پارتیشن شیشه ای

راز موفقيت در دنياي كسب و كار آنلاين

پارتیشن شیشه ای

۶ بازديد

در دفاتر تجاری مدرن استفاده بهینه از فضای موجود از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از طرفی هزینه ساخت دفتر کار بالاست و جابجایی شرکت نیز نیازمند تلاش زیادی است. بنابراین مهاجرت تجاری معمولاً در اولویت مدیران نیست. یا بسیاری از مدیران تمایل دارند از پارتیشن های اداری هنگام تقسیم اتاق ها استفاده کنند تا از فضای موجود حداکثر استفاده را ببرند. در شرکت های بزرگ پارتیشن شیشه ای در بین انواع پارتیشن محبوبیت خاصی دارد. این پارتیشن ها نه تنها انعطاف خوبی در طراحی ایجاد می کنند، بلکه ظاهر مدرن جدیدی به فضای داخلی می دهند و شلوغی را از بین می برند. نظرات زیادی در مورد مزایا و معایب پارتیشن اداری شیشه ای وجود دارد. اگرچه برخی از مدیران معتقدند که منزوی کردن اعضای تیم می تواند تمرکز آنها را کاهش دهد و در نتیجه بهره وری تیم را افزایش دهد، برخی دیگر معتقدند که داشتن یک محیط کاری پر جنب و جوش و تعاملی برای افزایش بهره وری ضروری است. اما نکته اینجاست که شیشه بدون پول زیاد تاثیر ویژه ای در ظاهر و عملکرد محل کار شما دارد. در ادامه به برخی از مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای اشاره شده است.

منطقه بندی برای اهداف مختلف در نقاط مختلف جهان استفاده می شود. پارتیشن اداری یکی از مهم ترین عوامل در دکوراسیون فضای اداری می باشد. از آنجایی که مردم بیشتر وقت خود را در محل کار می گذرانند، محل کار باید نیازهای کارکنان و بازدیدکنندگان را برآورده کند و در عین حال بازدیدکنندگان جدیدی را به محل ساخت و ساز جذب کند. در سال های اخیر با توسعه و ساخت دیوارهای جداکننده مختلف، استفاده از آنها در طراحی فضاهای اداری و تجاری بسیار رایج شده است. موسسات بزرگ و کوچک توجه ویژه ای به طراحی و چیدمان فضا داشته اند.

پارتیشن اداری:
پارتیشن نه تنها ظاهری مدرن و حرفه ای به محیط کار می دهد، بلکه باعث کاهش هزینه ها و بهبود کارایی و بهره وری محیط کار می شود. اگر نیاز به تغییر شکل و ظاهر محیط کار خود دارید، می توانید تغییرات لازم را به سرعت و به راحتی انجام دهید. یکی دیگر از مزایای پارتیشن ها این است که می توان آنها را به دیوارها، قفسه ها و سبدهای گچ تخته چسباند. استفاده از پارتیشن های محل کار و جداسازی بین کارکنان می تواند باعث کاهش حواس پرتی و افزایش تمرکز کارکنان شود. در بسیاری از محیط های کاری، کارکنان نیاز به تمرکز دارند و نمی خواهند به تماس های همکاران گوش دهند. در چنین محیطی استفاده از پارتیشن های جهانی بسیار راحت است. از سوی دیگر، حفظ حریم خصوصی محل کار بسیار مهم است، به خصوص در مورد کارهای حساس، بنابراین از دست زدن به گوشی خودداری کنید. برخی از انواع پارتیشن ها عایق صدا هستند و برای چنین محیط هایی مناسب هستند. پارتیشن اداری طرح های مختلفی دارد که می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود یکی را انتخاب کنید. در زیر انواع پارتیشن اداری آورده شده است.

   انواع پارتیشن اداری (ظاهر):
پارتیشن های اداری از نظر ظاهر به چهار دسته تقسیم می شوند. هر کدام از این انواع می توانند از مواد مختلفی مانند چوب، ام دی اف، شیشه های تک و دوبل، آلومینیوم و ... استفاده کنند. درباره این چهار نوع فایل پیکربندی بیشتر بدانید.

دیوار پارتیشن بالای اتاق (دیوار پارتیشن جهانی):
امروزه بسیاری از شرکت ها از این دیوار جداکننده برای جداسازی محل کار خود استفاده می کنند. استفاده از این پارتیشن ها به معنای تخریب نمای داخلی نیست بلکه بستگی به نوع متریال پارتیشن دارد. این جداکننده ها معمولا از جداکننده های فلزی استفاده می کنند. به دلیل وزن سبک قاب فلزی، هیچ مانعی برای حرکت دیوار جدا وجود ندارد.

پارتیشن کابینت:
کابینت یکی از اصلی ترین پارتیشن هایی است که بیشتر در محیط های کاری مورد استفاده قرار می گیرد. این پارتیشن های نیمه بلند تا حدی حریم خصوصی را ارائه می دهند. این کابین ها به راحتی جابه جا می شوند و می توان سطح آنها را تغییر داد، بنابراین این نوع پارتیشن بسیار محبوب است. کلبه شامل چهار دیوار و یک در است که البته قسمتی از دیوار چهارم در ورودی است.

معرفی پارتیشن های شیشه ای باعث بهبود راندمان کاری کارکنان می شود. دانستن اینکه آنها تحت نظارت دائمی هستند به آنها این امکان را می دهد که بیشتر روی کار خود تمرکز کنند و مراقبت بیشتری از خود نشان دهند. پارتیشن های شیشه ای نه تنها می توانند تنبلی در کار را کاهش دهند، بلکه احساس مسئولیت شما را نیز افزایش می دهند. هر دو باعث افزایش بهره وری می شوند.

انعطاف پذیری پارتیشن های شیشه ای:
پارتیشن های شیشه ای را می توان جدا کرد و در موقعیت های مختلف نصب کرد. با این حال، طراحی مجدد اتاقی با دیوارهای سنتی زمان بر و پرهزینه است. دستاورد اصلی مالی پارتیشن شیشه ای به انعطاف پذیری بالای آن مربوط می شود. با کمک نصابان و طراحان آموزش دیده نیازی به تعمیر پارتیشن شیشه ای نیست. نگهداری و تمیز کردن پارتیشن شیشه ای آسان است. تنها چیزی که نیاز دارید یک پارچه (ترجیحا میکروفایبر) است.

هزینه پارتیشن شیشه ای در مقایسه با دیوارهای جامد، پارتیشن های شیشه ای در واقع بسیار ارزان هستند. مونتاژ

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.