سفارش طراحی سایت

راز موفقيت در دنياي كسب و كار آنلاين

سفارش طراحی سایت

۵ بازديد
برخی از افراد احتمالاً سؤالات زیر را از خود سفارش طراحی سایت می پرسند:

· چرا باید وب سایت داشته باشم یا طراحی کنم؟

· مزایای داشتن یک وب سایت چیست؟

· طراحی وب سایت چگونه می تواند به من کمک کند؟

و این گونه سوالات پاسخی دقیق و روشن می طلبد.


آگوست 2017 26 سال از ورود اولین صفحه وب سایت به دنیای آنلاین می گذرد. باورش خیلی سخته دنیای اینترنت از امسال به طرز عجیبی رشد کرده است و به نظر می رسد این رشد برای همیشه ادامه داشته باشد بیش سفارش طراحی سایت از یک میلیارد دامنه ثبت شده گواه این رشد روزافزون است.

البته واقعیت دیگری نیز وجود دارد و آن این است که از میلیون ها وب سایت و دامنه ثبت شده، تنها حدود یک چهارم آن ها به معنای واقعی فعال هستند، مابقی دامنه های «پارک شده» محسوب می شوند که هیچ فعالیتی ندارند. از این 250 میلیون وب سایت فعال، تنها تعداد محدودی بازدید و بازدید روزانه دریافت می کنند.بنابراین هنوز رقابت منطقی برای وب سایت های جدیدی که می خواهند در اینترنت فعالیت کنند وجود دارد.

بسیاری از کسب و کارهای کوچک هنوز برای توسعه کسب و کار خود از اینترنت استفاده نمی کنند، در واقع طبق نظرسنجی انجام شده در آمریکا، 49 درصد از کسب و کارهای کوچک اصلاً وب سایت ندارند، این آمار در ایران قطعاً بسیار بالاتر است.

دلیل شماره یک سفارش طراحی سایت نیاز شرکت و کسب و کار شما به یک وب سایت، حتی اگر کمتر از 5 کارمند روی آن کار می کنند، این است که کجا می توانید در مدت زمان کوتاهی این همه سرنخ را به دست آورید؟

به عنوان مثال، در مطالعه انجام شده، کانادایی ها حدود 36.3 ساعت در ماه را صرف جستجو و اینترنت می کنند (کمی بیش از یک ساعت در روز)، در حالی که این تعداد در بین کاربران آمریکایی حدود 35.2 ساعت است.

جالب است بدانید که اگرچه آمار دقیقی وجود ندارد، اما این اعداد در ایران بسیار بیشتر است، در برخی مطالعات میانگین حضور کاربران ایرانی در فضای مجازی (وب سایت ها، جستجو و شبکه های اجتماعی) بین 5 تا 9 ساعت تخمین زده شده است. قابل توجه است که او بسیار بلند به نظر می رسد.

بیش از 40 میلیون کاربر اینترنت در ایران وجود دارد که رقم بسیار زیادی است. سفارش طراحی سایت بنابراین دنیای مجازی با توجه به ویژگی هایی که دارد از پتانسیل بسیار بالایی برای بازاریابی برخوردار است. تقریباً به عقیده همه کارشناسان بازاریابی، فضای مجازی بزرگترین و قدرتمندترین بستر فروش است و بازاریابی در طول تاریخ بشریت رو به افزایش بوده است.

همه آنها تنها بخشی از قدرت و وسعت فضای مجازی را توصیف می کنند.اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک یا متوسط ​​هستید و هنوز این سوال برایتان پیش می آید که حضور در وب چه فایده ای دارد؟ این 6 دلیل واضح را در نظر بگیرید:

1- امروزه سفارش طراحی سایت مردم به جای دفترچه تلفن از اینترنت استفاده می کنند
واقعیت این است که امروزه مردم بیشترین و مهمترین اطلاعات مورد نیاز خود را در اینترنت پیدا می کنند.مشتریان بالقوه تصمیم می گیرند که به کدام پزشک یا کلینیک مراجعه کنند، از کدام شرکت خدماتی استفاده کنند و کدام محصول را بخرند.از کجا و چگونه آنچه را که می خواهید بدست آورید. با توجه به تمام اصول و روش های بازاریابی، نادیده گرفتن چنین پتانسیل عظیمی بسیار اشتباه است.


2- طراحی سایت به کسب و کار شما اعتبار زیادی می دهد
مردم انتظار دارند مشاغل و مشاغل مختلف وب سایت خود را داشته باشند. درست مانند گذشته، آنها انتظار داشتند که هر شرکت و کسب و کاری یک آدرس فیزیکی داشته باشد که بتوانند شخصاً با آن تماس بگیرند تا بتوانند به آن اعتماد کنند. وب سایت شما در واقع دفتر یا فروشگاه شما در دنیای اینترنت است که آدرس خاص خود را دارد.

حقیقت این است که امروزه نداشتن وب سایت سوالات زیادی را در ذهن کاربران ایجاد می کند. آیا این شرکت یا این پزشک و کلینیک قانونی است؟ آیا او کار خود را می داند؟ اگر این شرکت واقعاً در کار خود حرفه ای است، چرا هنوز یک پایگاه داده شخصی برای خود در دنیای وب ثبت نکرده اند؟ و بسیاری از افکار دیگر که نمی خواهید در ذهن مشتریان در مورد شما شکل بگیرد.

واقعیت این است که در بسیاری از این موارد، مردم به رقبای شما که وب سایت کاملی طراحی کرده اند و نمونه کارها و نمونه خدمات خود را به کاربران نشان می دهند، اعتماد می کنند و حتی اگر شما بهتر از آنها باشید، به سراغ آن ها سفارش طراحی سایت می روند.


3- طراحی سایت یک کانال بازاریابی جدید برای شما ایجاد می کند
داشتن یک وب سایت به شما امکان حضور دائمی در اینترنت را می دهد. به آن مانند یک بیلبورد تبلیغاتی نگاه کنید. فقط این بیلبورد به جای فیزیکی و روزانه هزاران یا میلیون ها کاربر در دنیای مجازی نصب می شود. از آنجا می گذرند و او را می بینند. به این ترتیب یک شانس جدید و یک کانال جدید برای دیده شدن و ارائه محصولات و خدمات ایجاد می شود.

البته سفارش طراحی سایت باید در نظر داشته باشید که تعداد افرادی که می توانند بیلبورد شما را ببینند و میزان توجهی که این بیلبورد می تواند به خود جلب کند بستگی به فعالیت شما در فضای مجازی و تلاش شما دارد.روش هایی مانند سئو و بهینه سازی سایت، استفاده در شبکه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین و غیره می تواند تاثیر قابل توجهی بر روی دید وب سایت شما داشته باشد.

4- داشتن وب سایت امکان جمع آوری اطلاعات مشتریان را به شما می دهد
به عنوان مثال، اغلب دشوار است که از مشتریان خود بخواهید آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را روی یک تکه کاغذ سفارش طراحی سایت بنویسند
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.