpeblog.com/39451303/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://milorqsn38385.bluxeblog.com/48162899/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://marcokfuk70369.articlesblogger.com/39365088/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم 
https://lorenzoglor38382.arwebo.com/39274848/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://remingtonjubp41742.blogerus.com/39163043/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://fernandozazu96295.bloggin-ads.com/39495044/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://paxtoniaze95063.blogdigy.com/-30924806
https://rivermcrg62850.tblogz.com/-31591842
https://louisiqwb74073.mybjjblog.com/-31121716
https://manuelfcxs77675.blogprodesign.com/38766728/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://ricardogffc51616.uzblog.net/-31374592
https://juliusdbts41505.canariblogs.com/-32480409
https://gunnerwmbq92692.jiliblog.com/74725591/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://gregoryrkco31975.getblogs.net/47795410/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://raymondooic59371.blog2learn.com/64424180/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://marcosdlb85296.dsiblogger.com/48082130/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://erickmcrl04826.fireblogz.com/47497806/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://lorenzohcvp98766.aioblogs.com/70393230/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://sethfogk17397.blogofoto.com/47605434/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://ricardoefxq44221.acidblog.net/47565111/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://messiahprog33321.xzblogs.com/58297274/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://archerisag07407.free-blogz.com/63754723/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://kylerccay49494.widblog.com/71122428/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://donovaneidu26936.collectblogs.com/62548566/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://cruzfztl92604.isblog.net/-34187702
https://connerzsfi06278.blogdon.net/-33197971
https://cruzxoew59493.blogkoo.com/-36168178
https://andreskoor51840.alltdesign.com/-37207393
https://zandervjvg71479.amoblog.com/-38715889
https://jaidenlnmf69258.blog-gold.com/22217033/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://remingtonaysm65559.total-blog.com/-42124085
https://rowantltg93726.atualblog.com/22053189/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://johnathankcul82593.blog-a-story.com/22201245/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://johnnyuzwq15937.ambien-blog.com/22166755/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://andresqnhe44545.blogacep.com/21537203/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://hectorbmqt40628.bloggerbags.com/21587611/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://louisgmsw62951.bloggerswise.com/22127920/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://spenceroagl18529.bloggosite.com/22191174/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://chancezsyu25925.blogproducer.com/22226398/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://andymjey00096.blogoscience.com/22106454/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://finnwrap76055.blogthisbiz.com/21957102/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://elliottxabh69764.blogsidea.com/22264541/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://edgarfjhe34410.blogrenanda.com/22155635/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://trevorkkgz59482.csublogs.com/22006590/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://kameroncjjz73341.develop-blog.com/22199979/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://remingtonoomi55544.livebloggs.com/22240261/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://angeloagkn17395.dailyhitblog.com/21869322/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://jaredfdau37150.mdkblog.com/21868322/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://dantewjrz85296.loginblogin.com/22264164/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://sergiosdnz75429.mybuzzblog.com/21816575/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://charliewdjo39518.topbloghub.com/22285738/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://troysroj54433.vblogetin.com/21740110/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://finnsqjf33444.newbigblog.com/21997599/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://jeffreyvyod11001.theobloggers.com/22230981/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://knoxjjhd61605.thenerdsblog.com/21727796/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://archerzipz31009.win-blog.com/22320062/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://edwinktot41840.worldblogged.com/21921281/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://collinecyu38262.digiblogbox.com/42362755/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://chancetdjo39528.yomoblog.com/22239229/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم 
https://beauwdub95284.bloginwi.com/50744073/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://beckettxwvs27271.jaiblogs.com/42742517/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://alexisqonh71504.imblogs.net/66439419/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://laneceau09876.designi1.com/38479319/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://augustchdb71616.blogstival.com/39034867/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://devinwxpe19753.blogzag.com/61395433/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://holdenvrmy86432.educationalimpactblog.com/38826001/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://juliusxfql30615.ivasdesign.com/38687835/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://archerkgdz02110.link4blogs.com/38927672/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://elliottiqog44321.post-blogs.com/38613282/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://trentonsoif43369.review-blogger.com/38696625/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://connerntyd85109.rimmablog.com/19539512/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://remingtonclrw62951.blogaritma.com/19278406/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://louiswnbq03692.blognody.com/19595599/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://rylanuhgo42963.jts-blog.com/19254734/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://hectorkjhc72616.shoutmyblog.com/19166226/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://deanzvqe69190.blogcudinti.com/19057749/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://daltonlgyq98887.activosblog.com/19224216/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://griffinrqoi82727.blogdiloz.com/18849429/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم 
https://stephenlotn32110.bloggactivo.com/18846870/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://holdenucin29518.theblogfairy.com/19208595/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://paxtonprnh72605.vidublog.com/19221063/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://andywvur82333.oblogation.com/19185941/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://waylonlsxc84173.gynoblog.com/19357942/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://eduardorzej17306.ageeksblog.com/19180585/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://edgarponk94938.thekatyblog.com/19009916/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://keegannhzr14826.bloggadores.com/19227407/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://gunnervyqe19431.blogunteer.com/19127837/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://devinehgz28665.blogars.com/19116714/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://reidtxas63952.blogmazing.com/19134933/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://troyrwzc74051.therainblog.com/19176534/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://raymondebzt14703.losblogos.com/19140238/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://spencermcsh69269.prublogger.com/19146764/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://becketthhaw87655.estate-blog.com/19146022/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://lorenzoovbg96285.blogdomago.com/19229508/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم 
https://andresmbrf93692.daneblogger.com/19168445/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://deanywvu41627.bloguerosa.com/19156986/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://sethnzfb85174.goabroadblog.com/19132483/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم 
https://brooksfljb31988.popup-blog.com/19076889/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://trentonhrzc84174.blogsvirals.com/19183819/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://charlieuutq77788.blog2news.com/21110661/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://titusowuq49382.aboutyoublog.com/20920150/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://lukaswrge72615.bloggactif.com/21645957/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://franciscottre10987.blogginaway.com/21171856/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://ricardorzfk18417.blogsmine.com/19115106/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://sethdozd11109.blogsuperapp.com/21044809/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://lukaseejh83730.dgbloggers.com/20951297/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://damienuqjg32210.dreamyblogs.com/20844571/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://brooksdzup15948.idblogz.com/20754232/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://messiahyczt69000.kylieblog.com/20842389/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://landenzuuj32219.frewwebs.com/21125810/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://garretttplf71594.howeweb.com/21041124/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://waylonndsg60594.izrablog.com/17967536/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://spencerwypi39528.theideasblog.com/19512035/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://troypcro77752.webbuzzfeed.com/21105822/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://rafaelpxdi07396.myparisblog.com/19602183/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://laneedwp76655.luwebs.com/21111193/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://rylanonnp54261.webdesign96.com/20920804/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم 
https://rafaelgekg93050.59bloggers.com/20716183/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://andrekryd85174.thelateblog.com/21267118/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://elliottucin28517.bligblogging.com/21403020/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://juliusfxof60360.actoblog.com/21183913/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://griffinnuae95285.blogs100.com/20969632/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://mylesdccz11100.dailyblogzz.com/21283857/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://claytonmhzt01097.blog-mall.com/21324809/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم 
https://louistyce84062.blogofchange.com/21337696/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم  
https://josueqsvi32209.blogvivi.com/21660935/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://holdenqrqt50505.bloginder.com/22019989/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://gregoryfdax48483.blogdal.com/21954855/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://martinxpfv49369.newsbloger.com/22093074/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://andersonqomh83838.get-blogging.com/22369263/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://zionnzrk43063.bleepblogs.com/22372179/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم 
https://andreyflq30628.blog-ezine.com/17687218/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://emilioxbfh55050.madmouseblog.com/17691613/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://finnabcc73951.elbloglibre.com/17713334/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://landenigbk18407.blogoxo.com/17721474/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://jaidenkith44554.activoblog.com/17716409/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://fernandoeezz11200.blogtov.com/17711845/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://cashiigf83838.blogscribble.com/17703599/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://landensmyl21852.ja-blog.com/17621153/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم 
https://collinoays88878.blazingblog.com/17696329/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://charliehnid24433.digitollblog.com/17670637/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://laneilmf60371.creacionblog.com/17707891/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://conneripwb84073.blogchaat.com/17652005/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://deannizt15828.smblogsites.com/17652339/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://kameronenby00414.weblogco.com/17660152/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://zanderxaxr87766.tusblogos.com/17617214/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم 
https://kylernfaq68787.blogdeazar.com/17713039/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم 
https://damienvsni82615.ourcodeblog.com/17716221/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://ericksmdj17400.theisblog.com/17821583/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://keeganzunj82659.blog2freedom.com/17669390/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم 
https://dominicknnkh83838.liberty-blog.com/17712056/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم 
https://beauawul88642.techionblog.com/17700654/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://dominickhdqk44332.blogitright.com/17712744/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://israelvsni08496.blogunok.com/17842182/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://travislbrg21087.blog-eye.com/17716678/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://johnnytxvv38282.blogdosaga.com/17703378/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://archergffz96285.blogpixi.com/17854041/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://charlieeujy26925.snack-blog.com/17724005/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://donovangwzy84949.fare-blog.com/17714434/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://marcoroja00897.anchor-blog.com/17718158/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://franciscohvym43323.blogsvila.com/17719909/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://paxtonylcr03614.wssblogs.com/17697929/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://donovanuoiu65319.bloggerchest.com/17729519/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://myleswupf12184.tkzblog.com/17703762/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://manuelkmlb11865.like-blogs.com/17624005/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://cruzkfra10998.onzeblog.com/17722981/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://knoxskbr51840.blogdanica.com/17735574/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://paxtonuayu76656.ziblogs.com/17683194/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://travislomj94938.blog-kids.com/17740091/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://deanzyxv37161.answerblogs.com/17761174/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://andredimo28405.nizarblog.com/17746937/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://chancemjft12108.sharebyblog.com/17743864/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم 
https://zionbrfs65329.wizzardsblog.com/17734432/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم
https://waylonbqzi27272.tokka-blog.com/17800179/طراحی-سایت-را-در-کجا-انجام-دهیم