آرشیو مهر ماه 1401

راز موفقيت در دنياي كسب و كار آنلاين

خدمات و امکانات طراحی سایت

۲۹ بازديد

خدمات و امکانات طراحی سایت
برای یک پرواز طولانی آماده است

ما تمامی امکانات و خدمات طراحی وب سایت را برای موفقیت شما در یک مکان جمع آوری کرده ایم. از طراحی هویت شما در کارخانه خلاق گرفته تا برندسازی های مختلف و فروش آنلاین محصولات همراه با حضور پررنگ در نتایج جستجو. فقط یک نفر برای پرواز باقی می ماند.

استودیو UI و UX
ما بی وقفه خلاق هستیم

برای تغییر چهره وب ایران ایجاد شد. امیرحسین اسماعیلی، بنیانگذار و یکی از بهترین طراحان UI و UX در ایران، سعی در ایجاد خلاقیت و تفاوت در طراحی سایت دارد. تفکر خلاق، نگرش متفاوت و استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا همراه با تعهد هسته اصلی دپارتمان طراحی سایت است.

تیم طراحی آژانس خلاق کارگاهی برای ایجاد هویت های ماندگار وب فارسی است.

ما مفتخریم که اعلام کنیم در طراحی وب سایت UI و UX در ایران بی نظیر هستیم. بهترین طراحان ایرانی و متخصصان UI و UX در تیم طراحی حضور دارند و به کسب و کارها کمک می کنند تا مطابق با اهداف خود چهره ای شیک و جاودانه در وب ایجاد کنند.

 

امکانات برندسازی آنلاین
مردم در مورد شما چه می گویند؟

وب سایت پلی طلایی برای ارتباط بهتر با مخاطبان، مشتریان و 70 میلیون مخاطب ایرانی است. اگر یک تجارت بین المللی دارید، باید 6 میلیارد نفر مخاطب اضافه کنیم. دنیای دیجیتال فرصت های بی سابقه ای را برای برندسازی آنلاین برای شما فراهم کرده است.

در طراحی وب سایت سعی کرد با ارائه امکاناتی از قبیل ماژول های مختلف ارائه برند، امکانات ارائه محصول و خدمات به همراه بنرهای مختلف از تمام ظرفیت برندسازی در وب سایت استفاده کند. فرصت های برندسازی در طراحی وب سایت های شرکتی و شخصی به دلیل ماهیت این نوع وب سایت ها از اهمیت بیشتری نسبت به سایر وب سایت ها برخوردار است.

 

افزایش فروش برای فروشگاه های آنلاین
هیچ فرصتی از دست نمی رود

در فروشگاه اینترنتی هیچ چیز مهمتر از فروش نیست. فروشگاه های اینترنتی طراحی شده در با تمرکز بر ارائه تجربه کاربری عالی و دسترسی کاربر به محصولات مختلف، ابزارهای مختلفی را برای فروش بیشتر و تبدیل حداکثری بازدیدکنندگان به خریداران به خود دیده اند. ابزارهای تخفیف گروهی، ثبت نام سریع و خرید آنی به همراه ابزارهای نمایش محصولات محبوب و پرفروش، از موثرترین ابزارها برای افزایش فروش آنلاین هستند.

 

بر اساس اصول سئو
گام به گام برای فتح قله

در دنیایی که بیش از 63000 جستجو در هر ثانیه انجام می شود، نادیده گرفتن گوگل یک حماقت بزرگ خواهد بود.

یکی از اصلی ترین ویژگی های طراحی سایت رعایت اصول و قوانین سئو می باشد.

با پیروی از طراحی ریسپانسیو، استفاده از نشانه گذاری استاندارد و بهبود سرعت سایت به بالاترین سطح ممکن، به شما کمک می کند تا قبل از شروع جدی فرآیند سئو، مسیر طولانی را برای موفقیت طی کنید.

 

مراحل کار با
یک شرکت طراحی سایت نیست! ما یک زنجیره ارزش کامل را به شما پیشنهاد می کنیم.

مشاوره طراحی کسب و کار
طراحی هویت برند
استراتژی دیجیتال مارکتینگ
اولین قدم برای شروع همکاری با، انجام مشاوره های تخصصی است. در این جلسه به اهداف کسب و کار و نحوه تعامل با مشتری می پردازیم و بهینه ترین راه حل را برای ورود به فضای دیجیتال در اختیار شما قرار می دهیم. به نظر ما یک سایت خوب پر از امکانات فنی نیست، بلکه به هدف کاربر توجه می کند و ابزارهایی برای رسیدن به آن هدف در سریع ترین زمان ممکن ارائه می دهد.

 

خدمات طراحی سایت
ما سایت شما را بر اساس آخرین تکنولوژی ها و استانداردهای روز دنیا طراحی می کنیم.
یکی از مهم ترین قوانینی که در طراحی سایت رعایت می کند سئو و بهینه سازی ساختار وب سایت است. تحلیلگران سئو تمامی نکات را بررسی می کنند تا وب سایت بر اساس استانداردها ساخته شده و مورد تایید موتورهای جستجو قرار گیرد. ما طرز فکر موتورهای جستجو را می دانیم و خدمات طراحی سایت به شما کمک می کنیم تا شما را نیز بشناسند تا در نهایت به یک موقعیت مرتبط منتهی شود.

طراحی وایرفریم و تجربه کاربری طراحی وایرفریم و تجربه کاربری
طراحی رابط کاربری طراحی رابط کاربری
پیاده سازی در پلتفرم وردپرس پیاده سازی بر روی پلتفرم وردپرس
طراحی واکنشگرا و طراحی تطبیقی
پشتیبانی پاسخگو پشتیبانی پاسخگو
رعایت اصول سئو رعایت اصول سئو
طراحی برجسته طراحی برجسته
سایت نمونه
خدمات طراحی وب سایت پست
موفقیت مشتریان موفقیت خود ماست. ما هر کاری از دستمان بر می آید انجام می دهیم تا به مشتریان خود کمک کنیم تا کسب و کار موفقی داشته باشند و در بازار خود پیشرو شوند.

موفقیت مشتری یک شعار نیست، ارزش اصلی است. در سالهای اخیر و

همه چیز درباره سایت فروشگاهی

۲۸ بازديد
امروزه طراحی سایت فروشگاهی می تواند سود شما را از کسب و کارتان افزایش دهد. اگر فروشگاه اینترنتی دارید مطمئنا طراحی سایت فروشگاهی در این زمینه می تواند کاربران زیادی را جذب سایت کند. برای ایجاد وب سایت فروشگاهی لازم است ابتدا به سایت های رقبا نگاهی بیندازید و سپس استراتژی طراحی سایت خود را انتخاب کنید. ما به بررسی همه چیزهایی که برای ایجاد یک وب سایت فروشگاهی نیاز دارید ادامه خواهیم داد، با ما همراه باشید.

چرا طراحی سایت فروشگاهی مهم است؟
امروزه با توجه به گسترش استفاده از اینترنت، افراد زیادی برای خرید از سایت های اینترنتی استفاده می کنند. امروزه اکثر مشتریان قبل از رفتن به بازار به سایت های فروشگاه مراجعه می کنند و خرید خود را انجام می دهند. به همین دلیل است که بسیاری از افراد به فکر ایجاد سایت فروشگاهی هستند.

به این ترتیب هر کسب و کاری می تواند با ایجاد سایت فروشگاهی خدمات و محصولات خود را به مشتریان و مصرف کنندگان ارائه دهد. حتی در این زمینه نیز بسیاری از برندهای معروف کار خود را از این سایت ها شروع کرده اند. بنابراین با کمک این روش، حرفه خود را گسترش دادند و به موفقیت های زیادی دست یافتند.
برای مشاهده نمونه کارها در سایت فروشگاه می توانید به قسمت نمونه کارها آی وحید مراجعه کنید.

نکات مهم برای طراحی سایت فروشگاهی
برای اینکه بتوانید سایتی جذاب برای کاربران ایجاد کنید لازم است نکاتی در طراحی سایت در نظر گرفته شود. ما به بررسی برخی از این نکات ادامه خواهیم داد، با ما همراه باشید.

نکات مهم برای طراحی سایت فروشگاهی
زیبایی در عین سادگی
به طور کلی شما در حال طراحی سایت برای کاربران هستید به همین دلیل باید طراحی مناسبی برای کاربران داشته باشد. بنابراین کاربر در هنگام استفاده از آن هرگز احساس خستگی نخواهد کرد. توجه کنید طراحی سایت فروشگاهی باید به گونه ای باشد که گویی کاربر در یک سایت واقعی است.

به خاطر داشته باشید که حتی سایت شما باید بهتر از سایت واقعی شما عمل کند. به همین دلیل باید محصولات را در یک دسته بندی بسیار دقیق و زیبا قرار دهید تا کاربران بتوانند به راحتی و بدون دغدغه خرید کنند. دسته بندی مناسب به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی محصول مورد نظر را پیدا کنند. دسترسی آسان به محصولات یکی از مهم ترین عواملی است که مصرف کنندگان به آن توجه می کنند. این سوال برای موتورهای جستجو نیز مهم است.

راهنمای مشتری
به طراحی سایت فروشگاهی برای راهنمایی مشتریان برای خرید محصولات توجه کنید. طراحی سایت هوشمند شما به شما امکان می دهد به راحتی خرید کنید. طراحی شما باید به گونه ای باشد که مشتری زمان کمتری را برای یافتن و درک محصولات صرف کند. این نکته یکی از مهم ترین نکات طراحی وب سایت است که مشتریان را به سمت سایت شما جذب می کند.

امنیت
امنیت مهمترین عامل در طراحی وب سایت فروشگاهی است زیرا مشتری اطلاعات مالی خود را در اختیار کاربران قرار می دهد تا از سایت شما خرید کنند. ارائه اطلاعات در این زمینه یکی از مهم ترین دغدغه های مصرف کننده است که باید به او اطمینان لازم را برای خرید اینترنتی بدهد.

توضیحات کاملی از محصولات خود ارائه دهید
باید ویژگی های محصول را در قسمت توضیحات سایت خود به تفصیل شرح دهید. در نظر داشته باشید که با ارائه توضیحات در سایت خود علاوه بر سهولت کار برای کاربران، باید بدانید که رتبه سایت شما نیز افزایش می یابد. ارائه اطلاعات کامل محصول، جستجوی محصولات را در موتورهای جستجو آسان تر می کند. البته در نظر داشته باشید که بهتر است توضیحات خود را از سایت های دیگر انتخاب نکنید.

طراحی سایت فروشگاهی
تصاویری با کیفیت از محصولات خود ارائه دهید
تصاویر با کیفیت بالا کاربران را به سمت سایت شما جذب می کند. کاربران قطعا می توانند با تصاویر موجود در سایت شما ارتباط بهتری برقرار کنند. برای ارائه عکس های با کیفیت بهتر است از تیمی متخصص در این زمینه کمک بگیرید. در حال حاضر، پس از خواندن اطلاعات و توضیحات محصول توسط مصرف کننده، آنها تمایل به دیدن تصاویر مرتبط دارند تا بتوانند با اطمینان خرید کنند. از زوایای مختلف از محصول خود عکس بگیرید تا نظر مشتری را در مورد آن جلب کنید.

تخفیف روی محصولات شما
توجه داشته باشید که تخفیف هایی که برای محصولات خود اعمال می کنید، کاربران بیشتری را به سایت جذب می کند. تخفیف از جمله عوامل مورد علاقه کاربران است که می تواند آنها را به مشتریان ثابت سایت شما تبدیل کند. از میان این تخفیف ها می توانید درصد تخفیف یا ارسال رایگان محصولات را مشخص کنید.

همچنین می توانید تصاویر مربوط به جستجوی او را برای جلب توجه کاربر نمایش دهید. این باعث می شود که کاربر نسبت به شما اطمینان بیشتری پیدا کند.

بهبود کیفیت فنی سایت
یکی از مهم ترین نکاتی که در طراحی سایت فروشگاهی باید به آن توجه کرد، ارتقای کیفیت فنی سایت است. از جمله مواردی است که می توانید برای افزایش استفاده کنید انجام دادن. در غیر این صورت تعداد بازدید از سایت شما بسیار کاهش می یابد. همچنین لازم است سایت خود را برای مرورگرهای مختلف طراحی کنید. این کار باعث جذب کاربران بیشتری به سایت شما می شود.

نتیجه
امروزه تمایل مردم به خرید آنلاین روز به روز در حال افزایش است، به همین دلیل باید اقدامات لازم را برای ایجاد وب سایت فروشگاهی انجام دهید. در این مقاله تمامی نکاتی که در طراحی سایت فروشگاهی به شما کمک زیادی می کند را بررسی کرده ایم. پس حتما نکات طراحی وب سایت بررسی شده را در نظر بگیرید.

آموزش صفر تا صد فروش به همراه تکنیک فروشندگی

۱۲ بازديد
وقتی مهارت فروش نداریم، چگونه یک کسب و کار را اداره خواهیم کرد؟

بسیاری از فروشندگان تمام تلاش خود را انجام می دهند اما درآمدشان افزایش نمی یابد.

مسئله فروش یکی از جدی ترین مشکلات ممکن در دستیابی به موفقیت است. اگر فروش شما کاهش یابد، مطمئناً کسب و کار شما به مرور زمان از بین خواهد رفت.

پس این سوال را جدی بگیرید. با استفاده از تکنیک های فروش و رعایت اصول ارتباط با مشتری، کسب و کار خود را به حرکت درآورید و مخاطبان خود را به مشتری تبدیل کنید.

حتی سعی می کنند از روش ها و تکنیک های بازاریابی استفاده کنند اما باز هم تاثیر چندانی بر فروش و مشتریان آنها ندارد.

احتمالاً سوالات زیر را از خود پرسیده اید:

چرا نمیفروشم؟
چرا در اینستاگرام فروش ندارم؟
چرا فروش فروشگاه من کم است؟
چگونه در اینستاگرام فروش موفقی داشته باشیم؟
راه های کسب درآمد بالا چیست؟
اصول بازاریابی چیست؟
چه روش هایی برای ترغیب مشتریان به فروش بیشتر وجود دارد؟
چرا برخی از همکاران من خیلی بیشتر از من می فروشند؟
آیا فروش واقعاً به مهارت خاصی نیاز دارد؟
در این مقاله جامع به تمامی سوالات شما پاسخ خواهیم داد. اگر به دنبال کامل ترین آموزش جامع فروش و تکنیک های فروش هستید، حتما انتهای این مقاله را مطالعه کنید.

اگر می خواهید فوتبال بازی کنید، اما زمین مناسبی وجود ندارد، امکان پذیر نیست. درست است، واقعی؟

بنابراین اگر می خواهید تکنیک های فروش و بازاریابی را بیاموزید، باید ذهنیت درستی داشته باشید وگرنه شکست خواهید خورد.

اگر فروش را اشتباه انجام دهید، همیشه تصور اشتباهی در مورد آن خواهید داشت.
مثل این است که شما یک تصویر منفی از یک نفر دارید و حالا می خواهید آن تصویر منفی را به یک تصویر مثبت تبدیل کنید.

منظورم این است که وقتی می‌خواهید مشتریانی را جذب کنید و مهارت‌های فروش را مانند فروشندگان قدیمی بیاموزید، حتماً شکست خواهید خورد.

چه بخواهید خودتان را بفروشید یا یک کارمند استخدام کنید، باید اصول بازاریابی و فروش را بدانید.

مثلا با خودت می گویی فلانی خوب حرف می زند پس من او را استخدام کنم تا برای شرکتم بفروشد. اما من به شما می گویم که اشتباه می کنید. زیرا وقتی اصول کار را نمی دانید، از آن صحبت خوب به طور موثر استفاده نمی شود.

یک فروشنده خوب مانند یک خلبان باید روند کار را بداند وگرنه بی تاثیر خواهد بود.

خلبان دقیقا می داند که در مرحله بعد چه کاری انجام دهد. به این کارها فرآیند گفته می شود. اگر یک فروشنده اصول و فرآیند را نداند، نمی تواند کار مفیدی انجام دهد.


برای اینکه یک فروشنده حرفه ای و موفق باشید چه می دانید؟
وقتی به شما می گویند که فردی فروشنده موفقی است، چه چیزی به ذهنتان می رسد؟

فروشنده ای که خوب صحبت می کند؟ پس بگذارید همین جا به شما بگویم که یک فروشنده خوش صحبت قطعا اهل صحبت نیست.

فروشندگان معمولی که امروزه محصولات خود را در بسیاری از بنگاه ها به مقدار کم به فروش می رسانند و در فروش مشکل دارند، بسیار پرحرف هستند.


ویژگی های یک فروشنده بد:

پرحرف باش
مشتری را به خرید ترغیب کنید
توضیحات نامشخص
کلیشه ها: خیلی خوبه عالیه کیفیتش 20 هست واسه خودم خریدم
قرار دادن مشتری بر پول
نادیده گرفتن نیازهای مشتری
فروشنده ای که فروش را بلد نیست، مشتریان را از خود دور می کند و نمی تواند مشتری ثابت داشته باشد.

در اینجا باید چیزی بگویم، شاید برخی از شما فروشندگان آن را ندانید:

در اکثر کسب و کارها، سود اصلی از خریدهای مکرر مشتریان قبلی است. و اگر شما یک بازاریاب و فروشنده حرفه ای هستید، می توانید تعداد قابل توجهی از مشتریان خود را به مشتریان ثابت و وفادار تبدیل کنید.

یعنی اگر از فروش کالای خود 100 هزار تومان سود کنید، اگر بتوانید مشتری را به مشتری ثابت تبدیل کنید، مثل این است که 50 بار فروخته اید، یعنی هر مشتری 5 میلیون سود دارد. تومان برای شما

حالا چند لحظه فکر کنید که اگر هر مشتری که از شما خرید می کند 5 میلیون تومان به شما بدهد، چقدر درآمدتان افزایش می یابد؟

امروزه کسب و کارهای زیادی وجود دارند که مشتریان قبلی خود را مجدداً می فروشند و آموزش فروش بر بحران های اقتصادی مانند بحران کرونا غلبه می کنند.

پس چگونه یک محصول را بفروشیم؟ پاسخ ساده است: «سعی نکنید بفروشید».

کمی پیشتر گفتم یکی از ویژگی های یک فروشنده ضعیف، پشتکار است.

من خودم این را تجربه کردم. وقتی برای پول درآوردن تلاش زیادی نمی کنید و کارها را ساده و فرآیندی نگه می دارید، پول درآوردن بسیار آسان تر است.

در این شرایط وقتی آزادی فکری دارید می توانید خلاقیت بهتری در کارتان داشته باشید.

اگر اجازه بدهید، می‌خواهم چیزی را کمی خارج از موضوع بگویم:

آمازون که یکی از بزرگترین سایت های خرید در جهان است، فقط کتاب می فروخت. در واقع یک وب سایت فروش آنلاین کتاب بود. بنیانگذار این سایت، آقای جف بزوس، تصمیم خلاقانه ای می گیرد.

این راه حل به این صورت است که به جای پرداخت هزینه زیاد برای نگهداری کتاب و نگهداری و قفسه بندی آنها، یک چاپگر صنعتی متصل به وب سایت می گیرد.

و سپس هر کتاب را دوباره اسکن می کند و در حافظه چاپگر قرار می دهد. بنابراین، هر زمان که شخصی کتابی را به صورت آنلاین از وب سایت خریداری کرد، آن را چاپ کنید آیا او دارد میآید
مشکل اصلی مشتری من چیست؟
چگونه می توانم محصول خود را تغییر دهم تا به افراد بیشتری بفروشم؟
اگر مشتری از من خرید نکند چه مشکلی می بیند؟
پس باید از دید مشتری به موضوع نگاه کنیم. مطمئنا مشتری ما می تواند اطلاعات بسیار مهمی را به ما بدهد.

با مقاله ای که در بالا گفتم، به ادامه آموزش فروش می رویم:

آموزش مهارت های فروش امروز:
جراح در اولین قرار ملاقات به مشتری نمی گوید: "باشه، برو روی میز عمل تا من تو را عمل کنم." بلکه ابتدا از بیمار می پرسد.

ابتدا باید از مشتری بپرسیم مشکل شما چیست؟

مشتری من باید بتواند با من احساس صمیمیت و راحتی داشته باشد تا بگویم واقعاً چه چیزی در دل اوست و چه می خواهد.

مثلاً فرض کنید مشتری شما می گوید من یک کفش خوب می خواهم!!!

حالا کفش قشنگ یعنی چی؟؟ این وظیفه فروشنده است که با یک سوال مناسب و با لحنی مناسب گفتگو با مشتری را آغاز کند.

فروشنده موفق یک فروشنده کنجکاو است!!


سه تکنیک جدید فروش در راه فروشندگان موفق امروزی:

1- روش اول: پرسیدن سوالات هوشمندانه از مشتری
فرقی نمی کند که این فروش را به صورت آنلاین (مثلاً شبکه های اجتماعی) یا آفلاین (مانند فروشگاه ها و فروشگاه ها) انجام دهید.

بهترین روش فروش این است که خود را یک پزشک بدانید.
پزشکی که در مورد مشکل مشتری خود کنجکاو است قطعاً موفق تر از پزشکی است که بی تفاوت است.

س: اگر وارد یک فروشگاه شوید و یک فروشنده بی تفاوت را ببینید چه احساسی دارید؟

بنابراین، راه حل مهم مهارت فروش که تکنیک فروش نامیده می شود، این است که مشتری خود را مانند یک پزشک معاینه کنید.
چگونه مشتری را بررسی کنیم؟ با طرح سوال. با پرسیدن سوال می توانیم مشتری را متقاعد کنیم که پاسخ نیازهای او در فروشگاه ما است.

نمونه ای از راه حل اول: مشتری وارد فروشگاه می شود (یا به صفحه اینستاگرام شما پیام مستقیم می فرستد) و درخواست کفش می کند.

حال باید شرایط را به عنوان یک بررسی ایجاد کنیم.

برای کفش، ظاهر خوب را ترجیح می دهید یا کیفیت؟
آیا می خواهید برای هر روز کفش تهیه کنید یا برای مهمانی؟
آیا امکان دارد کفش های شما در سفر در آب فرو برود؟
وقتی از مشتری یک به یک در مورد محصول سوال می کنیم، نیاز به محصول شما در ذهن مشتری ایجاد می شود.

به عنوان مثال، شاید قبل از ورود به فروشگاه شما فکر نمی کرد که کفشی بخرد که هنگام ورود به بدنه آب، جوراب هایش یخ نزند. اما با این سوال آن نیاز در او ایجاد شده است و اکنون می توانیم نیاز او را برطرف کنیم

2- روش دوم: محصول من بهترین راه حل برای مشکل مشتری است
به عنوان مثال در فروش کفش، وقتی از مشتری پرسیدیم که آیا می‌خواهید کفش‌هایتان آب داخل کفش نبرند، پاسخ مثبت گرفتیم.

اکنون نوبت به مرحله دوم فروش رسیده است تا محصول خود را به عنوان پاسخی به نیاز مشتری نشان دهیم.

برای مثال فرض کنید این مدل کفش علاوه بر نرمی قابل توجهی که دارد از ورود آب به کفش شما در زیر باران جلوگیری می کند.

بنابراین ما به وضعیت به عنوان یک چک نگاه می کنیم و می توانیم فروش خوبی را به مشتری انجام دهیم.

این نکته را حدس بزنید:

مردم محصولات شما را نمی خرند، آنها راه حل یک مشکل را از شما می خرند.

نکته مهم: مشتری تنها زمانی آماده خرید محصول من و پرداخت پول است که بتواند نتیجه خرید خود را به صورت واضح و ملموس لمس کند و ببیند.

بنابراین، یکی از وظایف اصلی شما باید این باشد که مطمئن شوید به مشتری دقیقاً با خرید محصول چه چیزی به دست می آورد.

حتی توضیح مراحل پس از خرید هم می تواند برای او جذاب باشد.

نمونه فروش آنلاین: پس از خرید محصول برای شما پیامک ارسال می شود، سپس در اولین روز کاری محصول شما را ارسال می کنیم و محصول ظرف 3 روز به دست شما می رسد.
نمونه فروش حضوری: پس از تکمیل سفارش، یخچال را به همراه باربری به آدرس منزل شما ارسال می کنیم و تیم ما ظرف 24 ساعت از محل شما بازدید می کند و یخچال را برای شما نصب می کند.
دقیقاً به مشتری نشان دهید که چگونه می تواند از محصول شما سود ببرد. امروزه باید بتوانید این مزیت را با تولید محتوای ویدیویی به مشتریان خود نشان دهید.

3- روش سوم: تصمیم گیری مشتری برای پرداخت
عادتی در بین مردم یا حداقل در بین ایرانیان وجود دارد و آن این است که حتی پرداخت هزینه های ضروری را به تاخیر بیندازند.

مثلاً وقتی باید قبض را پرداخت کنید، خیلی ها آن را به روز آخر موکول می کنند.

حال فرض کنید می خواهید بعد از انجام دو مرحله بالا منتظر باشید تا مشتری بیاید و پرداخت را انجام دهد.

این یک سوال بسیار دشوار است، به خصوص در فروش آنلاین. که خود مشتری می گوید می خواهد پرداخت کند.

بنابراین باید بتوانید فروش را نهایی کنید.

یکی از تکنیک های بستن فروش این است که از مشتری بخواهید سفارش را با شما ببندد.
در این قسمت شما را با 30 تکنیک فروش حرفه ای آشنا می کنم. همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد، در نظر داشته باشید که باید اصول و مفهوم فروش و فروش را یاد بگیرید و در این کار، تکنیک های کا جستجو وقتی این کار را انجام می دهید، گوگل سوالات و کلماتی را که مردم بیشتر جستجو کرده اند به شما نشان می دهد.

مثال: در موضوع خرید میز

آموزش کامل فروش – فروشندگی – یافتن نیازهای مشتری
بنابراین، در هر موضوعی که با آن سروکار دارید، سعی کنید کاملاً درک کنید که مخاطب و مشتری شما به دنبال چه چیزی هستند و چه چیزی را دوست دارند.

به عنوان مثال، در مورد همان موضوع جدول، شما باید بدانید که مشتریان شما به دنبال چه مدل میزی هستند که قصد دارند یک میز برای شرکت خود تهیه کنند.

آنها ممکن است به دنبال میزهایی بگردند که دارای سوراخ هایی در مکان های خاصی روی سطح هستند تا کابل ها و سیم های شارژ تلفن های همراه و مانیتورها را اجرا کنند. بنابراین باید برای اطمینان از آن بروید

Page Speed چیست و چرا کلید افزایش سرعت سایت شما است؟

۱۲ بازديد
اگر جایی وجود دارد که برداشت اولیه کاملاً حیاتی است، آن وب سایت شما است - و ما فقط در مورد طراحی و محتوا صحبت نمی کنیم. علاوه بر این، بهینه سازی سرعت یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده موفقیت آن است.
یک وب سایت با بارگذاری کند می تواند به اعتبار شما آسیب برساند، منجر به از دست رفتن ترافیک و تبدیل شود و در نهایت برای شما هزینه داشته باشد. برعکس، یک وب سایت با عملکرد بالا تأثیر مثبت دومینویی بر موفقیت کسب و کار شما خواهد داشت. بازدیدکنندگان بیشتری را جذب می کند و به نوبه خود منجر به فروش، سرنخ و سرنخ بیشتر می شود.
اولین قدم برای اطمینان از داشتن سایتی با بارگذاری سریع، ساختن وب سایت خود با استفاده از یک سازنده وب سایت قوی است که فناوری بهینه شده را از ابتدا ارائه می دهد. با این حال، پس از آن کار تمام نشده است، این به شما بستگی دارد که مطمئن شوید محتوای سایت شما مانعی ندارد.
فاکتورهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد، اما شما به جای درستی آمده اید. این مقاله هر آنچه را که باید در مورد بهینه سازی سرعت وب سایت و نحوه بهبود سرعت صفحه سایت خود بدانید در اختیار شما قرار می دهد.

سرعت صفحه چیست؟
سرعت صفحه به سرعت بارگیری محتوای صفحه وب شما اشاره دارد. راه‌های زیادی برای اندازه‌گیری آن وجود دارد (مثلاً از رنگ اول محتوا، به شاخص سرعت، تا رنگ غنی از محتوا) – اما یکی از معنی‌دارترین راه‌ها برای تعیین سرعت صفحه، زمان تعامل است.
Time to Interactivity مدت زمانی است که طول می کشد تا یک صفحه تا جایی بارگذاری شود که کاربر بتواند با آن تعامل داشته باشد. این می تواند به معنای کلیک بر روی CTA، انتخاب پخش یک ویدیو یا هر تعداد از اقداماتی باشد که کاربر می تواند در یک صفحه خاص انجام دهد.
احتمالاً سؤال بعدی شما این است که "سرعت وب سایت خوب چیست؟" در حالی که پاسخ به صنعت بستگی دارد، توصیه می شود صفحات شما به طور متوسط ​​در کمتر از سه ثانیه بارگیری شوند. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که زمان سرعت صفحه می تواند در صفحات یک سایت و همچنین در دستگاه های تلفن همراه و دسکتاپ متفاوت باشد.

چرا سرعت صفحه مهم است؟
چهار دلیل اصلی وجود دارد که چرا سرعت صفحه هنگام بهینه سازی سرعت وب سایت مهم است:

قابلیت استفاده
ممکن است واضح به نظر برسد، اما هرچه صفحات شما سریعتر بارگذاری شوند، وب سایت شما سریعتر تعاملی خواهد شد. منظور ما بارگیری عناصری مانند منوهای وب سایت، محتوای بصری، دکمه ها و موارد دیگر است که به بازدیدکنندگان کمک می کند تا در سایت شما اقدام کنند. با بهینه‌سازی سرعت صفحه، دیدن و استفاده سریع‌تر از این ویژگی‌ها، بازدیدکنندگان شادتر و بازگشت‌تری ایجاد می‌کند. فقط

تجربه ی کاربر
زمانی که کاربران بتوانند سریعتر فرآیندها را طی کنند، احتمالاً با وب سایت شما درگیر می شوند. به عنوان مثال، اگر یک فروشگاه آنلاین دارید و بارگیری هر مرحله از فرآیند پرداخت بیش از چند ثانیه طول می کشد، زمانی که خریداران بالقوه به طور کلی از این فرآیند صرف نظر کنند، قابل درک است.
همین امر در مورد هر اقدامی که کاربر سعی می کند انجام دهد، مانند پر کردن فرم ها یا پرش بین صفحات نیز صدق می کند. مشکلات سرعت وب سایت که تعامل کاربر را محدود می کند، تأثیر منفی بر نرخ تبدیل و تعداد بازدیدکنندگانی که به سایت شما باز می گردند، می گذارد.

تحولات
یکی از اهداف مشترک اکثر صاحبان وب سایت، تبدیل است. مطالعات نشان می دهد که حتی 0.1 ثانیه بهبود در خدمات افزایش سرعت وب سایت شما می تواند تأثیر مثبتی بر نرخ تبدیل، پیشرفت قیف و تعامل با مشتری داشته باشد. اگر بازدیدکنندگان نتوانند با سرعت کافی از ویژگی‌های شما استفاده کنند، به مورد بعدی می‌روند.

موتورهای جستجو
گوگل هنگام رتبه بندی سایت ها سرعت وب سایت و تجربه کاربری (معروف به سئو، بهینه سازی موتور جستجو) را در نظر می گیرد. بنابراین اگر می‌خواهید صفحه شما در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی خاص بالاتر نشان داده شود، با هر میلی‌ثانیه سریع‌تر این شانس را خواهید داشت که صفحات شما برای چشم قابل مشاهده باشند.

نحوه اندازه گیری سرعت صفحه
روش های مختلفی برای اندازه گیری سرعت صفحه وب سایت شما وجود دارد. یکی از مطمئن‌ترین و محبوب‌ترین روش‌ها استفاده از Google PageSpeed ​​Insights است که می‌توانید به سادگی URL سایت خود را ارسال کنید و منتظر بمانید تا گوگل گزارشی از عملکرد سایت شما ارائه دهد.
این گزارش حاوی تعدادی معیار یا معیارهای اساسی وب است که گوگل آنها را به عنوان یکی دیگر از عوامل بالقوه رتبه بندی در هنگام تعیین رتبه صفحه در نتایج جستجو در نظر می گیرد. یک امتیاز خوب (سبز) می تواند به رتبه بندی کلی سایت شما و رتبه بندی صفحات جداگانه در جستجو کمک کند. امتیاز پایین یا هشدار دهنده (قرمز) ممکن است بر مراقبت تأثیر بگذارد
آنها درباره نحوه عملکرد Wix در اینجا بیشتر بدانید.
استفاده از ابزارهای مختلف تست عملکرد برای اندازه گیری سرعت صفحه همیشه نتایج متفاوتی ایجاد می کند. هر پلتفرم تجزیه و تحلیل و داده های خود را به روش های مختلف جمع آوری می کند و این می تواند در هر زمان بر امتیاز سرعت صفحه شما تأثیر بگذارد. با این حال، مهمتر از همه، مراحلی است که می توانید برای بهبود امتیاز خود بردارید که در زیر به آنها خواهیم پرداخت.

نحوه بهبود سرعت صفحه (و تجربه کاربری خود)
به طور کلی، اگر وب سایت ساز مناسبی را انتخاب کنید، بسیاری از اقدامات لازم برای بهبود سرعت صفحه و عملکرد وب سایت داخلی خواهد بود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر از چند گاهی بر روی اندازه گیری سرعت صفحه خود تمرکز کنید و در عین حال تأثیر طراحی و محتوای خود را بر عملکرد وب سایت خود درک کنید.
در زیر، نحوه بهبود عملکرد وب سایت و سرعت صفحه را می آموزید تا مطمئن شوید که مشتریان و Google راضی هستند. ما همچنین نکات مفیدی را گنجانده ایم که می توانید از آنها برای بهینه سازی سرعت وب سایت خود استفاده کنید.

01. بهینه سازی رسانه
تصاویر بزرگ می توانند مانع بزرگی برای بهبود سرعت صفحه باشند. کیفیت تصویر مهم است - اما باید با عملکرد متعادل باشد. برای این کار راه های مختلفی وجود دارد که می توانید تصاویر را فشرده کنید.
بهترین شرط شما این است که یک سازنده وب سایت مانند Wix انتخاب کنید که به طور خودکار رسانه ها را در سرورهای خود با تغییر اندازه، برش و تبدیل آن بهینه می کند. این بهینه سازی بهترین کیفیت را در طیف وسیعی از دستگاه ها ارائه می دهد.
هنگام ساخت یک وب سایت، تغییر رویکرد شما در ذخیره سازی تصویر می تواند تأثیر مثبتی بر سرعت بارگذاری صفحه سایت شما داشته باشد. برخی از بهترین روش‌هایی که می‌توانید در سایت خود استفاده کنید عبارتند از: ذخیره تصاویر به‌عنوان JPG به جای PNG (فایل‌های JPG کوچک‌تر هستند و بنابراین سریع‌تر بارگذاری می‌شوند)، استفاده از فایل‌های SVG در صورت امکان (که حتی کوچک‌تر هستند و برای اشکال یا لوگوها به خوبی کار می‌کنند). و در نهایت، تصاویر بزرگتر را در پایین صفحه قرار دهید تا به کاربران زمان برای بارگذاری داده شود، در حالی که آنها بر روی محتوای بالای صفحه شما تمرکز می کنند.
هیچ چیز مانند گیف های متحرک باعث ایجاد یک صفحه نمی شود - ما آن را دریافت می کنیم، ما هم آنها را دوست داریم - اما هیچ چیز دیگری نیز وجود ندارد که سرعت صفحه را بیشتر کند. بنابراین قبل از استفاده از آنها به دقت فکر کنید و در صورت لزوم آنها را در انتهای صفحه خود قرار دهید. محدود کردن تعداد فریم های انیمیشن و کوچک نگه داشتن آن نیز می تواند از تاثیرگذاری ویژگی های طراحی بر امتیازات سرعت صفحه شما جلوگیری کند.
یکی دیگر از نکات عالی برای بهینه سازی سرعت وب سایت (اگر واقعاً نمی توانید بدون نوعی انیمیشن در سایت خود زندگی کنید) این است که ویدیو را انتخاب کنید زیرا از اندازه فایل های کوچکتری نسبت به انیمیشن ها استفاده می کند.
کارشناسان معتقدند گاهی اوقات ساده بهتر است. Dan Shapier، رئیس فناوری عملکرد در Wix.com توضیح می دهد: «یکی از ساده ترین راه ها برای بهبود عملکرد وب سایت، کاهش پیچیدگی سایت است. این با طراحی و محتوای شما - به خصوص تصاویر شما - شروع می شود و به راه اندازی و عملکرد وب سایت شما گسترش می یابد.

02. ساده سازی کد
کد پیچیده یا کدی که به درستی قالب بندی نشده باشد می تواند سرعت صفحه را کاهش دهد. استفاده از کدهای ساده، خزیدن در سایت شما را برای گوگل آسان‌تر می‌کند و همچنین باعث می‌شود صفحات سریع‌تر بارگذاری شوند (هر چیزی که زندگی گوگل را آسان‌تر کند، یک پیروزی برای وب‌سایت شماست). سازنده وب سایتی را انتخاب کنید که از کدهای ساده در تمام صفحات خود استفاده کند، بنابراین نگران بررسی یا تمیز کردن آن نباشید و می توانید مطمئن باشید که صفحات شما برای عملکرد بهینه شده اند.

03. استفاده از CDN
CDN (شبکه توزیع محتوا) به سرورها و مراکز داده ای اطلاق می شود که در مکان های جغرافیایی مختلف قرار دارند و سپس محتوا را به وب سایت های منطقه خود تحویل می دهند. این باعث افزایش سرعت و در نتیجه کاهش زمان بارگذاری می شود. شبکه جهانی CDN Wix به این معنی است که صفحات سایت شما برای عملکرد بهینه سازی شده اند بدون توجه به اینکه سایت شما در کجای دنیا قرار دارد.

از کجا بک لینک قدرتمند و دائمی خریداری کنیم؟

۱۳ بازديد
استفاده از بک لینک یکی از مهم ترین تکنیک های بهبود سئو است که تاثیر زیادی در بهبود رتبه سایت دارد. به خاطر داشته باشید که بک لینک ها همانطور که مفید هستند، می توانند به سایت شما نیز آسیب برسانند. به همین دلیل حتما باید آن را از یک مکان مطمئن خریداری کنید که به افزایش نرخ کلیک و بهبود رتبه سایت با توجه به نکات فنی کمک می کند. سوال این است که هنگام خرید ریفرال به دنبال چه چیزی باشیم؟

استفاده از بک لینک یکی از مهم ترین تکنیک های بهبود سئو است که تاثیر زیادی در بهبود رتبه سایت دارد. به خاطر داشته باشید که بک لینک ها همانطور که مفید هستند، می توانند به سایت شما نیز آسیب برسانند. به همین دلیل حتما باید آن را از یک مکان مطمئن خریداری کنید که به افزایش نرخ کلیک و بهبود رتبه سایت با توجه به نکات فنی کمک می کند. سوال این است که هنگام خرید ریفرال به دنبال چه چیزی باشیم؟

بازخورد چیست؟

بازخورد فرآیند پیوند دادن است که خارج از سایت ما ارائه می شود. در واقع سایت های اینترنتی دیگر اگر مطلب مفیدی را در سایت شما ببینند به آن لینک می دهند تا دیگران بتوانند از آن مقاله استفاده کنند. به عنوان مثال می توانید برای خرید محصول با یک فروشگاه اینترنتی تماس بگیرید. این بازخورد برای این فروشگاه آنلاین است. بک لینک ها به ربات های گوگل کمک می کنند تا در سایت های مختلف بخزند و در مورد تمام محتوایی که هر روز در اینترنت منتشر می شود اطلاعات کسب کنند. علاوه بر این، کاربران همچنین می توانند سایت های مرتبط را پیدا کرده و از محتوای آنها استفاده کنند.

بک لینک های قدرتمند و دائمی را از کجا بخریم؟

ملاک انتخاب بازخورد موثر چیست؟

نکته مهم این است که خرید بک لینک باید در سایت های معتبر و مرتبط ایجاد شود. از آنجا که لینک های نامربوط با ارزش پایین حتی می توانند سایت شما را غیر قابل دسترس کنند. به همین دلیل بهتر است قبل از خرید بک لینک، معیارهای انتخاب بک لینک موثر را بدانید.

- فالو و آنفالو کنید

شما باید مطمئن شوید که بین دنبال کردن و فالو کردن لینک ها تعادل خوبی وجود دارد. بک لینک های غیرمجاز فقط می توانند لینک های بدون فالو را به شما بفروشند. این پیوندها فقط شبیه پیوندهای خارجی هستند. اما اساساً ارزشی ندارند. زیرا موتورهای جستجو لینک های بدون فالو را وارد نمی کنند و عملا سایت شما را اصلا نمی بینند. بنابراین تاثیری در رتبه سایت شما نخواهد داشت. از سوی دیگر، تعداد بالای لینک های فالو نیز می تواند به معنای اسپم در سایت باشد.

- متصل

توجه داشته باشید که گوگل به لینک های خارجی در سایت های غیر مرتبط توجه می کند و به آنها امتیاز نمی دهد. به عنوان مثال، ایجاد بک لینک به یک سایت محبوب مد و لباس در حالی که سایت شما ابزار می فروشد، اصلا ایده جالبی نخواهد بود. علاوه بر این که موتورهای جستجو متوجه فروش این بک لینک می شوند، کاربران این سایت علاقه ای به کلیک روی آن نخواهند داشت. پس بهتر است به سایت های فنی و مهندسی مراجعه کنید تا کاربران با کلیک بر روی بک لینک ها ابزار مورد نظر خود را پیدا کنند.

- ثابت بودن

بک لینک های ثابت هم برای گوگل و هم برای کاربران بسیار ارزشمند هستند. با خرید یک بک لینک دائمی، برای همیشه از طریق آن لینک دسترسی دارید و حتی سال ها پس از خرید آن، کاربران همچنان می توانند روی لینک موجود کلیک کنند. از طرف دیگر، یک سایت موقت بدون لینک به گوگل می گوید که تنها تبلیغی است که برای مدت معینی اطلاعات دریافت می کند و این روی رتبه سایت شما تأثیر می گذارد.

بک لینک های قدرتمند و دائمی را از کجا بخریم؟

- تعداد اتصالات خروجی

توجه داشته باشید که تأثیر بسیاری از پیوندها از یک آدرس به اندازه یک پیوند از همان صفحه است. در واقع گوگل لینک های یک صفحه معین به یک آدرس خاص را یکی می داند و تنها به یکی از آنها امتیاز می دهد. بنابراین، هنگام خرید بک لینک، مراقب تعداد لینک های عجیب و غریبی باشید که عملا بی ارزش هستند.

- آشنایی با مجموعه منتخب با تکنیک های سئو

مهم ترین نکته در هنگام خرید ریفرال خرید از یک تیم حرفه ای و متخصص است. اکنون بسیاری از سایت ها بدون اطلاع از تکنیک های سئو اقدام به فروش لینک می کنند و با خرید آنها نه تنها پول خود را هدر می دهید بلکه ضربه بزرگی به سایت خود وارد می کنید. سرور منیجر گروهی تخصصی در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ است که دارای تیمی کاملا حرفه ای و مسلط به تکنیک های سئو می باشد. به همین دلیل ساخت لینک های طبیعی برای شما در زمان معقول باعث افزایش رتبه سایت و بازدید آن می شود.

اشتباهات رایج هنگام خرید ارجاع

به خاطر داشته باشید که بک لینک ها یک تیغ دولبه هستند و خرید آنها بدون توجه به برخی توصیه ها می تواند اعتبار سایت شما را به خطر بیندازد. نکات زیر بلایی است که با خرید لینک از یک سایت غیر معتبر و غیرحرفه ای گریبان سایت شما را خواهد گرفت.

- امتیاز بالا برای sp

سئو چیست؟ آموزش سئو و نحوه سفارش سئو سایت

۱۴ بازديد
این تصویر از Inbound Marketing Inc. یک کار استثنایی در تجزیه آن انجام می‌دهد، اما اجازه دهید سئو سایت تا کمی بیشتر به این موضوعات بپردازم:

محتوای تکراری: وقتی شخصی سعی می کند برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه بندی کند، ممکن است محتوای سایت خود را تکرار کند تا بارها و بارها آن کلمه کلیدی را در متن خود بیاورد. گوگل سایت هایی را که این کار را انجام می دهند جریمه می کند.
متن نامرئی و پر کردن کلمات کلیدی: سالها پیش، یک استراتژی کلاه سیاه این بود که تعداد زیادی از کلمات کلیدی را در پایین مقالات خود قرار دهید اما آنها را به رنگ پس زمینه درآورید. این استراتژی خیلی سریع شما را در لیست سیاه قرار می دهد. همین امر در مورد پر کردن کلمات کلیدی در جایی که آنها به آنها تعلق ندارند نیز صدق می کند.
Cloaking و Redirecting: وقتی صحبت از تغییر مسیر می شود، یک راه درست و غلط برای انجام آن وجود دارد. راه اشتباه خرید یک دسته از دامنه های غنی از کلمات کلیدی و هدایت تمام ترافیک به یک سایت است.
روش‌های ضعیف پیوند: بیرون رفتن و خرید یک بسته Fiverr که به شما 5000 لینک در 24 ساعت می‌دهد، راه درستی برای ایجاد پیوند نیست. شما باید از محتواها و سایت های مرتبط در جایگاه خود پیوندهایی دریافت کنید که ترافیک خاص خود را دارند.
از آنجایی که گوگل سایت‌هایی را که این کارها را انجام می‌دهند جریمه می‌کند، من فقط درباره سئو کلاه سفید صحبت می‌کنم.

اگرچه چیزی به نام سئو کلاه خاکستری وجود دارد. این بدان معناست که این کلاه به اندازه سفیدترین کلاه سفید خالص یا بی‌گناه نیست، اما به اندازه تکنیک‌های کلاه سیاه کاملاً دستکاری‌کننده نیست. شما سعی نمی کنید کسی را فریب دهید یا عمداً سیستم را با کلاه خاکستری بازی کنید. با این حال، شما در تلاش برای به دست آوردن یک مزیت متمایز هستید.

ببینید، استانداردهای Google آنقدر که می‌خواهید باور کنید واضح نیستند. حتی خیلی وقت ها ممکن است حرف های متناقضی بزنند. به عنوان مثال، گوگل گفته است که آنها طرفدار وبلاگ نویسی مهمان برای ایجاد لینک نیستند.

حالا، وبلاگ نویسی مهمان برای رشد برندتان چطور؟ اگر این کار را برای ایجاد آگاهی، ایجاد ترافیک با کیفیت بالا به سایت خود و تبدیل شدن به یک نام آشنا در صنعت انجام دهید، چه؟

در دنیای سئو، مهم این نیست که چه کاری انجام می دهید، بلکه به نحوه انجام آن بستگی دارد. اگر پست‌های مهمان را در سایت‌هایی خریداری می‌کنید که هیچ ربطی به جایگاه شما ندارند و مجموعه‌ای از لینک‌ها را اسپم می‌کنید، جریمه خواهید شد. اگر پست‌های مهمان منحصر به فردی ایجاد می‌کنید که برای خوانندگان در سایت‌های مرتبط با شما ارزش ایجاد می‌کند، خوب خواهید بود، و آب پیوند به خوبی به سایت شما منتقل می‌شود.

اصول بازاریابی SEO: تفکیک کامل
اکنون زمان آن است که یاد بگیرید چگونه بازاریابی سئو انجام دهید. درک آن یک چیز است، اما سئو به عمل و زمان زیادی نیاز دارد. این چیزی نیست که بتوانید امروز آن را تغییر دهید و انتظار داشته باشید فردا نتایج را ببینید. سئو اقدامات روزانه را با هدف موفقیت بلند مدت انجام می دهد.

محتوا
احتمالاً قبلاً آن را شنیده اید: "محتوا پادشاه است." بیل گیتس این پیش بینی را در سال 1996 انجام داد و امروز مانند همیشه درست است.

چرا؟

زیرا یک کاربر گوگل زمانی خوشحال می شود که نتیجه ای را پیدا کند که به بهترین شکل نیازهای خود را برآورده کند.

وقتی «مک و پنیر خانگی سریع و آسان» را در گوگل جستجو می‌کنید، Google تمام انرژی خود را صرف ارائه آنچه به عقیده Google بهترین دستور پخت مک و پنیر خانگی است (که زمان کمی می‌برد و از مواد کمی استفاده می‌کند) را در کل وب به شما می‌دهد.

این فقط به دنبال سریع‌ترین دستور غذا نیست، آموزش سئو بلکه به دنبال ساده‌ترین دستور غذا است، یا یک دسته از فروشگاه‌های آنلاین را برای شام منجمد دور می‌اندازد. سعی می کند دقیقا همان چیزی را که خواسته اید به شما بدهد. گوگل همیشه سعی می کند با هدایت شما به بهترین محتوایی که می تواند پیدا کند، بهترین تجربه ممکن را ارائه دهد.

این به این معنی است که کار شماره یک شما برای عملکرد خوب در سئو، تولید محتوای عالی است.

این افتضاح است، درست است؟ شما هنوز باید کار زیادی انجام دهید. سئو هیچ تفاوتی با هر مهارت دیگری ندارد: نتایج عالی از تلاش بزرگ حاصل می شود. درست همانطور که بهترین بازاریابی در جهان به شما کمک نمی کند محصول بدی را بفروشید، سئوی فوق پیشرفته اگر محتوای با کیفیتی نداشته باشید بی فایده است.

عناصر محتوا
میلیون ها عنصر برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا وجود دارد. در اینجا چند مورد از مهم ترین آنها وجود دارد: