سئو چیست؟ آموزش سئو و نحوه سفارش سئو سایت

راز موفقيت در دنياي كسب و كار آنلاين

سئو چیست؟ آموزش سئو و نحوه سفارش سئو سایت

۱۵ بازديد
این تصویر از Inbound Marketing Inc. یک کار استثنایی در تجزیه آن انجام می‌دهد، اما اجازه دهید سئو سایت تا کمی بیشتر به این موضوعات بپردازم:

محتوای تکراری: وقتی شخصی سعی می کند برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه بندی کند، ممکن است محتوای سایت خود را تکرار کند تا بارها و بارها آن کلمه کلیدی را در متن خود بیاورد. گوگل سایت هایی را که این کار را انجام می دهند جریمه می کند.
متن نامرئی و پر کردن کلمات کلیدی: سالها پیش، یک استراتژی کلاه سیاه این بود که تعداد زیادی از کلمات کلیدی را در پایین مقالات خود قرار دهید اما آنها را به رنگ پس زمینه درآورید. این استراتژی خیلی سریع شما را در لیست سیاه قرار می دهد. همین امر در مورد پر کردن کلمات کلیدی در جایی که آنها به آنها تعلق ندارند نیز صدق می کند.
Cloaking و Redirecting: وقتی صحبت از تغییر مسیر می شود، یک راه درست و غلط برای انجام آن وجود دارد. راه اشتباه خرید یک دسته از دامنه های غنی از کلمات کلیدی و هدایت تمام ترافیک به یک سایت است.
روش‌های ضعیف پیوند: بیرون رفتن و خرید یک بسته Fiverr که به شما 5000 لینک در 24 ساعت می‌دهد، راه درستی برای ایجاد پیوند نیست. شما باید از محتواها و سایت های مرتبط در جایگاه خود پیوندهایی دریافت کنید که ترافیک خاص خود را دارند.
از آنجایی که گوگل سایت‌هایی را که این کارها را انجام می‌دهند جریمه می‌کند، من فقط درباره سئو کلاه سفید صحبت می‌کنم.

اگرچه چیزی به نام سئو کلاه خاکستری وجود دارد. این بدان معناست که این کلاه به اندازه سفیدترین کلاه سفید خالص یا بی‌گناه نیست، اما به اندازه تکنیک‌های کلاه سیاه کاملاً دستکاری‌کننده نیست. شما سعی نمی کنید کسی را فریب دهید یا عمداً سیستم را با کلاه خاکستری بازی کنید. با این حال، شما در تلاش برای به دست آوردن یک مزیت متمایز هستید.

ببینید، استانداردهای Google آنقدر که می‌خواهید باور کنید واضح نیستند. حتی خیلی وقت ها ممکن است حرف های متناقضی بزنند. به عنوان مثال، گوگل گفته است که آنها طرفدار وبلاگ نویسی مهمان برای ایجاد لینک نیستند.

حالا، وبلاگ نویسی مهمان برای رشد برندتان چطور؟ اگر این کار را برای ایجاد آگاهی، ایجاد ترافیک با کیفیت بالا به سایت خود و تبدیل شدن به یک نام آشنا در صنعت انجام دهید، چه؟

در دنیای سئو، مهم این نیست که چه کاری انجام می دهید، بلکه به نحوه انجام آن بستگی دارد. اگر پست‌های مهمان را در سایت‌هایی خریداری می‌کنید که هیچ ربطی به جایگاه شما ندارند و مجموعه‌ای از لینک‌ها را اسپم می‌کنید، جریمه خواهید شد. اگر پست‌های مهمان منحصر به فردی ایجاد می‌کنید که برای خوانندگان در سایت‌های مرتبط با شما ارزش ایجاد می‌کند، خوب خواهید بود، و آب پیوند به خوبی به سایت شما منتقل می‌شود.

اصول بازاریابی SEO: تفکیک کامل
اکنون زمان آن است که یاد بگیرید چگونه بازاریابی سئو انجام دهید. درک آن یک چیز است، اما سئو به عمل و زمان زیادی نیاز دارد. این چیزی نیست که بتوانید امروز آن را تغییر دهید و انتظار داشته باشید فردا نتایج را ببینید. سئو اقدامات روزانه را با هدف موفقیت بلند مدت انجام می دهد.

محتوا
احتمالاً قبلاً آن را شنیده اید: "محتوا پادشاه است." بیل گیتس این پیش بینی را در سال 1996 انجام داد و امروز مانند همیشه درست است.

چرا؟

زیرا یک کاربر گوگل زمانی خوشحال می شود که نتیجه ای را پیدا کند که به بهترین شکل نیازهای خود را برآورده کند.

وقتی «مک و پنیر خانگی سریع و آسان» را در گوگل جستجو می‌کنید، Google تمام انرژی خود را صرف ارائه آنچه به عقیده Google بهترین دستور پخت مک و پنیر خانگی است (که زمان کمی می‌برد و از مواد کمی استفاده می‌کند) را در کل وب به شما می‌دهد.

این فقط به دنبال سریع‌ترین دستور غذا نیست، آموزش سئو بلکه به دنبال ساده‌ترین دستور غذا است، یا یک دسته از فروشگاه‌های آنلاین را برای شام منجمد دور می‌اندازد. سعی می کند دقیقا همان چیزی را که خواسته اید به شما بدهد. گوگل همیشه سعی می کند با هدایت شما به بهترین محتوایی که می تواند پیدا کند، بهترین تجربه ممکن را ارائه دهد.

این به این معنی است که کار شماره یک شما برای عملکرد خوب در سئو، تولید محتوای عالی است.

این افتضاح است، درست است؟ شما هنوز باید کار زیادی انجام دهید. سئو هیچ تفاوتی با هر مهارت دیگری ندارد: نتایج عالی از تلاش بزرگ حاصل می شود. درست همانطور که بهترین بازاریابی در جهان به شما کمک نمی کند محصول بدی را بفروشید، سئوی فوق پیشرفته اگر محتوای با کیفیتی نداشته باشید بی فایده است.

عناصر محتوا
میلیون ها عنصر برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا وجود دارد. در اینجا چند مورد از مهم ترین آنها وجود دارد:
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.