آرشیو مهر ماه 1400

راز موفقيت در دنياي كسب و كار آنلاين

طراحي سايت به صورت حرفه ای

۴۹ بازديد

طراحي سايت مكاني از اينترنت است كه صفحه يا تعدادي از صفحات را در خود براي هدفي خاص نگهداري مي كند ، در واقع اين مكان مجموعه اي از صفحات است كه براي هدفي خاص ايجاد طراحي سايت شده اند.

طراحي وب سايت

طراحي وب سايت
به روال برنامه ريزي براي ايجاد يك سايت در فضاي مجازي اينترنت كه با ساختار كلي و جزئي ارائه مي شود طراحي وب سايت گويند. اين برنامه ريزي بر روي تمامي تصاوير ،متون ، فايل هاي صوتي و تصويري و المانهاي خاص كه طراحي سايت برنامه نويسي شده اند اعمال مي شود تا در نهايت تمام اينها بر روي صفحه اي كه قابل روئيت در مرورگر باشد اعمال مي شود و در فرمت بندي خاصي در طراحي وب سايت بر روي آن صفحه قرار مي گيرند.

طراحي وب سايت

براي اينكه اين صفحات قابل مشاهده در بيشتر مرورگرها باشد طراحي سايت را افراد طراح و برنامه نويسان از زبان هاي نشانه اي براي ايجاد يك ساختار اكثرا از زبان html (كه امروزه html5 قدرت بالايي را به اين زبان برنامه نويسي ارائه كرده است) و هم چنين براي نمايش بهتر بعد از طراحي وب سايت از زبان css (كه زبان css3 در حال حاضر قدرت آن را افزايش داده است به طوري كه مي توان بدون نرم افزارهاي گرافيكي طراحي سايت نيز به طراحي وب سايت پرداخت ) استفاده مي كنند . براي طراحي وب سايت از زبان هاي برنامه نويسي ديگر نظير java، پي اچ پي ، اي اس پي دات نت، پرل و … نيز مي توان استفاده كرد.

پروسه طراحي وب سايت
در حالت كلي براي طراحي وب سايت مي توان اين روال را در پيش گرفت :
مفهوم سازي
طرح ريزي
تحقيق قبل از ايجاد وب سايت
تحقيق كلي
تبليغات
مديريت فايلهاي چند رسانه اي كه در وب سايت وجود خواهند داشت ، مديريت مطالب و محتواي طراحي سايت و هم چنين فايل هاي تصويري و صوتي موجود در آن را مي توان توسط يك طراح ، يا گروهي از طراحان با وظيفه اي مشخص مديريت كرد.

طراحي سايت اينتن : يك وب سايت مي تواند شامل صفحه اصلي كه اكثرا به اين صفحه ، خانه (HOME) و هم چنين مي تواند شامل صفحات و بخش هاي ديگر باشد كه هر يك از آنها براي اهداف خاصي در زمان طراحي وب سايت ايجاد شده اند. ولي صفحه اصلي يا خانه سايت مهم ترين قسمت يك وب سايت است و در مورد اهداف اصلي وب سايت و هم چنين تمام بروزرساني هايي كه در وب سايت انجام مي شود را طراحي سايت براي كاربران ارائه مي كند. و تمام صفحات ديگر وب سايت از طريق همين صفحه اصلي شناخته مي شوند . بدين صورت كه لينكي از صفحه اصلي به آنها اختصاص داده شده است كه كاربر با كليك بر روي آن مي تواند بخش هاي مورد علاقه و نياز خود را ببيند.در واقع صفحه خانه را مي توان مادر تمام صفحات وب دانست.

طراحي سايت-طراحي وب سايت چيست؟
طراحي وب چيست؟
بسياري از صفحات وب با تمركز بر سادگي طراحي شده اند، به گونه اي كه هيچ اطلاعات و عملكردي غير عادي كه ممكن است كاربران را منحرف يا سردرگم كند، ظاهر نمي شود. از آنجايي كه محور اصلي خروجي يك طراح، وب سايتي است كه باعث جلب اعتماد مخاطبان هدف مي شود، حذف هرچه بيشتر نقاط احتمالي سرخوردگي كاربر امكان حضور بيشتر كاربران را فراهم مي كند.
دو روش متداول براي طراحي وب سايت هايي كه هم در دسك تاپ و هم در موبايل كار مي كنند وجود دارد، طراحي پاسخگو (responsive ) و تطبيقي (adaptive) است. در طراحي ريسپانسيو، محتوا بسته به اندازه صفحه به صورت پويا حركت مي كند. در طراحي آداپتيو، محتواي وب سايت در اندازه هاي طرح كه با اندازه صفحه نمايش مشترك مطابقت دارند، ثابت شده است. حفظ يك چيدمان كه تا حد طراحي سايت ممكن سازگار باشد بين دستگاه ها براي حفظ اعتماد و تعامل كاربر بسيار مهم است. از آنجايي كه طراحي ريسپانسيو مي تواند در اين زمينه مشكلاتي ايجاد كند، طراحان بايد در كنترل از چگونگي ظاهر شدن كارشان مراقب باشند. اگر آنها مسئول محتوا نيز باشند، در حالي كه ممكن است نياز به گسترش مهارتهاي خود داشته باشند، از اين مزيت استفاده مي كنند كه از كنترل كامل محصول نهايي برخوردار باشد.
طراحي فرايند جمع آوري ايده ها و تنظيم زيبايي شناسي و اجراي آنهاست كه با هدايت اصول خاصي براي يك هدف خاص انجام مي شود. طراحي وب يك فرآيند مشابه ايجاد با هدف ارائه مطالب در صفحات وب الكترونيكي است كه كاربران نهايي طراحي سايت مي توانند با كمك يك مرورگر وب از طريق اينترنت به آن دسترسي پيدا كنند.

طراحي سايت-طراحي وب سايت چيست؟
عناصر طراحي وب
طراحي وب بسياري از عناصر بصري كليدي به شرح زير را در بر دارد:

نكات تبديل شدن به يك فريلنسر طراحي سايتبخوانيد
۱-چيدمان:
اين روش چيدمان گرافيك، تبليغات و متن است. در دنياي وب، يك هدف اصلي كمك به بازديد از اطلاعات مورد نظر طراحي سايت خود در يك نگاه است. شامل حفظ تعادل، سازگاري و يكپارچگي طرح است.

۲-رنگ:
انتخاب رنگ به هدف و مشتري بستگي دارد. اين مي تواند يك طرح سياه و سفيد ساده تا طراحي سايت چند رنگ باشد و شخصيت شناسي فرد يا برند يك سازمان را با استفاده از رنگ ها در وب انتقال دهد.

۳-گرافيك:
گرافيك ها مي توانند شامل لوگو، عكس، كليپ آرت يا آيكون باشند طراحي سايت كه همگي باعث تقويت طراحي وب مي شوند. براي تجربه مناسب كاربر، اين كارها بايد به شيوه درست صورت گيرد، با رنگ و محتواي صفحه وب كار كنند، در حالي كه آن را بيش از حد پر ازدحام يا كند نكند.

۴-فونت ها:
استفاده از فونت هاي مختلف مي تواند باعث افزايش طراحي وب سايت شود. طراحي سايت اكثر مرورگرهاي وب فقط مي توانند تعداد انتخابي از قلم ها را بخوانند، معروف به “فونت هاي امن وب ” هستند، بنابراين طراح شما به طور كلي در اين گروه پذيرفته شده كار مي كند.

۵- محتوا:
محتوا و طراحي مي توانند با هم همكاري كنند تا پيام سايت را از طريق تصاوير و متن افزايش دهند. متن نوشتاري بايد هميشه مرتبط و مفيد باشد تا خواننده گيج نشود و آنچه را كه مي خواهد در اختيار آنها قرار دهد تا در سايت باقي بمانند. طراحي سايت محتوا بايد براي موتورهاي جستجو بهينه شده و از طول مناسب برخوردار باشد و شامل كلمات كليدي مرتبط مي باشد.

طراحي سايت-طراحي وب سايت چيست؟
ايجاد طراحي وب سايت كاربر پسند
علاوه بر عناصر اصلي طراحي وب كه يك سايت را زيبا و بصري جذاب مي كند، يك وب سايت بايد هميشه كاربر نهايي طراحي سايت را در نظر بگيرد. با توجه به عوامل زير مي توان كاربر پسندي وب را بدست آورد.

طراحي سايت در مشهدبخوانيد
۱- نويگيشن Navigation:
معماري سايت، منوها و ساير ابزارهاي نويگيشن در طراحي وب با توجه به چگونگي جستجو كاربران ايجاد مي شوند. هدف اين است كه به كاربر كمك كند تا به سهولت، با يافتن كارآمد اطلاعات مورد نياز طراحي سايت خود، در سايت حركت كند.

۲-چندرسانه اي Multimedia:
محرك هاي ويدئويي و صوتي مرتبط در طراحي مي تواند به كاربران كمك كند طراحي سايت تا اطلاعات را به دست آورند و به راحتي و سريع فهم را توسعه دهند. اين مي تواند بازديد كنندگان را تشويق به صرف وقت بيشتر در صفحه وب كند.

۳-سازگاري Compatibility:
براي طراحي سايت افزايش بازديد از سايت، صفحه وبي را طراحي كنيد تا در مرورگرها و سيستم عامل هاي مختلف به همان اندازه عملكرد خوبي داشته باشيد.

۴-فناوري Technology:
پيشرفت در فناوري به طراحان اين آزادي را طراحي سايتمي دهد كه بتوانند حركت و نوآوري را اضافه كنند و طراحي وب را هميشه تازه، پويا و حرفه اي مي سازد.

۵-تعاملي Interactive:
با افزودن كادرهاي تفسير و نظرسنجي در طراحي، مشاركت فعال كاربر را افزايش دهيد. با استفاده از فرم هاي ايميل و ثبت نام در خبرنامه، طراحي سايت كاربران را از بازديد كنندگان به مشتري تبديل كني

طراحي سايت-طراحي وب سايت چيست؟

طراحي سايت اينتن با تيم حرفه ايي خود توانسته يكي از بهترين شركت هاي طراحيسايت در تهران را به خود اختصاص دهد.اين شركت با بيش از ۸ سال سابقه در زمينه ي طراحي سايت هاي اينترنتي و سئو بهينه سازي سايت در حال فعاليت است و بيش از ۴۰۰ سايت معتبر را طراحي و به نام خود اختصاص داده است.براي كسب اطلاعات بيشتر با كارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشيد تا در حيطه ي كاري خود اطلاعات بيشتري كسب نماييد.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 https://www.trahysite.ir/web-design/