مزاياي فروشگاه اينترنتي چيست؟

راز موفقيت در دنياي كسب و كار آنلاين

مزاياي فروشگاه اينترنتي چيست؟

۶۹ بازديد

فروشگاه اينترنتي چيست؟20 فروردين 1399فروشگاه اينترنتي چيست؟امروزه بسياري از افراد در ارتباط با فروش اينترنتي و فروشگاه هاي اينترنتي صحبت مي كنند و كمكتر كسي را هست كه با اين واژه آشنا نباشد و يا حداقل يك بار اسم آن را نشنيده باشد.
با پيشرفت تكنولوژي و روي آوردن مردم به كامپيوتر و موبايل امروزه بهترين راه فروش ، از طريق اينترنت مي باشد و بسياري از كسب و كارها روش هاي سنتي خود را كنار گذاشته و به فروش اينترنتي روي آورده اند.
حال اگر شما هنوز با اين واژه ها آشنايي نداريد ما در اين مقاله توضيحاتي را به شما ارائه مي دهيم.
فروشگاه اينترنتي چيست؟فروشگاه اينترنتي وب سايتي است كه اطلاعات مربوط به محصولات فروشگاه را به مخاطب نشان مي دهد و با استفاده از يك اتوماسيون نرم افزاري امكان خريد محصولات را فراهم مي كند. در اين فروشگاه ها محصولات دسته بندي مي شوند. و شما مي توانيد روي محصول مورد نظر خود كليك كنيد و اطلاعات و مشخصات مربوط به آن را مطالعه كنيد و يا حتي آن را با ديگر محصولات مقايسه كنيد و با ديدي باز خريد انجام دهيد.
به بياني ديگر فروشگاه اينترنتي وب سايتي است كه امكان جستجوي كالاي مورد نياز، مقايسه كالاهاي همسان، مشاهده نظرات كاربران  ، مطالعه مزيت ها و معايب كالا ، پرداخت اينترنتي و در نهايت خريد اينترنتي كالا را براي بازديدكنندگان به وجود مي آورد.
براي داشتن يك آنلاين شاپ بايد يك سايت طراحي كنيد ، تبليغات انجام دهيد ، كالا و خدمات را معرفي كنيد ، ظاهري جذاب و زيبا براي سايت در نظر بگيريد و توضيحاتي بدهيد كه خواننده را متقاهد به خريد كالا كند.
براي داشتن يك سايت فروشگاهي با امكانات بي نظير مي توانيد از پلتفرم ناپ كامرس استفاده كنيد.
سبد خريد چيست؟سبد خريد در تمام فروشگاه هاي اينترنتي وجود دارد و مانند سبد هاي واقعي در فروشگاه ها عمل مي كند يعني شما هر محصولي را كه بخواهيد خريد كنيد مي توانيد به سبد خريدتان اضافه كنيد و وقتي همه خريد تمام شد يكجا همه محصولات را سفارش دهيد.
استفاده از سبد خريد بسيار ساده است و در صفحه همه محصولات يك دكمه افزودن به سبد خريد وجود دارد كه از آن طريق مي توان محصولات انتخابي را به سبد خريد انتقال داد.
انواع فروشگاه هاي اينترنتي كدام اند؟1.فروشگاه هاي كالاهاي فيزيكي : در اين فروشگاه كالاهاي قابل لمس و فيزيكي به فروش مي رسد. اين كالاها مي تواند شامل : موبايل، لباس ، لوازم آرايش ، مواد شوينده و ... باشد.در اين فروشگاه ها مشتري سفارش را ثبت و پرداخت مي كنند و سپس كارمندان فروش نسبت به ارسال محصول اقدام مي كنند.
2.فروشگاه هاي كالاي ديجيتال : اين فروشگاه ها فروشگاههاي محصولات دانلودي يا مجازي هستند. اين محصولات محصولاتي هستند كه كاربرد بعد از پرداخت مي تواند از طريق لينك ارسالي مواردي مانند پي دي اف، عكس ، موزيك ، فيلم و ... را دانلود كند.
فروش اينترنتي
انواع روش هاي پرداخت اينترنتي و خريد اينترنتي كدام است؟1.پرداخت در محل : معمولا بيشتر كاربران اين روش را انتخاب مي كنند به دليل اينكه كلاهبرداري زياد شده مردم كمتر به پرداخت هاي آنلاين اعتماد مي كنند مگر آنكه قبلا از آن خريد كرده باشند ويا كسي به انها معرفي كرده باشد در غير اينصورت انها روش پرداخت در محل را انتخاب مي كنند. در اين حالت محصول را از فروشگاه با پيك يا پست در محل مشتري تحويل مي دهند و سپس هزينه را دريافت مي كنند.
2.پرداخت آنلاين يا اينترنتي : در اين روش شما بعد از انتخاب محصولات فاكتور خريد را پرداخت مي كنيد و بعد كالا براي شما ارسال مي شود. در فروشگاه هايي كه كالاي ديجيتال مي فروشن راه ديگري وجود ندارد اما در فروشگاه هايي كه كالاي فيزيكي ميفروشن ميتواند يكي از گزينه هاي پرداخت باشد.

 

https://www.janblaghy.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.