طراحی وب سایت

راز موفقيت در دنياي كسب و كار آنلاين

طراحی وب سایت

۷ بازديد
مرحله سوم: طراحی و ساخت سایت
مرحله سوم: طراحی و ساخت سایت

خوب، در این مرحله زمان طراحی و ساخت سایت است. در این مرحله طراحی وب سایت باید سایت خود را راه اندازی کنید. هنگامی که نام دامنه سایت خود را انتخاب کردید و میزبانی با کیفیت دریافت کردید، برای ساخت سایت آماده هستید.

همانطور که گفتیم برای ساخت سایت چند قدم پیش رو دارید.
1- می توانید از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس، جوملا و ... استفاده کنید. سیستم های مدیریت محتوا کاملا رایگان هستند و شما می توانید سایت خود را بدون هزینه اضافی راه اندازی کنید.

2- یا می توانید از شرکت های طراحی سایت استفاده کنید. البته شرکت های طراحی سایت را اصلا به شما پیشنهاد نمی کنم.

3- یا از سایت سازهای ایرانی استفاده کنید که هزینه کمی برای راه اندازی و ساخت سایت از شما می گیرند.

ویدئویی کاربردی در مورد  طراحی وب سایت ساخت وب سایت از 0 تا 100

در ویدیوی بالا قدم به قدم به شما آموزش دادیم که چگونه بدون اطلاع از علم برنامه نویسی و کدنویسی یک وب سایت کاملا حرفه ای با تمامی امکانات ایجاد کنید. درست قبل از ورود به این مرحله فراموش نکنید که با توجه به نکاتی طراحی وب سایت که گفتیم یک دامنه و هاست مناسب تهیه کنید. پس از خرید هاست و دامنه، طبق ویدیوی بالا اقدام کنید و سایت خود را راه اندازی کنید.

ساخت سایت با سیستم های مدیریت محتوای رایگان
همانطور که قبلاً گفتم راه اندازی و ساخت سایت بسیار ساده و آسان شد. به لطف سیستم های مدیریت محتوای رایگان مانند وردپرس و جوملا، می توانید هر سایتی را که می خواهید در کمتر از ۲ تا ۳ ساعت راه اندازی کنید.

با سیستم های مدیریت محتوا نیازی به کدنویسی و برنامه نویسی نیست زیرا می توانید سایت خود را بدون برنامه نویسی یا کدنویسی راه اندازی کنید. دیگر نیازی به پرداخت میلیونی برای طراحی و ساخت وب سایت ندارید. و با کمترین سرمایه در نهایت می توانید با خرید هاست و دامنه یک وب سایت کاملا حرفه ای با تمامی امکانات رفاهی راه اندازی کنید.

یکی از ویژگی های سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس پشتیبانی کامل از زبان فارسی است. یعنی یک شمارنده کاملا فارسی دارد. یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب سیستم های مدیریت محتوا این است که می توانید به صورت کاملا رایگان و بدون محدودیت از این سایت ساز استفاده کنید.

وردپرس همه چیز را برای ایجاد سایت خود برای شما آماده کرده است. طراحی وب سایت یعنی با وردپرس می توانید تمام صفحات داخلی سایت خود را ایجاد کنید. شما می توانید صفحه اصلی سایت خود را مطابق سلیقه خود طراحی کنید و چیدمان سایت خود را به دلخواه بچینید.

البته این را هم بگویم که علاوه بر وردپرس، سیستم های مدیریت محتوای مختلفی مانند جوملا، Expression Engine و ... وجود دارد. اما وردپرس یکی از بهترین و محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا در جهان و حتی ایران است که به شما اجازه می دهد هر سایتی را با هر امکاناتی راه اندازی کنید.

وردپرس فقط برای ساخت سایت های شخصی یا شرکتی نیست و شما می توانید از این سیستم مدیریت محتوا برای راه اندازی و ساخت هر سایتی مانند سایت فروشگاهی، سایت خبری، سایت آموزشی و ... استفاده کنید.

وردپرس آنقدر محبوب است که بزرگترین سایت های دنیا و حتی ایران با وردپرس راه اندازی می شوند. مورد بعدی که پیشنهاد می کنم از وردپرس استفاده کنید این است که این سیستم مدیریت محتوا امنیت بسیار بالایی دارد که همیشه با به روز رسانی افزونه ها و هسته وردپرس انجام می شود.

از آنجایی که وردپرس متن باز است، بسیاری از توسعه دهندگان و حتی شرکت های طراحی سایت از وردپرس برای اجرا و ساخت سایت های خود استفاده می کنند.


و نکته بعدی این است طراحی وب سایت که وردپرس دارای منابع قابل اعتمادی مانند CodeCanyon و ThemeForest برای ارائه تم ها و افزونه های حرفه ای است. البته در ایران وب سایت های زیادی وجود دارند که می توانید قالب ها و افزونه های مورد نیاز خود را با قیمت بسیار پایین و یا حتی کاملا رایگان تهیه کنید.

البته علاوه بر وردپرس، سیستم های مدیریت محتوای دیگری مانند دروپال، پرستاشاپ، اپن کارت و مجنتو نیز وجود دارند که برای راه اندازی و ساخت سایت های فروشگاهی مناسب هستند. اما وردپرس با توجه به مواردی که در بالا گفتم و امکاناتی که دارد از همه اینها محبوبتر و بهتر است.

توسعه وب سایت توسط شرکت های طراحی سایت
توسعه وب سایت توسط شرکت های طراحی سایت

راه دیگر راه اندازی و ساخت وب سایت استفاده از شرکت های طراحی سایت است. البته همانطور که می دانید برای سپردن طراحی و ساخت وب سایت خود به شرکت های طراحی سایت باید از چندین میلیون تومان تا چند ده میلیون طراحی وب سایت تومان برای راه اندازی و ساخت وب سایت خود هزینه کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.