كسب و كار اينترنتي چيست

راز موفقيت در دنياي كسب و كار آنلاين

كسب و كار اينترنتي چيست

۸۱ بازديد


وظيفه فرد كسب و كاري (business man)
فرد كسب و كاري يا همان شخص بيزنسي در كسب و كار بايد بتواند تمامي موضوعات مالي را كنترل كند و همچنين استراتژي‌هاي كلان را هم مشخص كند. اين شخص بايد توانايي زيادي در مديريت بحران داشته باشد تا بتواند كسب و كار اينترنتي را در مواقع حساس نجات دهد. در بيش‌تر استارت‌آپ‌ها شخص كسب و كاري به‌عنوان مديرعامل مجموعه فعاليت مي‌كند.



نحوه كسب درآمد مشاغل آنلاين

ميزان و نحوه كسب درآمد در مشاغل آنلاين
اگر بخواهيد در كسب و كارهاي اينترنتي فعاليت كنيد بايد بدانيد كه درآمد شما مشخص نيست و بستگي به عملكرد شما در اين كار دارد. معمولا درآمد كسب و كار اينترنتي در ايران بسيار بهتر از كارمندي است اما بهتر است بدانيد زماني اين اتفاق مي‌افتد كه شما بتوانيد مهارت‌هاي لازم را كسب كنيد.  كسب و كار اينترنتي افراد فعاليت كننده در كسب و كارهاي اينترنتي در ۲ حالت درآمد دارند، حالت اول زماني است كه شما مديريت يك مجموعه را برعهده داريد و حالت دوم هم زماني است كه شما مي‌خواهيد در زير مجموعه يكي از اين شركت‌ها فعاليت كنيد. با اين اوصاف اگر بخواهيد به‌عنوان كارمند در يكي از شركت‌هاي اينترنتي فعاليت كنيد بسته به ميزان كاري كه انجام مي‌دهيد از ۲ تا ۳۰ ميليون تومان حقوق دريافت مي‌كنيد و اگر هم به‌عنوان كارآفرين فعاليت داريد هيچ سقف مشخصي براي ميزان درآمد شما ندارد.

براي راه‌اندازي كسب و كار اينترنتي پر سود مي‌توانيد از مشاوران مجرب دكتر ويز راهنمايي بگيريد تا شما در اين مسير ياري كنند.

مشاغل اينترنتي موفق
معيارها و عوامل بسيار زيادي براي جدا كردن كسب و كارهاي موفق و ناموفق وجود دارد اما برخي از آن‌ها نسبت به ديگر معيارها مهم‌تر هستند. در ادامه اين مطلب مهم‌ترين عواملي كه باعث موفقيت يك كسب و كار اينترنتي مي‌شود را براي شما آورده‌ايم.

۱ـ سريع‌‌تر كردن زمان سوددهي
مشاغل اينترنتي موفق زيادي در سطح اينترنت وجود دارد كه زمان زيادي از تاسيس آن‌ها نمي‌گذرد اما به درآمد پايدار و مناسبي رسيده‌اند. نكته مهم در كسب و كارهاي اينترنتي اين است كه مباني استارت آپي را به صورت درست و اصولي طي كنند چرا كه در غير اين‌صورت ممكن است استارت آپ در مراحل مختلف دچار مشكلات مالي شود. معمولا كارهاي اينترنتي كمي زمان‌بر هستند و بعد از گذشت حداقل يكي دو سال زمان، به رشد مي‌رسند اما ممكن است به كمك روش‌هايي، زمان سوددهي كسب و كارهاي آنلاين را سريع‌تر كرد. سريع‌تر كردن روش‌هاي سوددهي كار آساني نيست و بسته به هر كسب و كاري متفاوت است اما بايد در نظر داشته باشيد كه اين روش‌ها فقط توسط متخصصان كسب و كاري باتجربه قابل اطمينان است.

در مقاله راه‌اندازي استارت آپ دكتر ويز، بررسي‌هاي زيادي در مورد چگونگي شروع كسب و كار آنلاين داشتيم و براي شروع كسب و كار اينترنتي توصيه مي‌شود كه آن را مطالعه كنيد.



۲ـ حمل و نقل
يكي از وجوه تمايز كسب و كارهاي موفق و غيرموفق موضوع حمل و نقل يا لاجستيك كالاهاي ارسالي مشتريان است. معمولا مشتريان ترجيح مي‌هند تا كالاهاي خريداري‌ شده‌شان در سريع‌ترين زمان ممكن به دست‌شان برسد. به همين دليل قبل از راه اندازي يك كسب و كار اينترنتي و فروش اينترنتي محصولات بايد به فكر مباحث حمل و نقلي آن باشيد. البته شركت پست ملي ايران بيش‌تر كالاها را با كمترين هزينه به دورترين نقاط كشور ارسال مي‌كند اما برخي از كالاها مانند كالاهاي خوراكي و دارويي نيازمند يك سيستم ارسال سريع‌تر هستند. همچنين در نظر داشته باشيد كه معمولا مواد خوراكي قابل ارسال با پست نيستند مگر خشك‌بار و خوراكي‌هايي شبيه آن.

۳ـ پشتيباني قوي
اگر كسب و كار اينترنتي شما يك شركت خدماتي است و كالايي را ارسال نمي‌كند كار شما سبك‌تر است اما معمولا در شركت‌هاي خدماتي مباحث پشتيباني اهميت بيش‌تري پيدا مي‌كند. معمولا مشتريان مي‌خواهند در كم‌ترين زمان ممكن از طرف شركت مذكور خدمات و پشتيباني دريافت كنند به همين دليل بهتر است سعي كنيد يك تيم پشتيباني قوي براي كسب و كار آنلاين‌تان در نظر بگيريد. البته بهتر است در نظر داشته باشيد كه معمولا داشتن يك تيم پشتيباني هزينه‌هاي زيادي دارد و در شروع كار مي‌توانيد از دوستان يا اعضاي خانواده‌‌تان استفاده كنيد.

 

https://www.janblaghy.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c/

 
https://www.trahysite.ir/internet-business-training/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.