راهنمای طراحی سایت پزشکی در ایران

راز موفقيت در دنياي كسب و كار آنلاين

راهنمای طراحی سایت پزشکی در ایران

۲۳ بازديد
هر چه وب سایت پزشکی شما به ادغام ها و ویژگی های بیشتری نیاز داشته باشد، هزینه طراحی آن بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال، زمانی که می خواهید سیستم نوبت دهی آنلاین را فعال کنید یا گالری عکس و تقویم را در طراحی سایت قرار دهید، باید هزینه بیشتری بپردازید.

البته برخی از این ویژگی ها را می توان با ماژول ها و پلاگین های آماده ای که استفاده از آنها ارزان تر است پیاده سازی کرد. با این حال، اگر به ویژگی‌های منحصربه‌فردی نیاز دارید که نیاز به کدگذاری سفارشی دارند، هزینه بیشتری خواهد داشت.

به طور کلی، پیکربندی و سفارشی سازی زمان می برد و در نتیجه بر هزینه طراحی وب سایت تأثیر می گذارد.

نوع طراحی
طراحی وب سایت شما باید حرفه ای و در عین حال کاربر پسند و آسان برای جذب مخاطبان زیادی باشد.

طراحی های پیشرفته و منحصر به فرد نیاز به سفارشی سازی، زمان و تخصص بیشتری دارند که بر هزینه کلی پروژه تاثیر می گذارد.

اگرچه می توان با استفاده از قالب های آماده یک وب سایت پزشکی با ظاهر حرفه ای ایجاد کرد. با این حال، اگر می خواهید وب سایت شما از سایر رقبا متمایز شود، باید حداقل تا حد محدودی آن را شخصی سازی کنید.

از طرف دیگر، قالب های از پیش ساخته شده نیز می توانند اثربخشی سایت شما را محدود کنند. آنها همچنین می توانند بر عملکرد موتور جستجوی وب سایت شما تأثیر منفی بگذارند.

اما طراحی سفارشی به شما این امکان را می دهد که تمام اجزای وب سایت خود از جمله محتوا، طرح بندی، برچسب ها و تصاویر را سفارشی کنید. این یک مزیت سئو است.

برخی از ویژگی های سایت های پزشکی پیشرفته که بر هزینه طراحی تاثیر می گذارد عبارتند از:

ایجاد سیستم ثبت زمان آنلاین و تقویم زمان کار
امکان چت آنلاین
یک گالری عکس و ویدیو اضافه کنید
یک انجمن پرسش و پاسخ اضافه کنید
یک وبلاگ پزشکی اضافه کنید
ادغام سایت با سایت دیگر، اپلیکیشن موبایل یا نرم افزار مدیریت
سیستم های پرداخت یکپارچه
افزودن انگلیسی، عربی و...
سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو
اگر برای تبلیغ منحصر به فرد برند و نام خود در اینترنت به طراحی وب سایت سفارشی نیاز دارید، همین امروز با بهیدو تماس بگیرید.

ما به شما کمک می کنیم تا یک وب سایت پزشکی با تمام زیبایی شناسی و عملکرد مورد نیاز خود ایجاد کنید.

سایتی برای پزشکان
محتوا
قصد دارید از چه نوع محتوایی در وب سایت خود استفاده کنید؟

آیا محتوای تمام متن را ترجیح می دهید یا ترکیبی از رسانه های مختلف مانند متن، تصاویر، فیلم ها و اینفوگرافیک ها؟

بدون شک محتوا برای ارتباط با مشتریان و جذب بازدیدکننده بسیار مهم است. هرچه محتوایی که استفاده می‌کنید قوی‌تر باشد، برند و شهرت شما قوی‌تر خواهد بود.

همچنین محتوای خوب باعث افزایش ترافیک وب سایت و در نتیجه بهبود سئو سایت می شود. البته برای به روز رسانی محتوای وب سایت خود باید مبلغ جداگانه ای پرداخت کنید.

به خاطر داشته باشید که تولید محتوا برای وب سایت های پزشکی کاری دشوار و زمان بر است. زیرا تیم تولید محتوا باید دانش عمیقی از جایگاه شما داشته باشد و بتواند در مورد هر موضوعی تحقیق کاملی انجام دهد.

نتیجه

طراحی وب سایت پزشکی می تواند شهرت و سطح حرفه ای شما را نشان دهد. با این گفته، باید مطمئن شوید که طراحی وب ویژگی ها و عناصر مفید و قابل اعتمادی را برای بازار هدف شما ارائه می دهد.

در واقع، بازدیدکنندگان وب سایت شما باید به این نتیجه برسند که کلینیک شما حرفه ای ترین، قابل اعتمادترین، ماهرترین و واجد شرایط ترین در شهر است.

یکی از بهترین راه‌ها برای جذب بیماران بالقوه و ایجاد یک تأثیر اولیه خوب این است که وب‌سایت پزشکی خود را تا حد امکان حرفه‌ای، آسان برای استفاده، کاربرپسند، آموزنده و چشم‌نواز کنید.

هزینه کل طراحی یک وب سایت پزشکی تا حد زیادی به پیچیدگی طرح مورد نظر یا مورد نیاز شما و همچنین تعداد ساعات مورد نیاز برای تکمیل کل پروژه بستگی دارد.

برای اطلاع از هزینه طراحی سایت پزشکی انتخابی خود، همین امروز با تیم بهیدو تماس بگیرید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.